Въпрос за предница на Фиеста
- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Въпрос за предница на Фиеста
Привет колеги.
Наскоро по грешка се сдобих с Фиеста 1,3 '96г. Шантава кола - има ел.стъкла, има климатик (неработещ естествено), но няма серво на волана!!!!!
Като цяло автомобилчето е добро, но имам проблеми с предницата (окачване и кормилна уредба. С окачването: явно съм за тампони - цялата предница чука, но вчера се наложи да се качвам на заден ход по доста стръмна рампа и цялата предница се разщрака. Започна едно щракане като от разбито каре, но щом колата стъпи на равното веднага изчезна, освен това на същото място на преден ход не се чува щракане. От какво би могло да е?
С кормилната уредба май проблема е по-тежък - колата е без серво, но воланът е безумно тежък (карал съм и друга такава Фиеста и правя сравнение) - особено на място се изискват невероятни усилия, за да завиеш. Освен това по време на движение, като навия волана той не се връща, а остава почти там до където съм го навил. Дайте идеи какви биха могли да са причините?
Мерси предварително
Наскоро по грешка се сдобих с Фиеста 1,3 '96г. Шантава кола - има ел.стъкла, има климатик (неработещ естествено), но няма серво на волана!!!!!
Като цяло автомобилчето е добро, но имам проблеми с предницата (окачване и кормилна уредба. С окачването: явно съм за тампони - цялата предница чука, но вчера се наложи да се качвам на заден ход по доста стръмна рампа и цялата предница се разщрака. Започна едно щракане като от разбито каре, но щом колата стъпи на равното веднага изчезна, освен това на същото място на преден ход не се чува щракане. От какво би могло да е?
С кормилната уредба май проблема е по-тежък - колата е без серво, но воланът е безумно тежък (карал съм и друга такава Фиеста и правя сравнение) - особено на място се изискват невероятни усилия, за да завиеш. Освен това по време на движение, като навия волана той не се връща, а остава почти там до където съм го навил. Дайте идеи какви биха могли да са причините?
Мерси предварително
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
От разбити тампони може при натоварване на заден да опира някъде полуоската по елемент от окачването и от там да щрака. Но и каретата се натоварват в обратна посока и ако са били разбити и са разменяни ляво с дясно, също може да тракат на заден ход.Logrus написа:Привет колеги.
Наскоро по грешка се сдобих с Фиеста 1,3 '96г. Шантава кола - има ел.стъкла, има климатик (неработещ естествено), но няма серво на волана!!!!!
Като цяло автомобилчето е добро, но имам проблеми с предницата (окачване и кормилна уредба. С окачването: явно съм за тампони - цялата предница чука, но вчера се наложи да се качвам на заден ход по доста стръмна рампа и цялата предница се разщрака. Започна едно щракане като от разбито каре, но щом колата стъпи на равното веднага изчезна, освен това на същото място на преден ход не се чува щракане. От какво би могло да е?
С кормилната уредба май проблема е по-тежък - колата е без серво, но воланът е безумно тежък (карал съм и друга такава Фиеста и правя сравнение) - особено на място се изискват невероятни усилия, за да завиеш. Освен това по време на движение, като навия волана той не се връща, а остава почти там до където съм го навил. Дайте идеи какви биха могли да са причините?
Мерси предварително
Тежкият волан може да се дължи на ръждиви шарнири и/или накрайници, освен ако рейката не е клеясала.
- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Странното е, че каретата не тракат при заден на равно, ама по рампата имах усещане че аха да се счупи нещо?!
Накрайниците не изглеждат клеясали, може би е рейката - а тя отваря ли се за ремонт или да си търся друга?
Имам съмнения и в карето към кормилния прът, но не знам как да го сваля
, за да го проверя.
Другото - има ли как да монтирам серво от същия модел?
Накрайниците не изглеждат клеясали, може би е рейката - а тя отваря ли се за ремонт или да си търся друга?
Имам съмнения и в карето към кормилния прът, но не знам как да го сваля

Другото - има ли как да монтирам серво от същия модел?
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Намираш хидравлична рейка,+ всички необходими части,- маркучи, хидравлична помпа със стойката за закрепване на двигателя, казанчето за хидравличното масло, ремък и вероятно ролка за обтягане.Logrus написа:Другото - има ли как да монтирам серво от същия модел?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Това MK4 / МК5 генерация ли е?
Тя по принцип май трябва да си има серво?!
Иначе ти казвам конкретни цени, ако се стигне до рейката. Хидравличната за тази Фиеста е 600 лв, без монтаж/демонтаж и масло. Най-добре я брой 700 лв, ако слагаш нова, но тъй, като се съмнявам, че ще го направиш, и по принцип, че някой го прави, то веднага ти казвам и цена за рециклаж на старата, ако се установи, че тя не ти е наред. Цената за рециклаж на старата, заедно с майсторлъка, монтаж/демонтаж и масло е 240 лв, но съм далеч от идеята, че ти ще минеш само с това, имайи се в предвид какви ги пишеш и описваш.
Ти в това състояние, дето ни я описваш... тя горката направо е... пълна гробница бре момко. Къде и какво си гледал, като си я взимал?!
От тука, без дори да съм я виждал колицата... ти казвам, че тръгнеш ли да я правиш и докарваш наистина до техническа изрядност... хилядарка не може да ти стигне само за частите по ходовата част и кормилното управление
Труда, или каквото и да е друго не ти ги броя даже, щото се съмнявам, че така, както ни я описваш... само ходовата и част ще е дроб и всичко останало по нея ще е изрядно.
Извинявай, че те упреквам, ама при такива симптоми... направо си спал като си я взимал, а и кой знае за каква цена си я взел, дето сама по себе си е следвало да издава, че тая кола не е в час.
Е, вижте какви коли се продават и купуват колеги... пък вие после си продавайте колиците за по няма и 2 000 лв изрядни и с куп екстри по тях...
Аз като ги гледам и слушам ежедневно какви гробници, оглозгани целите и с всичко свалено от тях се продават за такава сума... и имам чувството и усещането, че моята когато и да я дам за по-малко от 6 бона - все ще съм се прее*ал и ще съм за пребиване, имайки се в предвид какво има в нея, как е поддържана и това, че 2/3 е буквално нова и гаранционна дори... пък нека си е Фиеста и на 20 години!
Тя по принцип май трябва да си има серво?!

Иначе ти казвам конкретни цени, ако се стигне до рейката. Хидравличната за тази Фиеста е 600 лв, без монтаж/демонтаж и масло. Най-добре я брой 700 лв, ако слагаш нова, но тъй, като се съмнявам, че ще го направиш, и по принцип, че някой го прави, то веднага ти казвам и цена за рециклаж на старата, ако се установи, че тя не ти е наред. Цената за рециклаж на старата, заедно с майсторлъка, монтаж/демонтаж и масло е 240 лв, но съм далеч от идеята, че ти ще минеш само с това, имайи се в предвид какви ги пишеш и описваш.
Ти в това състояние, дето ни я описваш... тя горката направо е... пълна гробница бре момко. Къде и какво си гледал, като си я взимал?!
От тука, без дори да съм я виждал колицата... ти казвам, че тръгнеш ли да я правиш и докарваш наистина до техническа изрядност... хилядарка не може да ти стигне само за частите по ходовата част и кормилното управление

Извинявай, че те упреквам, ама при такива симптоми... направо си спал като си я взимал, а и кой знае за каква цена си я взел, дето сама по себе си е следвало да издава, че тая кола не е в час.
Е, вижте какви коли се продават и купуват колеги... пък вие после си продавайте колиците за по няма и 2 000 лв изрядни и с куп екстри по тях...
Аз като ги гледам и слушам ежедневно какви гробници, оглозгани целите и с всичко свалено от тях се продават за такава сума... и имам чувството и усещането, че моята когато и да я дам за по-малко от 6 бона - все ще съм се прее*ал и ще съм за пребиване, имайки се в предвид какво има в нея, как е поддържана и това, че 2/3 е буквално нова и гаранционна дори... пък нека си е Фиеста и на 20 години!

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
ЯЛТА написа:Намираш хидравлична рейка,+ всички необходими части,- маркучи, хидравлична помпа със стойката за закрепване на двигателя, казанчето за хидравличното масло, ремък и вероятно ролка за обтягане.Logrus написа:Другото - има ли как да монтирам серво от същия модел?
То аз го наредих горкия човечец, ама ти съвсем го доуби



Само за изредените от теб 2-3 части вече е минал хилядарката!

Един съвет колега... хубаво си помисли дали изобщо ще я правиш. Искрен и директен съм с теб. Ако имаш ресурс, който да харчиш и ти е толкова свидна колицата - действай. С малко повече упорство и време ще успееш и ще помагаме с каквито насоки и сувети можем, но наистина хубаво си помисли дали си заслужава всичкото това. До като я оправиш технически... ще си дал пари за части най-вероятно, колкото да платиш още 2 такива Фиести, като тази, която си взел.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Моята май е Мк3 (ако разбера как да кача снимка ще видите). Колата си я купи баща ми преди около година за 600лв. - от тогава има навъртяни около 6-7хиляди предимно градско. Просто оня ден реши да ми я подари и понеже в момента друга кола нямам тази трябва да я стегна - 2 деца возя
Понеже това е поредната Фиестичка у нас (имахме Куриер 1,3 '96 и Фиеста 1,1 '91) имам някои заделени части - например цялата хидравлика за волана (още си е с маслото)
Така че, ако има как бих си сложил сервото. Пари много няма да наливам - колицата е прилична, но е твърде стара, за да си заслужава големи инвестиции - програмата е да оправя предницата, да си поиграя малко с озвучаването и да я карам докато не е станала твърде нерентабилна 

Понеже това е поредната Фиестичка у нас (имахме Куриер 1,3 '96 и Фиеста 1,1 '91) имам някои заделени части - например цялата хидравлика за волана (още си е с маслото)


Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Ми не е вярно това, освен ако не си пазарува от Мото Пфое. През 2005 год. правих тази операция на Форд Сиера, и всичките части втора употреба ми струваха 170 лева. А с един приятел я събрахме и монтирахме, като неговия хонорар беше 50 лева.LORDA83 написа:То аз го наредих горкия човечец, ама ти съвсем го доуби Само за изредените от теб 2-3 части вече е минал хилядарката!
А такива коли по моргите се намират много..................А и нова механична рейка едва ли е повече от стотина и нещо лева................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Logrus написа:Моята май е Мк3 (ако разбера как да кача снимка ще видите). Колата си я купи баща ми преди около година за 600лв. - от тогава има навъртяни около 6-7хиляди предимно градско. Просто оня ден реши да ми я подари и понеже в момента друга кола нямам тази трябва да я стегна - 2 деца возя![]()
Понеже това е поредната Фиестичка у нас (имахме Куриер 1,3 '96 и Фиеста 1,1 '91) имам някои заделени части - например цялата хидравлика за волана (още си е с маслото)Така че, ако има как бих си сложил сервото. Пари много няма да наливам - колицата е прилична, но е твърде стара, за да си заслужава големи инвестиции - програмата е да оправя предницата, да си поиграя малко с озвучаването и да я карам докато не е станала твърде нерентабилна
Абе замислих се и аз... ама не зная... Написал си уж, че е 96 година! А От тази година започват МК4.
МК3 са до 95...
Главоболията ти откъм парична гледна точка ще са значително по-малко с МК3, но пак няма да си заслужава и ще ти надхвърли стойността на самата кола, ако я подкараш да я правиш наред


Тези коли отдавна са станали " нерентабилни ", както ти се изрази в поста си по-горе.
Както казах... избора си е твой и зависи всичко от това ти с какъв ресурс разполагаш и какво точно влагаш в самата количка, колко ти е свидна, ценна и прочие... Изясни за себе си първо тези неща, пък после както казах... време, търпение и пари, ако имаш - всичко се оправя и става.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
http://logrus.snimka.bg/automobiles/ford.861613 - същата такава е моята и доколкото знам е от '96г.
Трудът не ме плаши, време ще намеря, а пари....е, те се изкарват
Свикнал съм да се грижа за автомобилите си и сега няма да е различно - докато е моя ще си я гледам доколкото ми позволяват силите.
Засега ще се концентрирам върху окачването отпред, кормилната уредба ще изчака. Въртят ми се и други идеи из главата, но само времето ще покаже дали ще ги биде.
Трудът не ме плаши, време ще намеря, а пари....е, те се изкарват

Засега ще се концентрирам върху окачването отпред, кормилната уредба ще изчака. Въртят ми се и други идеи из главата, но само времето ще покаже дали ще ги биде.
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
ЯЛТА написа:Ми не е вярно това, освен ако не си пазарува от Мото Пфое. През 2005 год. правих тази операция на Форд Сиера, и всичките части втора употреба ми струваха 170 лева. А с един приятел я събрахме и монтирахме, като неговия хонорар беше 50 лева.LORDA83 написа:То аз го наредих горкия човечец, ама ти съвсем го доуби Само за изредените от теб 2-3 части вече е минал хилядарката!
А такива коли по моргите се намират много..................А и нова механична рейка едва ли е повече от стотина и нещо лева................
Кой говори за механична?

Ние до сега коментирахме хидравличната рейка, подчертавам ХИДРАВЛИЧНА и то НОВА за по-малко от 550-600 лв не може да я намериш никъде и от никой производител!


Ако не можеш да си я направиш сам, в сервиз, никой майстор за по-малко от 100 лв няма да ти я свали старата и смени с новата!

С помпата е същата работа! Тя даже е малко по-скъпичка, с около 50на лв!
Но както и казах... никой не купува и не слага такива неща... правят се рециклажи на старите рейки. Споменах цената и за тях. Заедно с майсторлъка и маслото... ни повече, ни по-малко от 240 лв. ( само за рейката говоря )
Но няма значение това вече... уточнихме, че Фиестата на момчето нито е МК4 генерация, нито е с хидравлика най-вероятно, макар, че има вариант модела да е и с хидравлика. Цените при МК3 са около двойно по-ниски от МК4 за тези части, и все пак отново са си бая " дебели "!

само за справка... помпа + рейка - 600 лв

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Не би трябвало да е повече от 95 година. Просто тази кола и двигател до тогава се произвежда.Logrus написа:http://logrus.snimka.bg/automobiles/ford.861613 - същата такава е моята и доколкото знам е от '96г.
Трудът не ме плаши, време ще намеря, а пари....е, те се изкарватСвикнал съм да се грижа за автомобилите си и сега няма да е различно - докато е моя ще си я гледам доколкото ми позволяват силите.
Засега ще се концентрирам върху окачването отпред, кормилната уредба ще изчака. Въртят ми се и други идеи из главата, но само времето ще покаже дали ще ги биде.
Но няма много значение... щом имаш желание, познания и условия за работа - подкарвай я!

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Ето ти ги Фиестите... мотори, години и прочие...
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubM ... eli_id=829
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubM ... eli_id=829
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
На тази Фиеста рейката се сваля за 15мин, механичната рейка се ремонтира без проблем, има ремонтен комплект. На всички коли с механична рейка, на място волана се върти тежко, ако това ти е първата с такава нормално да ти се вижда тежък. По-вероятно е карето на кормилния прът да създава проблем, този модел страда от това. Ако наличната хидравлика е от МК3 няма никакъв проблем да я монтираш на твоята.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
За 15 минути, ако си го правилHACKO написа:На тази Фиеста рейката се сваля за 15мин, механичната рейка се ремонтира без проблем, има ремонтен комплект. На всички коли с механична рейка, на място волана се върти тежко, ако това ти е първата с такава нормално да ти се вижда тежък. По-вероятно е карето на кормилния прът да създава проблем, този модел страда от това. Ако наличната хидравлика е от МК3 няма никакъв проблем да я монтираш на твоята.

Преди да се пробвам ще гледам да набавя всичко необходимо, за да мога в един ден да оправя и хлопащата предница и каретата и кормилната уредба. В момента ровя за схеми на окачването, за да си извадя парт номерата и да мога да си правя сметката.
Иначе хидравликата е от Куриер 1,3 Мк3 - след празниците ще я прегледам, за да видя какво ще ми трябва допълнително.
Не ми е първата кола без серво - Вартбург, Трабант, Лада и още един такъв Форд са ми минали през ръцете, но тази е особено тежка. На място се налага да тегля волана с всичките си 100 кила, че да направя маневра. И това задържане на волана навит след завой е доста....неприятно. Дано мина само с каре - него мога да го сменя, а и не е някаква неземна сума (около 30 лв. по спомен)
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
По-тежко от Ладата?!?
Хидравликата от Куриера е същата. Карето е на лесно при двигателя (затова и се поврежда), изобщо всичкото и е на лесно, рейката се държи към купето с два болта, откачаш накрайниците, равиваш болтовете, развиваш карето и рейката е долу.
Не се нагърбяй да направиш всичко в един ден, смяната на тампоните на носачите е трудоемка, а и ще трябва да търсиш преса за набиването им.
Хидравликата от Куриера е същата. Карето е на лесно при двигателя (затова и се поврежда), изобщо всичкото и е на лесно, рейката се държи към купето с два болта, откачаш накрайниците, равиваш болтовете, развиваш карето и рейката е долу.
Не се нагърбяй да направиш всичко в един ден, смяната на тампоните на носачите е трудоемка, а и ще трябва да търсиш преса за набиването им.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
Е, тя колата си поиска своето - днес дясното каре се разщрака непрекъснато. Та от къде в София да си търся карета и тампони по предницата, коя марка е за препоръчване и ориентировъчни цени?
Също така препоръчан сервиз в районите Бистрица, Дървеница, Младост, Дружба или Хладилника? (няма да имам време сам да я правя, а ще ми трябва да е готова преди 24.04.)
Също така препоръчан сервиз в районите Бистрица, Дървеница, Младост, Дружба или Хладилника? (няма да имам време сам да я правя, а ще ми трябва да е готова преди 24.04.)
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Fiest ... .931997.29LORDA83 написа:Не би трябвало да е повече от 95 година. Просто тази кола и двигател до тогава се произвежда.
През 1996-97 се произвежда МК3 паралелно с МК4 под името Fiesta Classic
И за да няма съмнения най-добре да се провери по номера на рамата, и ще се види кога е произведена.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
[quote="Logrus" Хладилника? (няма да имам време сам да я правя, а ще ми трябва да е готова преди 24.04.)[/quote]
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 71#p470686
Младост-4- Камбаните:
http://www.pitstopbg.com/service/
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 71#p470686
Младост-4- Камбаните:
http://www.pitstopbg.com/service/
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Logrus
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 04 фев 2015, 13:54
- Модел на автомобила: Fiesta 1,3 08.1995
- Местоположение: на баира до София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за предница на Фиеста
След разговор с Митко Фордманиак, взех да се приготвям за болезнено олекване на джоба
Тея дни ще отида до него да погледне колата и да произнесе присъдата, но ми се ще дотогава да се приготвя психически за предстоящите разходи. В тази връзка ще ми препоръчате ли магазин, в който да проверя цените, както и някаква марка на частите, за която да гледам?
Става дума за външни карета, носачи (заедно с тампоните), биалетки и шарнири - като за начало.

Става дума за външни карета, носачи (заедно с тампоните), биалетки и шарнири - като за начало.
Смелите умират веднъж, страхливите по сто пъти на ден.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта