Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
Здравейте колеги, имам един дразнещ проблем.
От скоро имам дизелов автомобил, какъвто не съм имал до сега. При превключване от по ниска към по висока предавка на около 1200-1300 об. при подаване на газ колата забива муцуна за няколко стотни от секундата, след което отпушва и тръгва нормално - и не го прави винаги, а по скоро когато температурата на двигателя се вдигне над 50-60 градуса?
Правиха ми диагностика на двигателя и казаха, че няма грешки.
От скоро имам дизелов автомобил, какъвто не съм имал до сега. При превключване от по ниска към по висока предавка на около 1200-1300 об. при подаване на газ колата забива муцуна за няколко стотни от секундата, след което отпушва и тръгва нормално - и не го прави винаги, а по скоро когато температурата на двигателя се вдигне над 50-60 градуса?
Правиха ми диагностика на двигателя и казаха, че няма грешки.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
Над 2000 оборота колега, това не е бензинова кола, повече обороти си иска..........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
Точно пък атмосферните бензинови си искат по високи обороти за да имат мощност. Ако на турбодизела превключваш на 2000 оборота, то на атмосферния бензин му трябват поне 3000.ЯЛТА написа:Над 2000 оборота колега, това не е бензинова кола, повече обороти си иска..........
По темата - наистина 1200-300 оборота под товар не са здравословни за какъвто и да е двигател.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
Карам същия мотор... Не си позволявай да караш под 1500-1600 оборота, хеле пък и да му подаваш газ и да го мъчиш. Последиците от такова каране не са особено приятни. А иначе причините да "забива" муцуната са в т.нар. турбодупка.
Карай си на по-високи обороти и всичко ще е наред. Четвърта чак на 60+ км 


-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Придръпване на двигателя при 1,8 TDCI 2006
Мда, превключвай поне на 1600-1800 оборота. Но като превключиш на тия обороти не я мачкай веднага. Изчакай я с малко газ и плавно ускорявай. Ако искаш да я настъпиш веднага след превключването ще трябва да сменяш на над 2200-2500. В горната граница е по-добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта