защо старите БМВ самолети особено онези

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 15:07

Само дет не мога да стопля дали ме ебавате са или серйозно говорите щот тва са факти и нищо не си измислям :shock:
и ако БМВто не беше в заложната къща пак с удоволствие щях да повозя някои от вас за да открие няколкото незначителни разлики :twisted:
А форда си ме кефи яко щот ми е евтино да си го карам а аз си го карам яко вече му навартях 6500км а го имам от около 2 месеца и ако му се преебе помпата примерно която е горе долу най скъпата част в колата отиваш и си купуваш секанд хенд за 200-300лв и си готов а на БМВто като търсихме помпа най евтината некав рециклаш без гаранция беше 2600лв :twisted:

П.П
Не бях прочел 2 страница и се исказах малко не на място
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 16 ное 2006, 19:28

Fen написа:И сигурно има защо! Не смяташ ли, че точно мнението на такива хора като "снайпериста" е миродавно, щото по всичко личи (поне аз така улавям без да го познавам ), че е от хората които са навъртяли доста километри на различни коли? Така ли е, или не "Rick" ?
Твърдо НЕ! По това което е писал Снайперисто по форума по това Мондео не остана един бутон дето да е свестен. Това ли е реалноста според теб? Аз смятам че е по реална ситуацията да попаднеш на кола с много проблеми когато я взимаш на ниска цена спрямо това как върви на пазара. Това е и случая на колегата.
Fen написа:Защо когато на всички Ви е безкрайно ясна разликата в качеството на марките (в което съм абсолютно убеден ) не си кажете честно, че причината например да караш "Форд", или " нямам друг пример" е просто финансова.
Е, да! Слага редовия потребител в джоба примерно 4500лв. които навярно ги е събирал със хиляди комбинаций и лишения, и започва търсене на автомобила който задължително трябва да притежава, или поне да се доближава по брой екстри и параметри до коли от други"три марки"които обаче в същото състояние, клас и километри започват от 15000лв нагоре.
Ами нали хиляда пъти повтарям защо съм взел Форд! И не е заради парите, толкова ли е трудно да се проумее че има и хора които не са роби на това което е общоприето. И сега за да си сигурен ще ти кажа че новата Сиера ми струваше 3800 + има няма още 5-600 лева за консумативи и документи, а старата я продадох за 3000. Е не смяташ ли че с тия пари можех и друго освен Сиера 1991 да си взема?
Fen написа:Що трябва вечно за всичко да си траеме, някой да ни казва какво да пишеме, или мислиме и ние като овце да му вярваме? Защо трябва да пълниме джоба на "някоя марка" с безплатна реклама от наша страна като на практика най- малкото нито сме кьорави, нито получаваме дивиденти за това? Така е и докато си затваряме очите от яд и срам щото сме се тъм-тадъм все ще си "караме трета класа" и ще сме си "трета класа". Кой от вас не иска да кара поне А-4, или С-класа, или тройка?
Аз не искам! И нов Мерцедес да ми подариш пак ще го продам и ще си взема Сиера Косуърт, пък тогава да видим кой на кого...
Ти говориш за това да не сме си затваряли очите, ами дай тогава правото и на другите да не въздишат по всяко Ауди или БМВ. НЕ ГИ ХАРЕСВАМ просто! Толкова ли е трудно да се проумее?
И стига си се правил на месия който е тръгнал да спасява и да влива разум на горките хорица дето са се излъгали и са си взели Форд.
Тва че вашите коли не са излязли хубави и ви е яд няма защо да си го изкарвате на другите.

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 16 ное 2006, 19:41

Абе колеги вие го обърнахте на расизъм вече стегнете се малко уж сме възпитани в нашия форум уж имаме отношение все пак сме на 2 място в бг топа придържайте се към качеството пък и разберете едно само нали не караме ГОЛФ това е най важното значи не сме извънземни :P :lol: *00930* *00935* *00940* *00140*
Купи си Форд и бъди щаслив

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 16 ное 2006, 19:58

Fen написа:... не си кажете честно, че причината например да караш "Форд", или " нямам друг пример" е просто финансова.
...
А може би Компанията "Форд" е будала и затова продава колите си три-пъти по евтино от "Мерцедес", или от "Ауди"???
...
Кой от вас не иска да кара поне А-4, или С-класа, или тройка?
...
Кой от вас не иска да вижда паяците пълни с S-класи и X5-ци
...
А към модератора ще кажа, че ако не ми изстрие горенаписаното значи приемам, че сме вече двама които имаме какво да кажем в защита на всички останали.
1. Kaрам Форд защото съм фен на марката. В семейството има и други коли, но тази е любима на всички. (демек не е финансова причината).
2. Всичко опира до маркетинговата стратегия на фирмата. Не мисля, че има какво да обсъждаме тук, факт е, че купиха ягуар, волво и други, дето са от твоите миропомазани...
3.Няма смисъл да отговарям, Форд имат едни от най-расовите спортни коли (аз друга не искам и да карам).
4. Това съм го виждал, чак и Поршета качват, ма съм решил да им спукам гумите на паяците, щото са...
5. Мнението ти не е изтрито, защото няма такава политика във форума, нито цензура :idea:
п.п. Може да е и защото има няколко модератора на темата :P
Изображение

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 16 ное 2006, 21:04

Rick написа:
Ами нали хиляда пъти повтарям защо съм взел Форд! И не е заради парите
И стига си се правил на месия
Тва че вашите коли не са излязли хубави и ви е яд няма защо да си го изкарвате на другите.
Ехе!.... Много се нервиме нещо!? По спокойно.
Я кажи да разбера и аз като не те бъркат парите и си много доволен от Форд защо не кихна 15 бона и не влезе в новия век с един Фокус например, или си фен на ретро колите? Ако искаш дай някой лев и вземи да си попълниш колекцията и с едно Скорпио 2.8V! Сериозно ти говоря. Ще ми е гот че го давам на човек дето не го бъркат парите и като мен ще продължи (надявам се ) да го храни само с бензин 98.
В замяна искам само един отговор "Пасторе" от теб:
- Кажи ми само за една марка (която си поискаш ) произведена 1991 година чийто 2.8литров и нагоре мотор да е със жило на съединителя, а не със помпа? Повтарям ти "Пасторе": 1991година!
А? Браво. Позна. Това е Форда на "Fen-а".
ДА ЖИВЕЕ ИСТОРИЯТА!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 ное 2006, 21:22

Fen написа:....
Стига се заяжда де! Остави и другите да имат собствено мнение. На теб ще ти е приятно ли някой грубо да те убеждава да се откажеш от нещо в което вярваш и си твърдо убеден.
Изображение

Fen
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 окт 2006, 23:48
Модел на автомобила: много са
Местоположение: европа
Status: Извън линия

Мнение от Fen » 16 ное 2006, 22:30

Моля модераторите да изтрият профила ми от този ХРАМ НА ФОРД.
Смятам, че присъствието ми е излишно и нарушава тишината на ХРАМА.
Благодаря ви.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 ное 2006, 22:56

Кат си толкова оторен шо караш Скорпио?
Снайпериста кара Хюндай и Ауди обаче продължава да си е член на клуба и не е взел да лее помия. Като не ти харесваме не влизай и толкоз.
Последна промяна от HACKO на 16 ное 2006, 22:59, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 16 ное 2006, 22:57

Fen написа:Моля модераторите да изтрият профила ми от този ХРАМ НА ФОРД.
Смятам, че присъствието ми е излишно и нарушава тишината на ХРАМА.
Благодаря ви.
Що се цупиш? Във форума на КЛУБ ФОРД си тръгнал да обясняваш че фордаджиите са смотаняци, щото карат коли "трета класа"!? Зарежи ги тия изпълнения. Питай пак за някой конкретен проблем по колата и все ще се намери някой добронамерен да те насочи как да се оправи.

П.П. Сетих се за Евгени Минчев, за който някой човек цървул, ако примерно обувките му не са от еди-каква си кожа или цената на ризата е с по-малко от три цифри и т.н. ... *unknw*
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 ное 2006, 00:08

Fen казва за нас обаче той май нещо се изнерви :)
Дъртия Ескорт които карах го бях карал доста преди да го купя. Харесваше ми и само дебнех да се накани да го продаде и го взех.
Карах го 4-ри години и викам аре малко да го сменим.
Оглеждах други марки но 97-ма с тези екстри (после разбрах, че някой ги няма но не е болка за умиране :) )....
Исках малка и пъргава и да не е по стара от 95-та и да си има климатик, ел. стъкла и некви такива дет нали малко да ти топлят сърцето и да има какво да се чупи да не скучаеш :D
Дайте предложение за такава до 6000 пари като от тях трябва да останат за регистрация, масло, ремък+ролка, филтри и Национална Среща на Клуба :D
Най-вече като седнах в нея ми то все едно си влязох в къщи. Ръчки, лостчета, бутончета всичко си ми беше познато .. качвам се и карам, няма тепърва да се уча кое къде какво :)
MasterBo( ще яде бой :twisted: ) в неделя на фордовката каза :
Paci, хората правят една грешка веднъж ти 2 пъти :D
И темата каква беше на кво стана :shock:
Fen, стига се нерви бе човек :)
Аз на живо избягвам да навлизам в такъв разговор щото искат да ми кажат къФ съм балък ... е хуу де кажи ми че съм балък не ми се нервиш толкоз ... форд тва форд онова :) ... все едно си наследник на Хенри Форд и те е лишил от наследство :D
... има си и други теми все пак ... некой чул нещо за форд ... и дай сега да ми лафи къф съм балък ... бе ти за друго не можеш ли да говориш ?
То ако беше толкоз фатално положението нямаше да има толкоз фордове по улиците :)

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 17 ное 2006, 01:09

Не се засягай толкова. И други като теб са идвали и са си тръгвали след 10-тия пост, никой няма да уплашиш с това. Ако се върнеш и прочетеш по-горния ми пост ще видиш как културно се опитах да обясня моята гледна точка и да водим един разбран разговор. Ти обаче реши да играеш по другия начин, следователно каквото повикало, такова се обадило.
Fen написа:Я кажи да разбера и аз като не те бъркат парите и си много доволен от Форд защо не кихна 15 бона и не влезе в новия век с един Фокус например, или си фен на ретро колите?
Бинго! Е сега съм доволен че най-накрая ме разбра това което се опитвам да обясня толкова време. Фокуса е хубава кола, но не го харесвам достатъчно за да си го купя като първа кола. Харесвам големи и не толкова заоблени коли, затова Сиерата ми е перфектния избор.
Fen написа:Ако искаш дай някой лев и вземи да си попълниш колекцията и с едно Скорпио 2.8V! Сериозно ти говоря. Ще ми е гот че го давам на човек дето не го бъркат парите и като мен ще продължи (надявам се ) да го храни само с бензин 98.
С удоволствие бих си взел и Скорпио, но в момента нямам тази възможност, нито пък ми трябва втора кола. Чак с 98 не ги храня, щото в книжката пише 95, слагам v-power 95 и смятам че е достатъчно добро.

Потребителски аватар
vvvasilev
потребител
потребител
Мнения: 173
Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
Модел на автомобила: Escort 1,3
Местоположение: Ботевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vvvasilev » 17 ное 2006, 11:22

Fen написа:
Rick написа:Колегата snaiperisto май още не може да прости на горкото Мондео
Защо когато на всички Ви е безкрайно ясна разликата в качеството на марките (в което съм абсолютно убеден ) не си кажете честно, че причината например да караш "Форд", или " нямам друг пример" е просто финансова.
Е, да! Слага редовия потребител в джоба примерно 4500лв. които навярно ги е събирал със хиляди комбинаций и лишения, и започва търсене на автомобила който задължително трябва да притежава, или поне да се доближава по брой екстри и параметри до коли от други"три марки"които обаче в същото състояние, клас и километри започват от 15000лв нагоре.
.
Изобщо не ми е ясно това за което говориш. Когато си избирах новата кола сега се консултирах с много мои познати в бранша. Мога да ти кажа че всичките ми колеги чужденци ми препоръчаха Форд. Като цена БМВ серия 1 се доближаваше до Фокуса ми- 37000 беше дизеловия двигател с екстри. Тази събота и неделя я изкарах в Братислава. Ако си мислиш че Пежо и Ситроен например се правят във Франция - помисли пак :) . Лично познавам човека който прави организацията на производството на всички автомобилни производители. Казва се г-н Ханес. Консултант към отделите - REFA (нормиране и организация). Той ми е казвал че Форд са прозводителят влагащ най-много пари в иновации и разработване. Така че, попътувай, пообразовай се, и тогава прави заключения за всички каращи Форд.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"

Потребителски аватар
kabeldjiata
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 сеп 2005, 13:40
Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i Automatic; Saab 900 NG Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kabeldjiata » 17 ное 2006, 12:31

Fen написа:
Kocko написа:БМВ само 6-цилиндрови машини ли имат? БМВ 3та серия беше еталон за гъзария доскоро. Колко пътища останаха без дървета до тях.

По логиката на поста ти, Мондео от новите и Ауди А4 нямат ли база за сравнение?

Не съм искал да обидя никой с този пост, нямам нищо против никоя марка. А колкото до 180 го използвах просто така. Много коли имат тази или сходна скорост за максимална, докато във форумите се пише как са карали със 230. Да бе да :) Тя и моята вдига 200 поне, но на километраж... а иначе?

В кафенцето сме. Това е добре :P Дано да си лафим тук и да не ни се разболяват количките, за да пишем сериозни неща в tech темите!
Да прав си за Мондеото и Аудито. Имат база за сравнение и тя е, че са автомобили и двете. За гъзарията която спомена с тройките напълно съм съгласен с теб макар и да не виждам връзка с темата.
А за пример относно сравненията ще ти дам от моята практика:
Имах 90г.-730 на двеста хиляди, която карах още около осемдесет хиляди километра като отбелязвам, че за този пробег съм сменил освен текущите консумативи само и единствено биалетките и които са на цена 62лв. Само не си мисли, че съм я галил колата. Не! Купя ли веднъж една кола аз я изтисквам максимално и ежедневно отвсякъде.
Да! От колите които съм имал до сега шест тройки съм ги бракувал на улицата, но нито една от тях не ме е оставяла някъде заради повреда в двигателя. Е, четири цилиндрова кола досега освен един Опел Кадет на времето не съм имал и не знам дават ли проблеми, но...
Сега от известно време имам едно Скорпио 2.8 дето го търкалям от време на време и колкото и да ме убеждават, че като е една и съща година със седмицата и като било един и същи клас и тъй нататък мога да ти кажа, че няма АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО. Скорпиото го взех от близък човек първи собственик педантично грижовно гледано и подържано до колкото може и е на абсолютно реални 130хил.км, а при изминати от мен 5хил.км смених цялото предно окачване, спукаха се две водни съединения от ??? не работи силиконовата перка както трябва, амортесьорите тръгнаха..... В движение също поведението и е особенно: в завои се държи като пубертет, набира като двулитрова Вектра и спира като тройка, сервото не и е много леко, а върхът на инженерната мисъл пък е сложил жило на съединителя при този двигател. Ако има човек, на когото му се е налагало да сменя повече жила на съединителя от мен ще го черпа! Това е безумие! Майстори сваляха огледален, феродов,лагери, философстваха..лелее... и НИЩО!
Както и да е. Добре е, че колата ми е малко дюшиш и си карам основно друга та затова и не се впрягам много.
С горенаписаното не се опитвам да провокирам никого нито да обиждам марката щото в крайна сметка и аз имам такава. Просто съм абсолютно обективен, и не искам хора (не визирам никого ), които са карали само една марка, или една кола и са се качвали за по-малко на други да са пристрастни само към това защото трябва да знаят, че ВИНАГИ ИМА И ПО ДОБРИ, ВСИЧКО Е САМО ВЪПРОС НА ФИНАНСИ!

Аз също имам Скропио, но не съм сектант на марката имам опит с достатъчно автомобили за да мога да го сравня, само да поясня, че и моето е на 125к реални километра :wink: Значи за вискосъединителя досега не съм имал никакви проблеми, колкото до окачването за 10 години и 50 хиляди километра по родните пътища не съм сменил нищичко, струва ми се само че задните пружини са тръгнали, но това си е нормално все пак колицата е 87 :wink: За поведението на колата на пътя не съм съвсем съгласен, не съм виждал автомобил с по комфортна возия като цяло, говоря за коли до 8000-1000 хиляди, да ти кажа, не съм забелязал да е непредсказуема в завой както я искарваш, но и твоята идва малко по различна като конструкция с този мотор и не споря :wink: Виж само незнам защо го сравняваш с вектра, та тя е четири колела и мотор :lol: Неиното "купе" ако не го е хванала ръждата :D е толкова леко, че да се зачудиш дали не е от фолио :twisted: Ако си търсил силни усещания за теб е 2,9 Cosworth 4x4 :D Колкото до спирачките съвсем не съм съгласен, ако са изрядни спират повече от перфектно бих казал :wink: В никакъв случай не казвам, че е кола без недостатъци (таблото се пука, недостатъчна антикорозионна защита на задните вежди, абе доста по добра от на опел :lol: ) Като цяло това е един от най-сполучливите модели на Форд и за съотношението цена/качество което предлага няма какво да искаш повече, въпреки че аз не я държа от финансова гледна точка (имам и SAAB, а там цените на частите са ненормални :shock: ), а защото колата наистина е много хубава, неказвам че Mercedes Пура е лош просто като сравниш подръжката на двете Скорпиото май щи ти струва по-малко нерви :wink:
P.S Забравих да добавя за съединителя, имай предвид че жилото струва сто :roll: тинки, а хидравличната помпа, ако вземе да се скапе лошо ще ти стане и все пак имай предвид че не е нормално да се къса често имаш проблем някъде

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 ное 2006, 17:34

Абе нещо не схванах темата? На който не му харесва Форд да не си купува такъв автомобил!


То тука много работи писахте ама който си харесва БМВ да си купи такова и т.н!

пп: и най - добрия ФВ или Ауди ще ме отвратят /просто вече имам алергия към тях/ и за това преминах на Форд - повече ми допада като концепция!

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 17 ное 2006, 18:42

Ми само да вмъкна,чеSCORPIO-86г и SIERRA-90г. са ставали Автомобили на годината в Европа. Мисля,че не е случаино :D :D

Потребителски аватар
mitakacapri
потребител
потребител
Мнения: 277
Регистриран: 21 фев 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Capri МК III ; 2.3 V6
FORD SIERRA 2.0i DOHC CLX 120kc
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakacapri » 17 ное 2006, 18:45

Аа , забравих и Мондеото-92г. ако не се лъжа

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 ное 2006, 18:53

И Сиера `82 . По между другото през 1982г. на Франктфурктското изложение публиката не е могла да повярва, че това е реален модел, а не кукла - особено сравнена с ръбестата Аскона и ужасния Пасат!

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 18 ное 2006, 18:58

mitakacapri написа:Аа , забравих и Мондеото-92г. ако не се лъжа
94-та излиза Монди ;)

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 18 ное 2006, 19:13

Да,ама не!
http://www.automarket.bg/articles/23052002.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
:P :!:

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 19 ное 2006, 12:12

evg2 написа:Да,ама не!
http://www.automarket.bg/articles/23052002.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
:P :!:
Приема се ;) Аз лично никога не съм виждал Мондео 93 ..

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта