Защо Фиеста МК4 вози дървено?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Като цяло ми дреме на гъза, аз съм свикнал.
Обаче KDebian ме залива на лични, а аз не мога да му дам отговор на въпросите
И можело ли да се направи нещо да вози по-меко?
Обаче KDebian ме залива на лични, а аз не мога да му дам отговор на въпросите

И можело ли да се направи нещо да вози по-меко?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
С какви размери са гумите и джантите?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Ха, ами той си купил лагерна количка а иска да вози като Ролс Ройс и да върви като Бугати Вейрон.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Малолитражка...как се очаква да вози?
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Има и малолитражки , които возят меко .Просто геометрията им е различна.Отпред носачи , тампони , пружини с други размери и под друг ъгъл, отзад торсион и ето ти мека возия.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 10 ное 2013, 05:19
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Возил съм се в тези:
http://automedia.investor.bg/files/arti ... 265-11.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 080320.jpg
Няма го досадното друсане. А и не мога и да се съглася че тази Фиеста е излязла така от завода.
http://automedia.investor.bg/files/arti ... 265-11.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 080320.jpg
Няма го досадното друсане. А и не мога и да се съглася че тази Фиеста е излязла така от завода.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Да, возила е малко по-добре, но вече е умряла от старост по всички стандарти в "белите страни". Отиваш в Мото Пфое, казваш дайте ми цялото окачване (носачи, пружини, амортисьори), ама оргинални не алтернативни. И ако не си получил инфаркт, имаш 90-95% от возията на колата като нова.
П.П. Колите, които показваш са по-висок клас и по-нови от Фиестата, нормално е да возят по-добре, сравнявай с Клио и 205.
П.П. Колите, които показваш са по-висок клас и по-нови от Фиестата, нормално е да возят по-добре, сравнявай с Клио и 205.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Сравнявам мондео и на жена ми рено туинго, ами френската кола вози много по-меко от форда. Като се кача сам в реното и то кляка с 5 см. а форда с цялата фамилия и натоварен до горе - 2см. /Гледам си 100 левовата снимка от камерата в Стара Загора- ми тя колата изглежда все едно е празна/. Лично мое мнение - френските возят меко, но в завой форда е по-стабилен.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Има няколко фактора. Амортисьорите да са двойнодействащи или даже да са обратни. Другото е твърде широки и нископрофилни гуми, тежки алуминиеви джанти и грешно положение на колелетата - странични наклони или сходимост. Пружините стареят и при снижаване на колата амортисьорите и окачването излизат от оптималното си работно положение.
Разбити носачи го изключвам - тогава разговорът няма смисъл.
Разбити носачи го изключвам - тогава разговорът няма смисъл.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 10 ное 2013, 05:19
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Наистина сравняваните автомобили са по-нови, но ако само това е причина бих си закупил нужните части, за да мога да постигна същия ефект и на Фиестичка. Също не мога да се съглася че са в различен клас, тъй като и двете показани на снимката са миниатюрни и с една идея по-тесни от моята (в пежака има видима заблуда че е уж по-широка, отпред стъклото и таблото завършват в по-голяма дълбочина и създават илюзията за повече пространство).
***
Гуми - 165/70/13. На 3 години. Едните 2-ка SAVA, другите 2-ка BARUM (не помня кои бяха отпред и кои отзад).
Джанти - ръждясали.
Пружини и амортисьори - несменяни никога за цели 170 ккм.
***
Гуми - 165/70/13. На 3 години. Едните 2-ка SAVA, другите 2-ка BARUM (не помня кои бяха отпред и кои отзад).
Джанти - ръждясали.

Пружини и амортисьори - несменяни никога за цели 170 ккм.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Пежото е в класа на Ескорт, а Реното някъде между Ескорт и Мондео, написах ти кои са съответно в класа на Фиестата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 10 ное 2013, 05:19
- Модел на автомобила: Fiesta
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Добре, по какво ги определяте коя в коя "класа" е? И как един Escort може да вози по-добре от фиестичка, при положение че по купето са почти еднакви и единствената разлика е дългата "опашка", която за щастие във Фиестичка отсъства? Ако все пак е истина, коя е причината за това и най-вече кои продукти трябва да се вземат и нагодят на Фиестичка?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Нещата са комплексни, трудно се обясняват с две думи.
Основно значение има, базата (разстоянието между предния и задния мост) по-дългата вози по-меко, паркирай до някой Ескорт и ще разбереш, че са много различни. Друг фактор е теглото, като също по-голямото тегло е предимство. И накрая, но не на последно място идва влиянието на окачването и вложените в него а и в цялата кола части.
Производителите правят различни модели, които грубо се разделят в четири основни класа нисък, среден, висок и луксозен. При някои има модели, които се разполагат между класовете, при други пък се припокриват. Класовете се различават по големината на купето, комфорта, екстрите и най-важното по цената, която е определяща.
Основно значение има, базата (разстоянието между предния и задния мост) по-дългата вози по-меко, паркирай до някой Ескорт и ще разбереш, че са много различни. Друг фактор е теглото, като също по-голямото тегло е предимство. И накрая, но не на последно място идва влиянието на окачването и вложените в него а и в цялата кола части.
Производителите правят различни модели, които грубо се разделят в четири основни класа нисък, среден, висок и луксозен. При някои има модели, които се разполагат между класовете, при други пък се припокриват. Класовете се различават по големината на купето, комфорта, екстрите и най-важното по цената, която е определяща.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Ескорт МК7HACKO написа:паркирай до някой Ескорт и ще разбереш, че са много различни.
Дължина 4104 мм.
Широчина 1691 мм.
Височина 1398 мм.
Колесна база 2525 мм.
Предна следа 1440 мм.
Задна следа 1455 мм.
Собствена маса 1080 кг.
Фиеста МК4
Дължина 3828 мм.Редактирай тази кола
Широчина 1634 мм.Редактирай тази кола
Височина 1320 мм.Редактирай тази кола
Колесна база 2446 мм.Редактирай тази кола
Предна следа 1429 мм.Редактирай тази кола
Задна следа 1384 мм.
Собствена маса 950 кг.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Защо Фиеста МК4 вози дървено?
Абе паци начи според колегата Ескортя е било Гуема Сиеста а?
А по темата аз кво да кажа че съм с спортни прожини спортни амортесиори щот съм хр2 и на всичкото отгоре и набили и гуми 185/55/13 ужас сяка пукнатина я усещам пък на павета е напряво.....
Но колега все пак това е форд(стабилно пътно поведение стегнато окачване и здраво същевременно)Тва не е френска свирка с торсион с иглени лагери на по 25-30к км да ги сменяш иначе фърляш моста,да ти се клати кат лодка в завой и да сменяш преница на 6-8 месеца.
А по темата аз кво да кажа че съм с спортни прожини спортни амортесиори щот съм хр2 и на всичкото отгоре и набили и гуми 185/55/13 ужас сяка пукнатина я усещам пък на павета е напряво.....
Но колега все пак това е форд(стабилно пътно поведение стегнато окачване и здраво същевременно)Тва не е френска свирка с торсион с иглени лагери на по 25-30к км да ги сменяш иначе фърляш моста,да ти се клати кат лодка в завой и да сменяш преница на 6-8 месеца.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта