Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost 203 к.с.
Ето една крайно интересна информация за поклонниците и бъдещите притежатели на марката Ford . Много специалисти смятат, че тези двигатели от това поколение са неремонтопригодни, но Ви уверявам че не е така! Всичко се ремонтира ако има желание!
Общо взето историята е такава, Ford Mondeo 2011 г. производство, 2.0 EcoBoost- с мощност 203 к.с., който е закупен чисто нов от собственика. Каран е нормално без издевателства, обслужван навреме. Общо взето собственикът е бил доволен, докато не настъпила фаталната цифра на километража 99 000 км.
В някакъв момент собственикът почуствал, че моторът е с намалена мощност, появили се вибрации на празен ход и светнала лампата за повреда в двигателя. Посещението в официален сервиз 4 месеца преди изтичане на гаранцията не довели до никакъв добър резултат. При проверка на обстоятелствата се прие решение да се отвори мотора, тъй като не бе възможно да се определи какъв е проблема. Отсъстваше изобщо компресия в един от цилиндрите.

Всичко е чистичко под капака на клапаните, използвано е винаги оригинално масло на Форд.

На прав поглед нагар от изгоряло масло няма, можем да предположим че е нямало тежък експлоатационен режим.

За 99 000 км, веригата не е разтегната много и е в нормални граници...

Сваляме цилиндровата глава, за да видим как е еволюирала формата на буталото ...

Моторът по същество е производен на L3K9 MAZDA CX-7 ...
Е, добре, нека продължим ... Това е нашият проблемен цилиндър ...

На пръв поглед всичко е цяло но има задирания...


Изваждаме буталото от 4-ти цилиндър, обследваме и се натъжаваме



Хубаво няма да ви мъча, ето го гвоздеят на програмата...



Разбрахте ли какво се е случило?
Част от буталото се е отчупила в най- тънкото и слабо място, където производителят е направил някаква странна форма на джоб, непонятно защо. Искал е да усили буталото в областта на буталния болт ли? Само можем да гадаем. Не съм експерт при проектирането на бутала, но явно така проектирани тези бутала представляват риск за дългосрочната употреба на двигателя. При още по- внимателен преглед бе открит бутален пръстен в канала на буталото, който бе с нарушена структура. Трудно можем да разберем причината, вероятно пръстенът е прегорял от наличието на нагар, който реално присъства...

Приключваме с прегледа и произнасяме присъдата:


В картера имаше малко мръсотия, остатъци от маслото и износване... но и няколко малки частици от разрушени бутални пръстени и самото бутало...

Цилиндърът, който последните километри не е работел:

Клапаните:



Нагар в всмукателните/изпускателните канали:


Дотук имаме:
1. Цилиндров блок нуждаещ се от шлайфане, поне на единия цилиндър. Ремонтен комплект бутала не съществува, също не можем да купим и отделен, само заедно с блока
Да шлайфаме само един цилиндър и да използваме бутало, което няма от къде да намерим не е никакъв вариант. Общото състояние на останалите цилиндри също не беше перфектно
2. Цилиндровата глава също не беше в розово състояние. Работните фаски на клапана/ седлата имат малко износване но са годни за шлайфане. Зарадва ни дебелината на седлата на клапаните, явно тях поне са ги правили със запас. За тунинг маниаците има голямо поле за изява, можете смело да поставите клапани с +1 мм. дебелина.
3. Коляновият вал беше идеален. Шийките на коляновия вал имаха съвсем незначителен минус, на границата на точността на инструмента. Оставяме го в стандартен размер.
По време на ремонта ни се намираше мотор L3K9 и щеше да бъде грях да не сравним някои комплектации. Моторите отвън са еднакви, но имаше разлика в обемите, но буталата имат еднакъв диаметър и компресионна височина. Решихме да поставим буталата от L3K9, от което моторът ще загуби малко степен на сгъстяване, но при турбо варианта това е даже в плюс.
Пристъпихме към действие, оставихме да се шлайфа главата. Ето го блока след завършване на процеса по шлайфане и хонинговане...




Пристъпваме към сглобяване:



Втулки STD оригинални на MAZDA
След това поставяме буталата от L3K9 Mazda CX-7 2,3T


Поставяме оригинална гарнитура на цилиндровата глава, тя е специфична и не пасва от други подобни версии на мотора.


Бе разглобена маслената помпа е проверена за износвания. Не бяха открити проблеми и я оставихме същата. Веригата е почти като нова, както и обтегачите и. Оставихме същите муфи.







Успешен първи старт:

Стойността на ремонта е: около 3 000 лв., от които около 1 400 лв. за части.
Общото впечатление от мотора е, че има малък ресурс и независимо че е модерен е прост за ремонт. Има и по- бюджетни варианти за ремонт, но не са препоръчителни!!!
ПО МАТЕРИАЛИ НА: http://ffclub.ru
Ето една крайно интересна информация за поклонниците и бъдещите притежатели на марката Ford . Много специалисти смятат, че тези двигатели от това поколение са неремонтопригодни, но Ви уверявам че не е така! Всичко се ремонтира ако има желание!
Общо взето историята е такава, Ford Mondeo 2011 г. производство, 2.0 EcoBoost- с мощност 203 к.с., който е закупен чисто нов от собственика. Каран е нормално без издевателства, обслужван навреме. Общо взето собственикът е бил доволен, докато не настъпила фаталната цифра на километража 99 000 км.
В някакъв момент собственикът почуствал, че моторът е с намалена мощност, появили се вибрации на празен ход и светнала лампата за повреда в двигателя. Посещението в официален сервиз 4 месеца преди изтичане на гаранцията не довели до никакъв добър резултат. При проверка на обстоятелствата се прие решение да се отвори мотора, тъй като не бе възможно да се определи какъв е проблема. Отсъстваше изобщо компресия в един от цилиндрите.

Всичко е чистичко под капака на клапаните, използвано е винаги оригинално масло на Форд.

На прав поглед нагар от изгоряло масло няма, можем да предположим че е нямало тежък експлоатационен режим.

За 99 000 км, веригата не е разтегната много и е в нормални граници...

Сваляме цилиндровата глава, за да видим как е еволюирала формата на буталото ...

Моторът по същество е производен на L3K9 MAZDA CX-7 ...
Е, добре, нека продължим ... Това е нашият проблемен цилиндър ...

На пръв поглед всичко е цяло но има задирания...


Изваждаме буталото от 4-ти цилиндър, обследваме и се натъжаваме





Хубаво няма да ви мъча, ето го гвоздеят на програмата...



Разбрахте ли какво се е случило?
Част от буталото се е отчупила в най- тънкото и слабо място, където производителят е направил някаква странна форма на джоб, непонятно защо. Искал е да усили буталото в областта на буталния болт ли? Само можем да гадаем. Не съм експерт при проектирането на бутала, но явно така проектирани тези бутала представляват риск за дългосрочната употреба на двигателя. При още по- внимателен преглед бе открит бутален пръстен в канала на буталото, който бе с нарушена структура. Трудно можем да разберем причината, вероятно пръстенът е прегорял от наличието на нагар, който реално присъства...

Приключваме с прегледа и произнасяме присъдата:




В картера имаше малко мръсотия, остатъци от маслото и износване... но и няколко малки частици от разрушени бутални пръстени и самото бутало...

Цилиндърът, който последните километри не е работел:

Клапаните:



Нагар в всмукателните/изпускателните канали:


Дотук имаме:
1. Цилиндров блок нуждаещ се от шлайфане, поне на единия цилиндър. Ремонтен комплект бутала не съществува, също не можем да купим и отделен, само заедно с блока


2. Цилиндровата глава също не беше в розово състояние. Работните фаски на клапана/ седлата имат малко износване но са годни за шлайфане. Зарадва ни дебелината на седлата на клапаните, явно тях поне са ги правили със запас. За тунинг маниаците има голямо поле за изява, можете смело да поставите клапани с +1 мм. дебелина.
3. Коляновият вал беше идеален. Шийките на коляновия вал имаха съвсем незначителен минус, на границата на точността на инструмента. Оставяме го в стандартен размер.
По време на ремонта ни се намираше мотор L3K9 и щеше да бъде грях да не сравним някои комплектации. Моторите отвън са еднакви, но имаше разлика в обемите, но буталата имат еднакъв диаметър и компресионна височина. Решихме да поставим буталата от L3K9, от което моторът ще загуби малко степен на сгъстяване, но при турбо варианта това е даже в плюс.
Пристъпихме към действие, оставихме да се шлайфа главата. Ето го блока след завършване на процеса по шлайфане и хонинговане...




Пристъпваме към сглобяване:



Втулки STD оригинални на MAZDA
След това поставяме буталата от L3K9 Mazda CX-7 2,3T


Поставяме оригинална гарнитура на цилиндровата глава, тя е специфична и не пасва от други подобни версии на мотора.


Бе разглобена маслената помпа е проверена за износвания. Не бяха открити проблеми и я оставихме същата. Веригата е почти като нова, както и обтегачите и. Оставихме същите муфи.







Успешен първи старт:

Стойността на ремонта е: около 3 000 лв., от които около 1 400 лв. за части.
Общото впечатление от мотора е, че има малък ресурс и независимо че е модерен е прост за ремонт. Има и по- бюджетни варианти за ремонт, но не са препоръчителни!!!
ПО МАТЕРИАЛИ НА: http://ffclub.ru
Последна промяна от Nebhotep на 10 ное 2014, 14:20, променено общо 3 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
100 000Км и няма ремонтен комплект, да ни е честит новия мотор!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Вчера пусках във фейсбука едно клипче на BMW N47. Ангренажа се движи от единична верига, по-тънка от тая за колело и е завряна на такова място, че за да се смени, се вади двигателя и скоростите. Мотора сам не може- няма място. Резултат- масово изпокъсани вериги на гаранционни мотори.
Тука пък направо троши бутала. Къде ни пратиха с тия турбинирани кочини, идея си нямам, ама няма да стигнем далеч. Щом бизнес класата вече не може да си избута гаранцията....смятайте...
Ама и руснаците радват окото-взимаме там части, каквито паснат на размер и ръгаме. Ако не паснат-на струг от тук малко, от там малко, сегменти от Волга, лагери от Лада...Интересното е, че много често доработките им се оказват по-здрави от оригиналната заводска версия.
Тука пък направо троши бутала. Къде ни пратиха с тия турбинирани кочини, идея си нямам, ама няма да стигнем далеч. Щом бизнес класата вече не може да си избута гаранцията....смятайте...
Ама и руснаците радват окото-взимаме там части, каквито паснат на размер и ръгаме. Ако не паснат-на струг от тук малко, от там малко, сегменти от Волга, лагери от Лада...Интересното е, че много често доработките им се оказват по-здрави от оригиналната заводска версия.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Спокойно точно скоро правихме 2.0 бензин на бмв мотор на 80к км веригата беше със 1 см и повече по дълга, за да се смени се вади мотора сваля се коляновия вал защото няма челен капак, веригата е от зад общо взето скапана работа
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Да отгатна ли, че откъм 4-и цилиндър двигателят се захранва с въздух (който вкарва маслените пари от картерната вентилация)? Това на снимката си е запечен от масло сегмент, който е счупил изтъненият заради олекотяването на буталото и отвеждането на маслото ръб - типичен конструктивен недостатък.
В петък започнах да разглобявам една от служебните - Citroen C15 1.9D на 250 000 км. заради липса на компресия. По цилиндри - 12/23/8/10 (само вторият е горе-долу добре). Измерванията и тестовете показаха пропускащи всмукателни клапани. Картерната вентилация влиза точно пред 4-и цилиндър, а рециркулацията на изгорелите газове е от страната на първи, набива насреща маслените пари и те не успяват да се разпределят по колектора. Всмукателните клапани на 3-и и 4-и бяха в по-безобразно състояние от тези на снимката и имам подозрения, че отлаганията са се откъсвали и клапаните са ги защипвали, от където идва подбиването и кривината им. Първи вероятно пък е прегорял от сажди и по-висока температура. Чакам утре новите сегменти, че да видим колко трябва да му е компресията на този мотор. Обмислям как да вкарам картерната вентилация преди колектора, а тръбата за изгорелите газове ще бъде затапена.
В петък започнах да разглобявам една от служебните - Citroen C15 1.9D на 250 000 км. заради липса на компресия. По цилиндри - 12/23/8/10 (само вторият е горе-долу добре). Измерванията и тестовете показаха пропускащи всмукателни клапани. Картерната вентилация влиза точно пред 4-и цилиндър, а рециркулацията на изгорелите газове е от страната на първи, набива насреща маслените пари и те не успяват да се разпределят по колектора. Всмукателните клапани на 3-и и 4-и бяха в по-безобразно състояние от тези на снимката и имам подозрения, че отлаганията са се откъсвали и клапаните са ги защипвали, от където идва подбиването и кривината им. Първи вероятно пък е прегорял от сажди и по-висока температура. Чакам утре новите сегменти, че да видим колко трябва да му е компресията на този мотор. Обмислям как да вкарам картерната вентилация преди колектора, а тръбата за изгорелите газове ще бъде затапена.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Началник...ама тук говорим за "двигател на годината", няколко години поред, с инженерни награди за конструкция. Ако до там са стигнали нещата, по-добре направо да минаваме на Дачия, да имаме време да свикнем с усещането... 

Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
А сега всички спокойно може да се замислят да си правят "промивка" за отпускане на сегментите чрез наливане на газ за осветление в цилиндрите при смяна на маслото.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Икономията - майка на мизерията!S_C написа:Началник...ама тук говорим за "двигател на годината", няколко години поред, с инженерни награди за конструкция. Ако до там са стигнали нещата, по-добре направо да минаваме на Дачия, да имаме време да свикнем с усещането...
Дали не е спестено например от размер на въздушният филтър, при което по-прашна градска среда с разкопки ще доведе по-бързо до задръстването му? Това от своя страна ще увеличи подналягането след филтъра и съответно - засмукването на повече маслени пари от вентилацията, а двигателят нека си е първенец. Типичен представител - Touareg V8, ако не му се сменят на 5000 km въздушните филтри, започва да лапа масло и да се олива.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Двигател на годината е 1.0 Ecoboost, който е изцяло нова разработка на Форд, а 2.0 Ecoboost е еволюция на 2.0 Duratec( с добавени директно впръскаване и променливи фази на газоразпределение), който пък е маздовския двигател, използван от доста години.S_C написа:Началник...ама тук говорим за "двигател на годината", няколко години поред, с инженерни награди за конструкция.....
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1628
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
ТРАГЕДИЯ!
С тези олекотени конструкции и баш екологии, стават кекави двигатели, дето поне гаранцията да прескочат. Ще има работа...
Поздрави
С тези олекотени конструкции и баш екологии, стават кекави двигатели, дето поне гаранцията да прескочат. Ще има работа...
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 29 окт 2008, 10:45
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2.0 16v
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
BMW 750 ILX 2010 година стойностна автомобила 138 000 лв ресурс на мотора 60 000 км сменени вече два в гаранционният период просто гърмят моторите . В сервиза направо ги сменят като на конвейер сервизния инженер каза те германците знаят че са се ос .. ли и затова сменя без да мрънкат.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Много хубаво. пък аз се бях навил да сменям фикуса с МК3 ама като гледам май ще се окаже че и ремонт на стария е вариант ако са толкоз кекави новите агрегати тц тц. Хората сега карат яко вече, нова кола като се купи и 100 000км в гаранционният срок се въртят неусетно, запаса би следвало да е поне 200 - 250 000км ресурс.
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- eodor
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 31 дек 2007, 09:38
- Модел на автомобила: Mк3 2.2 -228hp
493Nm - Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Иди после си купи гаранционен Форд от Мото Пфое, само на 3 г и 100 000 км ...
. Ще тръгнат пак вицове ...


- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Вижте колеги. Този ремонт не е масова практика за момента. Този материал е повече насочен към слабите места на мотора, а той явно има такива. Да не забравяме, че в Русия масово се кара с 92 бензин и това може допълнително да е утежнило ситуацията. Тези нагари е възможно да са от това.
Напоследък и високия клас автомобили дават доста дефекти, поради постоянното състезание за повишаване на мощността, снижаване на разхода и миниатюризиране на детайлите с цел олекотяване и по-ниска стойност на производство.
Поздрави!
Напоследък и високия клас автомобили дават доста дефекти, поради постоянното състезание за повишаване на мощността, снижаване на разхода и миниатюризиране на детайлите с цел олекотяване и по-ниска стойност на производство.
Поздрави!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
От всичко, което изброи Веско като причини аз успях да прочета само "...с цел .......по-ниска стойност на производството". Всичко останало ми е замъглено и не се чете
Защото сериозно, технологиите ги има от най-малко 20-25 години.

Защото сериозно, технологиите ги има от най-малко 20-25 години.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Момчета производителите не целят да намалят прозводителните си разходи, целят да направят автомобила да държи 3-5 години максимум и да не може да дойде в България. хихихи
Сега сериозно тенденцията напоследък в автомобилостроенето точно такава 5-7 години максимум и после на скраб, хем производителя доволен, че купуваш нов автомобил,хем ти доволен че караш такъв нов....Просто майка му жална на този, който не може да си купи нов, щото при така стеклите се обстоятелства е по-добре да ходиш пеш или с трамвай, отколкото да купиш нещо секънд хенд макар и много ново...И както се изразих по-горе ние Българите най-много ще страдаме що? Щото нямаме ПАРИ за нови возила те това е.
Ако имам кинти дреме ми на пуловера че БМВ чупи мотори на има няма 50-60 хил км. сменят го, дреме ми на шапката, че Форд Екобуст дал фира на 90 хил км. пак ще го сменят докато е в гаранция, ама ако е на 5-6 години изръсил си се 15-20 бона за "лукс" кола и гръмне мотор е тогава дупе да е яко....
И това пак казвам е що? Щото нема "кинти" или поне в една песен така се пееше.
Сега сериозно тенденцията напоследък в автомобилостроенето точно такава 5-7 години максимум и после на скраб, хем производителя доволен, че купуваш нов автомобил,хем ти доволен че караш такъв нов....Просто майка му жална на този, който не може да си купи нов, щото при така стеклите се обстоятелства е по-добре да ходиш пеш или с трамвай, отколкото да купиш нещо секънд хенд макар и много ново...И както се изразих по-горе ние Българите най-много ще страдаме що? Щото нямаме ПАРИ за нови возила те това е.
Ако имам кинти дреме ми на пуловера че БМВ чупи мотори на има няма 50-60 хил км. сменят го, дреме ми на шапката, че Форд Екобуст дал фира на 90 хил км. пак ще го сменят докато е в гаранция, ама ако е на 5-6 години изръсил си се 15-20 бона за "лукс" кола и гръмне мотор е тогава дупе да е яко....
И това пак казвам е що? Щото нема "кинти" или поне в една песен така се пееше.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт на двигателя на Ford Mondeo 2.0 EcoBoost!
Ти пък какво се оплакваш, ще има работа и за синовете.fordmaniac написа:ТРАГЕДИЯ!
С тези олекотени конструкции и баш екологии, стават кекави двигатели, дето поне гаранцията да прескочат. Ще има работа...
Поздрави



Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта