Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 25 ное 2011, 00:07
- Модел на автомобила: Focus C-Max Ghia 1.8 TDCI 2005
- Местоположение: София, Ямбол
- Status: Извън линия
Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Здравейте колеги,
Пиша във форума рядко, но сега реших да споделя проблема си. От три години имам Ford Focus C-max 2005 г. 1.8 TDCI 115 коня, който до сега не ми е правил никакви проблеми. Преди няколко дни, при потегляне и ускоряване на втора скорост колата заби муцуна за 2-3 секунди, при положение, че подавах газ. Веднага освободих от скорост и започна да тресе и да се чува някакво чукане. Подадох малко газ и чукането се засилваше с повишаване на оборотите, докато при повторно подаване на повече газ влезе в авариен режим и всичко се нормализира. Колата видимо си работеше нормално, но с по малка мощност. Закарах я на другия ден в сервиз и там започнаха да диагностицират проблема. Накараха ме да подменим с нови дебитомер и някакъв датчик „барометрик“ и всички филтри, но ефекта беше нулев. Не излизаха част от грешките вече. При изчистване на грешките (софтуерно), колата работи неравномерно и да пуши здраво. Принудих се да си купя един OBD2 bluetooth датчик да си чистя грешките и да тествам. По време на движение, като изтрия грешката от еку-то и като подам газ на която и да е скорост, колата влиза в авариен режим. Появява се пак само грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance. С този сервиз бях до тук. Отидох в друг и там се чудиха какъв е проблема и ме насочиха към няколко неща: датчик за налягане на рейла, някакъв регулатор на помпата, запушени дюзи или клапи. Системата ми е Siemens. Приложил съм снимки на датчиците. След това на своя глава при изтрита грешка от еку-то разкачих датчика за налягането и за 3 4 секунди колата работеше добре и след това влезе в авариен режим отново. Забравих да спомена и че колата пали винаги без проблем. Искам да помоля някой от Вас дали би ми помогнал и да пробваме с вашия датчик (ако е същия) на моята кола, преди да отида за проверки, диагностика и т.н. на дюзи и помпи. Благодаря Ви предварително. Давам и линк на работата на двигателя: https://www.youtube.com/watch?v=IcjuyU6_7Jg
http://prikachi.com/images.php?images/663/8017663b.jpg
Пиша във форума рядко, но сега реших да споделя проблема си. От три години имам Ford Focus C-max 2005 г. 1.8 TDCI 115 коня, който до сега не ми е правил никакви проблеми. Преди няколко дни, при потегляне и ускоряване на втора скорост колата заби муцуна за 2-3 секунди, при положение, че подавах газ. Веднага освободих от скорост и започна да тресе и да се чува някакво чукане. Подадох малко газ и чукането се засилваше с повишаване на оборотите, докато при повторно подаване на повече газ влезе в авариен режим и всичко се нормализира. Колата видимо си работеше нормално, но с по малка мощност. Закарах я на другия ден в сервиз и там започнаха да диагностицират проблема. Накараха ме да подменим с нови дебитомер и някакъв датчик „барометрик“ и всички филтри, но ефекта беше нулев. Не излизаха част от грешките вече. При изчистване на грешките (софтуерно), колата работи неравномерно и да пуши здраво. Принудих се да си купя един OBD2 bluetooth датчик да си чистя грешките и да тествам. По време на движение, като изтрия грешката от еку-то и като подам газ на която и да е скорост, колата влиза в авариен режим. Появява се пак само грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance. С този сервиз бях до тук. Отидох в друг и там се чудиха какъв е проблема и ме насочиха към няколко неща: датчик за налягане на рейла, някакъв регулатор на помпата, запушени дюзи или клапи. Системата ми е Siemens. Приложил съм снимки на датчиците. След това на своя глава при изтрита грешка от еку-то разкачих датчика за налягането и за 3 4 секунди колата работеше добре и след това влезе в авариен режим отново. Забравих да спомена и че колата пали винаги без проблем. Искам да помоля някой от Вас дали би ми помогнал и да пробваме с вашия датчик (ако е същия) на моята кола, преди да отида за проверки, диагностика и т.н. на дюзи и помпи. Благодаря Ви предварително. Давам и линк на работата на двигателя: https://www.youtube.com/watch?v=IcjuyU6_7Jg
http://prikachi.com/images.php?images/663/8017663b.jpg
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Ето го човека който ще ти оправи колата, на всичко отгоре е и в град Ямбол:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 70#p471063
А ти не знаеш................
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 70#p471063
А ти не знаеш................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 25 ное 2011, 00:07
- Модел на автомобила: Focus C-Max Ghia 1.8 TDCI 2005
- Местоположение: София, Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Там и ще отида, но като се върна в Ямбол.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Грешката която ти записва е за разлика между искано и действително налягане в рейката!!!
Причини за това много и все свързани със горивната апартура.
Нещата според мен се завъртат около помпата за високо налягане и регулатора и.
Ако има проблемни дюзи няма да пали лесно(веднага) а със доста въртене!
Гледай на диагностика искано и действително налягане и работата на регулатора в % !
Не искам да се изказвам без да съм се запознал със случая от близо,но много ми прилича на помпа високо налягане.
Най-вероятно замърсена и клапаните и не могат да уплътнят във високото налягане.
Свали си горивния филтър,ако излишното гориво минава през него и го срежи!
Намериш ли стружки вътре работата е ясна.
Успех!
Причини за това много и все свързани със горивната апартура.
Нещата според мен се завъртат около помпата за високо налягане и регулатора и.
Ако има проблемни дюзи няма да пали лесно(веднага) а със доста въртене!
Гледай на диагностика искано и действително налягане и работата на регулатора в % !
Не искам да се изказвам без да съм се запознал със случая от близо,но много ми прилича на помпа високо налягане.
Най-вероятно замърсена и клапаните и не могат да уплътнят във високото налягане.
Свали си горивния филтър,ако излишното гориво минава през него и го срежи!
Намериш ли стружки вътре работата е ясна.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 25 ное 2011, 00:07
- Модел на автомобила: Focus C-Max Ghia 1.8 TDCI 2005
- Местоположение: София, Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Изпращам данните които се виждат от софтуера. А стария филтър е гледан обстойно за стружки.
http://prikachi.com/images.php?images/341/8031341P.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/342/8031342B.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/343/8031343Q.png
http://prikachi.com/images.php?images/344/8031344w.png
http://prikachi.com/images.php?images/345/8031345q.png
http://prikachi.com/images.php?images/341/8031341P.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/342/8031342B.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/343/8031343Q.png
http://prikachi.com/images.php?images/344/8031344w.png
http://prikachi.com/images.php?images/345/8031345q.png
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Аз казвам какво да се гледа ама няма кой да слуша.
Язък за изхабеното време и средства.
От това което си поснал не става нищо ясно за съжаление.
Успех!
Язък за изхабеното време и средства.
От това което си поснал не става нищо ясно за съжаление.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Аз направо ти се чудя как имаш нерви и желание все още да обясняваш, след като (почти) няма кой да го оцени и хората пак си знаят тяхното
Към автора - с този ELM и разните му там програмки (като Torque, например) с които четете колата няма да станат нещата. Не може да им се вярва на 100%, а и не показват някои по-специфични неща.

Към автора - с този ELM и разните му там програмки (като Torque, например) с които четете колата няма да станат нещата. Не може да им се вярва на 100%, а и не показват някои по-специфични неща.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 25 ное 2011, 00:07
- Модел на автомобила: Focus C-Max Ghia 1.8 TDCI 2005
- Местоположение: София, Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Проблема е решен с подмяна на регулатора на налягането.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Неравномерна работа и влизане в авариен режим Focus C-max 1.8 TDCI 115 коня 2005
Грешка! Подмяна на датчика за налягхане на реийла! 

Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 12 госта