Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Не, не е при моноинжекциона е класически мотор, който бута дросела. Не е байпас както при пълната.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
И верно. Със стария мотор съм.
Утре сабале почвам да мера наред.
И отново БЛАГОДАРЯ.
И тоя със самолета го е обяснил перфектно >:D<:
Утре сабале почвам да мера наред.
И отново БЛАГОДАРЯ.

И тоя със самолета го е обяснил перфектно >:D<:
- valerko1
- потребител
- Мнения: 536
- Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
За съжаление съм ги затрил още преди години. След като имаше частичен успех, взех втора ръка моторче и досега карам с него.derek1 написа:valerko1 написа:След пускане на няколко теми за проблеми с оборотите, изчетох бая нещо от колегите тука във форума реших да опиша цялостно моя проблем и отстраняването му.
........
може ли да качиш снимките другаде благодаря предваритевно
Няма лоша ракия и хубава лопата.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 16 яну 2012, 21:18
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16v 130кс avtomat 4f27e 2004g.
- Местоположение: северозапад
- Status: Извън линия
Re: Как да си ремонтираме моторчето за празния ход.
Здравейте колеги. Да ви напиша докаде докарах ремонта на ескорта.
Свалих къде що видех датчик и ги премерих. Нищо извън нормата.
Свалих и смукателния колектор.Отдолу гледам още жици и още два датчика които са ми непонятни.Премерих ,пълно късо. Мисля ,че работят за налягането ама как да ги проверя. Свързани са последователно и буксата е само с един кабел. Забелязах,че буксата е леко нагорела и затопила. Лесно може да я премахна ама от какво е нагорело.
Също да питам за дросела, трябва ли да затваря плътно, щото моя малко свети.
Свалих къде що видех датчик и ги премерих. Нищо извън нормата.
Свалих и смукателния колектор.Отдолу гледам още жици и още два датчика които са ми непонятни.Премерих ,пълно късо. Мисля ,че работят за налягането ама как да ги проверя. Свързани са последователно и буксата е само с един кабел. Забелязах,че буксата е леко нагорела и затопила. Лесно може да я премахна ама от какво е нагорело.
Също да питам за дросела, трябва ли да затваря плътно, щото моя малко свети.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта