focus c-max 2007 година пробле с автоматична скоростна кутия
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 04 сеп 2014, 09:22
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX
- Status: Извън линия
focus c-max 2007 година пробле с автоматична скоростна кутия
Здравейте! Ако се замислиш, заглавието има двусмислено значение!
Та да ви се оплача. Преди месец и половина от бензинов Опел се качих на дизелов Форд - 1.6 TDCI. Купих си Ford focus c-max 2007 година с автоматична скоростна кутия.В началото всичко добре! Викнах си приятели майсторчета, огледаха колата и всичко беше ОК. Смених си ремъци, помпи, масла и др. За да е още по сигурно, я закарах в сервиза на Форд в Русе. Там също я гледаха казаха, че е пушка и само трябва да си сменя маслото на скоростната кутия, защото колата е на реални 140000 хиляди километра, а според техните данни, трябва на тези километри да се смени маслото.Скоростната кутия е CVT. Били нови и сложни кутии и т.н. Викам си, ще го сменя след отпуската! Карах я около 3 хиляди километра и единственото което ми направи впечатление през тези 3 К км.беше, че на баир нагоре, ако е на 100 км. и дам газ забива на едно място и не качва скоростта, а като кача баира няма проблем, газ и ускорява. Този проблем ми го направи 2 пъти за тези километри. Преди седмица, си щъках из града и се появи някакво дрънчене в предната част на двигателя. Слушах, оглеждах, цъках с език като стар руски будилник и накрая отидох в сервиза на Форд. От там казаха, че този звук, се чувал от скоростната кутия.
Като четох за тези кутии, ремонти, това онова било доста скъпо. Направо .... Та въпроса ми е : някой сблъсквал ли се е с този проблем и къде мога да намеря решение? Да ми препоръчате майстори и т.н. Благодаря предварително!
Казах аз на моята: Аве дай да си караме опелчето, тя НЕ! Искам по нова кола! Сега аз трябва да се кихам пак, вместо да дам парите по язовири за риба!


Казах аз на моята: Аве дай да си караме опелчето, тя НЕ! Искам по нова кола! Сега аз трябва да се кихам пак, вместо да дам парите по язовири за риба!
Последна промяна от paci на 05 сеп 2014, 21:02, променено общо 1 път.
Причина: заглавието
Причина: заглавието
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Ами, човек, те са ти казали, че трябва да си смениш маслото на кутията, ама ти си решил да се правиш на тарикат. Какво по-точно очакваше да се случи, да караш с това масло до живот? Всяка кола, независимо от марка и модел си има нужда от поддръжка и който ги пренебрегва тези неща обикновено си пати горко. Започни оттам откъдето е трябвало - сменете маслото на кутията и ако има вариант за ъпдейт на софтуеъра. Ако е дребен проблем да е забила нещо, обикновено се оправя с това. Ако вече има нещо счупено по нея, заради кофтито масло - честито на печелившите. Ще трябва да си приготвиш повечко пари за ремонт. В какъвто и сервиз да е ремонта на този тип кутии не е от най-евтините. Моят съвет е да намериш доказан специалист в твоя град или околностите и да се допиташ до второ, ако трябва и до трето мнение. Този тип ремонти не са за кварталния гараж! Така и така ще даваш пари, поне и дай на някой, който може да ти свърши работа 

-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Наскоро се занимавах с един фиат с автоматични скорости от 94 година, който имаше проблем с автоматика. Беше много запазен и на около 100 хил. реални километра - замина към моргата, защото се оказа, че ремонтът ще е много по скъп от самата кола. Маслото е много важно за автоматика, така че там компромис не трябва да има.
Като цяло фордовете не се славят с качествени автоматици. Много малко майстори се занимават с автоматици . Ако си от София - знам за Джемини, автоматик.еу и един сервиз в малинова долина поне от това, което търсих....
Първо установете дали наистина проблемът е от кутията, защото стигне ли се до ремонт може и да идеш на 4-ри цифрена сума
...ох сега видях, че си от Русе, така че за майстор не мога да ти помогна.
Като цяло фордовете не се славят с качествени автоматици. Много малко майстори се занимават с автоматици . Ако си от София - знам за Джемини, автоматик.еу и един сервиз в малинова долина поне от това, което търсих....
Първо установете дали наистина проблемът е от кутията, защото стигне ли се до ремонт може и да идеш на 4-ри цифрена сума
...ох сега видях, че си от Русе, така че за майстор не мога да ти помогна.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Ходи утре пак си вземи автомат...
Не е от маслото. Продали са ти кола на доизживяване и тя си е изживяла каквото е имала.
От тук нататък- части, пазар, морга, друга кутия...според бюджета. Ремонт на това нещо-изобщо забрави.
Eastbourne...94-та година.,...това е бил някакъв уникално здрав автоматик, щом е избутал цели 20 години без да стане на кайма вътре всичко.
Не е от маслото. Продали са ти кола на доизживяване и тя си е изживяла каквото е имала.
От тук нататък- части, пазар, морга, друга кутия...според бюджета. Ремонт на това нещо-изобщо забрави.
Eastbourne...94-та година.,...това е бил някакъв уникално здрав автоматик, щом е избутал цели 20 години без да стане на кайма вътре всичко.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Фордовете не се славели със здрави автоматици... Ти по-точно от колко Форда автоматик стигна до този гениален извод? В САЩ сигурно ги хвърлят през ден като почти всяка е автомат. А иначе ремонт ако се налага няма да е евтин, но не е невъзможен
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
А кажи тогава един европейски Форд с безпроблемен автомат.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Всичко зависи от възрастта и поддръжката 

- nrjcafe
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 31 окт 2010, 20:08
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01,Ford Orion 1.6 clx'91,Nissan Terrano II 2.7TD '96, Opel Meriva 1.4 газ/бензин '10,Ford Kuga 2 tdci '19
- Местоположение: Италия
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
баща ми караше Форд Таунус 2000 автоматик ( 4 скоростен ) модел 1979 година и беше заменен чак 2000 год с Орион - безпроблеменmomo76 написа:А кажи тогава един европейски Форд с безпроблемен автомат.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Тези са с американски автомат. Таунус, Гранада...Извращенията започват от Сиера/Скорпио нататък.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Айде бе извращения. Multitronic на Ауди или DSG на Фолксваген, да не би да са безпроблемни?! Или вечно придърпващите БМВ и Мерцедес? Това, че някой е чул, че като е автомат ще караш цял живот без поддръжка и юруш на доматите. После след 50-60 хил км калпава била кутията. Ами калпава ще е. Защо не пробвате да карате колите по 50 000 км с едно масло? Какво ще им стане. Една автоматична кутия ако се ползва нормално и се обслужва редовно няма причина да не издържи живота на колата. Иначе при немарлива употреба може бързо да я хвърлиш.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Айде без спамене карайте по темата.
Колега само едно ще те посъветвам,ако идваш в София на майстор за АСК(автоматични скоростни кутии),то сервиз Джемини го ЗАБРАВИ.Майсторите който работеха там и който наистина бяха най-добрите в София вече не са там а са някъде другаде.Това е голям и скъп сервиз ще ти земат куп пари за нищо.Самия Г-н Гигов си го признава че вече са намалили качеството на работа.
Поздрави от мен и дано нямаш сериозен яд по колата.Но има една максима за форд.форд дизел НЕ,форд авроматик твърдо НЕ, а Дизел Форд автоматил си е садомазохизъм.
Колега само едно ще те посъветвам,ако идваш в София на майстор за АСК(автоматични скоростни кутии),то сервиз Джемини го ЗАБРАВИ.Майсторите който работеха там и който наистина бяха най-добрите в София вече не са там а са някъде другаде.Това е голям и скъп сервиз ще ти земат куп пари за нищо.Самия Г-н Гигов си го признава че вече са намалили качеството на работа.
Поздрави от мен и дано нямаш сериозен яд по колата.Но има една максима за форд.форд дизел НЕ,форд авроматик твърдо НЕ, а Дизел Форд автоматил си е садомазохизъм.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Колега КОКО така много трудно може да се диагностицира проблем в дадена скоростна кутия.За правилно и акуратно намиране на проблема трябва да се направи диагностика от специалист със съответната техника в режим на движение и покой на автомобила.Има си съответни проверки и измервания за всеки вид кутии.Новите скоростни кутии (след 1994 г до сега) са с електронно управление и могат да се проследят всичките им параметри.Може да се направи обновяване на софтуера и прочее.Можеш да имаш и механичен проблем, може и да е нещо елементарно, може да е някой датчик.
И тъй като имам "малки" познания в тази област мога да те посъветвам да направиш следното: Смени си маслото и виж как ще се държи кутията тогава.Новите кутии са много чувствителни на тема масло.Няма гаранция че проблема ще се оправи, но все от някъде трябва да се започне.
А по принцип няма добри сервизи за ремонт на скорости кутии в България, а в МП нищо не знаят.Ако пишеш на Форд Германия ще те пратят в най-близкия оторизиран сервиз на Форд - Унгария!
п.п. Много ме радват типично българските коментари и "компетентни мнения" в тази тема.И слагането "под общ знаменател"
И малко история - Форд никога не е имал проблеми със скоростните си кутии, даже един и същи вид скоростна кутия се е използвала на огромно количество модели на марката както в Европа така и в САЩ. Кутиите от типа "A4LD" покриват диапазони от 2000 до 6000 кубика двигатели и съявават надграждане на кутията "C3"(използвана в Гранада). Същата кинематична схема и конструкция с допълнение 4-та повишаваща предавка.Следващото поколение след 1994 е "A4LDE" с изцяло електронно управление и т.н.
И тъй като имам "малки" познания в тази област мога да те посъветвам да направиш следното: Смени си маслото и виж как ще се държи кутията тогава.Новите кутии са много чувствителни на тема масло.Няма гаранция че проблема ще се оправи, но все от някъде трябва да се започне.
А по принцип няма добри сервизи за ремонт на скорости кутии в България, а в МП нищо не знаят.Ако пишеш на Форд Германия ще те пратят в най-близкия оторизиран сервиз на Форд - Унгария!
п.п. Много ме радват типично българските коментари и "компетентни мнения" в тази тема.И слагането "под общ знаменател"

И малко история - Форд никога не е имал проблеми със скоростните си кутии, даже един и същи вид скоростна кутия се е използвала на огромно количество модели на марката както в Европа така и в САЩ. Кутиите от типа "A4LD" покриват диапазони от 2000 до 6000 кубика двигатели и съявават надграждане на кутията "C3"(използвана в Гранада). Същата кинематична схема и конструкция с допълнение 4-та повишаваща предавка.Следващото поколение след 1994 е "A4LDE" с изцяло електронно управление и т.н.

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 04 сеп 2014, 09:22
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Благодаря за мнението колеги! Че, ще се сменя маслото, е ясно, но единствения човек, който се наема да го направи, ще отсъства в близките 30 дни. Казват, че е много добър майстор на автоматици и всички с които съм говорил ми го хвалят. Ходили са при него и от други градове разбрах. Ще стоя сега на тръни 30 дни докато дойде човека и дано ми оправи проблема. Друг вариант е да я закарам до Варна, но не искам на ход, а на пътна помощ ще ми одерат кожата.Мисля още кое ще е по удачно. Ще видим какво ще стане. Днес и направих едни 10 -15 км, няма придърпване, няма други проблеми само това гадно чукане и не е постоянно. Когато колата е на Р и N само тогава се чува.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 04 сеп 2014, 09:22
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Говорих с един мой колега, който и той е имал същия проблем. Имал е и това придърпване и на задна. Сменил е маслото и се е оправил проблема. Явно вискозитета на маслото с годините като се износи и се появява този проблем. Друг мой колега кара нисан автомат и казва, че на всеки 2 години си сменя маслото на автоматика и вече 10 години е нямал проблем. когато почне да се износва маслото, се появявал този проблем и след смяната се оправя.ивчо написа:здравей те колеги от месец съм горд собственик на форт фокус 1,8 тдди съответен проблем,при тръгване едно леко придърпване след което изчезва след като колата потегли и на следващо кръстовище пак,по таблото нищо не свети пали идеално обороти мъркат върви като луда от какво може да идва това придърпване, на място когато подавам газ ми се струва че до към 1000/1100 обр. пак се усеща това леко придърпване ако някой има идея нека сподели
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Нов член и проблеми!
Промених твоето нищо неговорещо заглавие
И махнах на човека питането от твоята тема.
Отговори му тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=69448

И махнах на човека питането от твоята тема.
Отговори му тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=69448
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 22 дек 2011, 21:35
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: focus c-max 2007 година пробле с автоматична скоростна кутия
Лошото на тези кутии, че имат живот от около 150.000 км . Не се ремонтират, а се сменят с нови. Дано проблемът ти се оправи със смяната на маслото... Като цяло, моето мнение е да се избягват фордове с тези кутии ( CVT ) от 2005-2010 години.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: focus c-max 2007 година пробле с автоматична скоростна кутия
Имам "служебна" Киа Мажентис 2010 г автомат.Дават и на 50-60 к км да се сменя маслото,в книжката на колата четох че скоростите и държът до 200-240к км.
Маслото на мажентиса семсменя на всеки 40к км и вече колата е на над 460к км и няма и помен от птоблем,докато други колеги и 200к км не искараха и ги правиха.
Та с този пост исках да кажа че МАСЛОТО на скоростите е много важно,и по възможност се сменя не на 50-60к с 10-15к км по рано.
Маслото на мажентиса семсменя на всеки 40к км и вече колата е на над 460к км и няма и помен от птоблем,докато други колеги и 200к км не искараха и ги правиха.
Та с този пост исках да кажа че МАСЛОТО на скоростите е много важно,и по възможност се сменя не на 50-60к с 10-15к км по рано.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта