При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Здравейте,
Някой имал ли е подобен проблем? при отрицателна температура колата пали след много въртене на стартер и лееееееко припалване. след 2-3 мин въртене накрая запалва. Двигателя е 2000 куб бензин. Сменил съм свещи кабели бобина заради пробита бобина. Антифриза също е нов както и термостата защото беше забил. Съмнява ме дебитомер ама преди да почна да сменям на сляпо да попитам дали някой е имал подобни проблеми.
Някой имал ли е подобен проблем? при отрицателна температура колата пали след много въртене на стартер и лееееееко припалване. след 2-3 мин въртене накрая запалва. Двигателя е 2000 куб бензин. Сменил съм свещи кабели бобина заради пробита бобина. Антифриза също е нов както и термостата защото беше забил. Съмнява ме дебитомер ама преди да почна да сменям на сляпо да попитам дали някой е имал подобни проблеми.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Като е топъл пали ли? Прилича на температурен датчик.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Проблема се появява само сутрин когато температурата е под нулата. Запаля ли веднъж цял ден нямам проблем. При положителна температура нямам проблем. Какъв е този температурен датчик и къде се намира?
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
При старите зетеци е отгоре на термостатното тяло ,а при фокус не знам дали е пак на същото място. В аутодата ще намериш къде е и какви стойности трябва да дава. Дебитомера може само да почистиш със спрей.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Това не е ли датчик който показва температурата на антифриза и контролира перката? какво отношение има това към паленето. На фокуса този датчик виси на жица само-не е завит никъде просто си виси. Иначе преди време бях свупил термостатното тяло и сложих друго от ескорт та то има. Мога да пробвам да махна този датчик който е в момента и да го вържа на тялото , ама надали е от този сензор.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
На термостатното тяло има два това е при стария зетек. Малкия отдолу е за таблото горния по-големия е за ЕКУ. Ролята на датчика е много важна особенно при палене. От него компа разбира че мотора е студен и трябва да обогати сместа както и да държи по-високи обороти.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
На фокус е от зад на главата при първи цилиндър горе долу.

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Ок. Благодаря за идеята. Утре ще прегледам
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Добре де, като запали - държи ли ти по-високи обороти? - които да намаляват в процеса на загряването на двигателя..baro написа:Ролята на датчика е много важна особенно при палене. От него компа разбира че мотора е студен и трябва да обогати сместа както и да държи по-високи обороти.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Добре де, не може във Варна да няма кой да направи една добра диагностика! Не само да гледа има ли грешки. Датчика за температура, както и другите се виждат през програмата.
Аз ги оставям такива случки да преспят в сервиза и я паля с включен кодочетец. Всичко ще си признае, ако има кой да го рачете! Това е.
Щото като застудее наистина, тогава ще ходиш пеш ли?
Поздрави
Аз ги оставям такива случки да преспят в сервиза и я паля с включен кодочетец. Всичко ще си признае, ако има кой да го рачете! Това е.
Щото като застудее наистина, тогава ще ходиш пеш ли?
Поздрави
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Ами има човек и съм много доволен от него, ама живея извън града и колата ми трябва всяка сутрин. Не мога да я оставя да преспи някъде. Сега има наченки още понеже е около 0 градуса. Ако не ги оправя до седмица отива на нощувка в сервиза
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Можеш и сам с прост мултицет на студен мотор да измериш датчика и да го сравниш с каталожните му данни.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Четох преди няколко дена в един руски форум за Рено. Човекът забелязал, че датчикът му на мерене дава съпротивление, като за съответната температура, обаче има утечка към корпуса. Отвил датчика и гледа една дупка се прояла в него.
Отрязал върха на болта - бил кух, с един обикновен термистор вътре (така де, кочан от царевица ли да сложат?)
Обаче целият термистор покрит с ръжда и всякакви мизерии от антифриза.
Почистил го и го напълнил с поксипол. Изчакал да се втвърди (повече от 10 мин.), завил го обратно и проблемът изчезнал.
На мен също ми правеше въртели, ама аз направо го игнорирах - не можах да го развия от това завряно място, където е.
Отрязал върха на болта - бил кух, с един обикновен термистор вътре (така де, кочан от царевица ли да сложат?)
Обаче целият термистор покрит с ръжда и всякакви мизерии от антифриза.
Почистил го и го напълнил с поксипол. Изчакал да се втвърди (повече от 10 мин.), завил го обратно и проблемът изчезнал.
На мен също ми правеше въртели, ама аз направо го игнорирах - не можах да го развия от това завряно място, където е.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Забравих да попитам, да има газова случайно колата?
Руските варианти са ясни, хората в тайгу нямат магазинна мрежа и за един датчик правят чудеса.
А за варианта
Поздрави
Руските варианти са ясни, хората в тайгу нямат магазинна мрежа и за един датчик правят чудеса.
А за варианта
е излишен коментара.dreadx написа:На мен също ми правеше въртели, ама аз направо го игнорирах
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
За Варна търси Светлин по прякор елкона. Гарантирам, че и на топъл мотор ще го хване какво е. Освен това пътува често Игнатиево, Аксаково ако ти е в посока случайно може и на студено да го гледа. Ако не му намериш координатите, пиши ще ти ги дам. Ама е доста зает трябва да се уговорите нещо ако ще е гледа той.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Днес свалих този датчик който е на главата отзад на реда на първи цилиндър. Датчика мери температура на маслото а не на антифриза. изтече малко масло. Показва 450 ома на студен. Нямам аутодата и бих помолил някой да погледне ако има.
Относно дебитомера на въздуха как се чисти? отворих го но има 2-3 нежни елемента които ме е страх да го продухам дори с въздух.
Абе доста неприятни и дразнещи неща искам да си оправя по фокуса и май ще ми трябва книга.
Относно дебитомера на въздуха как се чисти? отворих го но има 2-3 нежни елемента които ме е страх да го продухам дори с въздух.
Абе доста неприятни и дразнещи неща искам да си оправя по фокуса и май ще ми трябва книга.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Мери температура на мотора, това са ти стойностите.
https://cloud.mail.ru/public/6c19b4596ef4/cht.jpg
https://cloud.mail.ru/public/6c19b4596ef4/cht.jpg

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
датчика е същия и изглежда заминал понеже стойностите са госта по-малки. Благодаря много за помощта. Ще пиша като има развръзка.
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Я си вземи един резистор 40-50 килоома (или колкото трябва - може и няколко броя с различни стойности), или един потенциометър 100 килоома - за да можеш да си го нагласяш (едното струва 2 до 5 ст., а другото от 75 ст до 1.50 лв.)
Според околната температура го нагласи на съответната стойност. (или избери съответния резистор)
Свържи го вместо датчика, с цел да симулираш стойността на датчика при ниска температура.
Опитай да запалиш двигателя и виж дали проблемът е изчезнал - ако е така, значи наистина е било от датчика.
(домашна диагностика без четене на стойностите от комп-а.)
Според околната температура го нагласи на съответната стойност. (или избери съответния резистор)
Свържи го вместо датчика, с цел да симулираш стойността на датчика при ниска температура.
Опитай да запалиш двигателя и виж дали проблемът е изчезнал - ако е така, значи наистина е било от датчика.
(домашна диагностика без четене на стойностите от комп-а.)
-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 27 ное 2014, 15:52
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: При отрицателна температура фокуса пали с много зор бенз. дв
Имах подобен проблем. Не искаше да пали от първия път и трябваше доста да върти стартера, след като застудя времето.
Първоначално след прочитане на няколко подобни теми във форума, реших че е температурен датчик и мислех да го сменя. Но колеги ме посъветваха така или иначе не съм правил диагностика, а тя в МП струва 36 лв. , да си направя.
Това което откриха е спукан маркуч маслени пари (нямам си и ни най-малка представа за какво служи) и клапан картерни газове (отново не знам за какво иде реч).
Двете части струват оригинални при тях 70 лв. Обясниха ми, че при застудяване двете части спомагат за запалването. Смених ги и за сега всичко е наред.
Първоначално след прочитане на няколко подобни теми във форума, реших че е температурен датчик и мислех да го сменя. Но колеги ме посъветваха така или иначе не съм правил диагностика, а тя в МП струва 36 лв. , да си направя.
Това което откриха е спукан маркуч маслени пари (нямам си и ни най-малка представа за какво служи) и клапан картерни газове (отново не знам за какво иде реч).
Двете части струват оригинални при тях 70 лв. Обясниха ми, че при застудяване двете части спомагат за запалването. Смених ги и за сега всичко е наред.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта