За вноса на употребявани автомобили!!!
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Предполагам че говориш за това предаванеV_A_N_K_A_T_A написа:А,наскоро слушах как някой от министрите обясняваше,че нямали намерение да въвеждат нови и по-големи екотакси и,че дори и да въведат,те далеч няма да покриват разликата,като съответно даде пример с няоя от членките,но не си спомням коя,май Полша...
http://news.bnt.bg/node_102/100__1/41_12_09_06
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Първо си помислих че нашите икономически гуру ще изпращят някакъв косвен данък на колите вт.ръка дето ще компенсира ДДС-то. Ама след това си помислих че ик.гуру от европа няма да се съгласят с нашите, щото де ще дянат тия техните европейски 8-10год.возила естественно идат тука след година две ЕУРО-4, и на вторични ,или за Азия и готово,системата тик-така..
Затова очаквайте по-ефтини коли вт.ръка........надявам се.
Затова очаквайте по-ефтини коли вт.ръка........надявам се.
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вчера слушах Орешарски да казва, че от министерството на екологията в момента мислели за екотаксата. Може скоро да предложат нещо, с което да отново да вдигнат цените на внесените коли втора употреба. Да ги е... в тъпите кратуни
Щели сме отново да се напълним с трошки, които да замърсяват природата. Ми да си затегнат техническия контрол, щом колата е зле, да не я регистрират. Не може всички стари коли да са в един кюп - смрадливи печки. Има доста такива, но също и поддържани и изправни.
Щяло да пострада потреблението на нови коли. Как хората да си купуват нови, като доходите не позволяват? За това няма кой да помисли.

Щели сме отново да се напълним с трошки, които да замърсяват природата. Ми да си затегнат техническия контрол, щом колата е зле, да не я регистрират. Не може всички стари коли да са в един кюп - смрадливи печки. Има доста такива, но също и поддържани и изправни.
Щяло да пострада потреблението на нови коли. Как хората да си купуват нови, като доходите не позволяват? За това няма кой да помисли.
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
А интересно къде остават тия дето вече са тука от 30-40 години? Дали наистина проблема е в ново внесените коли от Европа, или е при Москвичите, Ладите и другите трошки дето се движат на късмет и най-малкия им проблем е замърсяването на въздуха, разпадайки се по пътищата и застрашавайки останалите. Тях дали ще ги спрат от движение? Предполагам не, щото от та няма какво да спечелят, налиDundee написа:Ми да си затегнат техническия контрол, щом колата е зле, да не я регистрират. Не може всички стари коли да са в един кюп - смрадливи печки. Има доста такива, но също и поддържани и изправни.

- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Естественно че някой ще опита да измисли нещо,но не ми се вярва ония от по-отзапад да оставят наште вечно да си развяват про-корумпираните си байрачета в полза на тоя или оня само ако имат лична полза.
България не е пазар за нови коли с тоя стандарт,и скоро няма да е, на запад автомобилните дилъри изкопуват старата ти кола и преспадат от цената и от новата която копуваш, а посла тия вт.употреба де ще ходят по-лесно там или тука как мислите?.Че какво Евро-4 да ни турят тогава ще се продават 1000 нови коли на година /дали не са и много/кой има полза от това те определено не.
България не е пазар за нови коли с тоя стандарт,и скоро няма да е, на запад автомобилните дилъри изкопуват старата ти кола и преспадат от цената и от новата която копуваш, а посла тия вт.употреба де ще ходят по-лесно там или тука как мислите?.Че какво Евро-4 да ни турят тогава ще се продават 1000 нови коли на година /дали не са и много/кой има полза от това те определено не.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4786
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
тези строги изисквания касаят производителите а не потребителите
и всичко това е за сигурноста на хората и екологията
за екологията - катализатор
за хората извън колата - леки чупливи пластмасови брони
за шофьора и пътниците - въздушни възглавници
за комфорт - климатик/климатроник/
сигурен съм че почти никой не приема гореизброените неща като необходимост а като екстри ,затова и търговците на коли казват -тая има еди какво си затова е по скъпа
и всичко това е за сигурноста на хората и екологията
за екологията - катализатор
за хората извън колата - леки чупливи пластмасови брони
за шофьора и пътниците - въздушни възглавници
за комфорт - климатик/климатроник/
сигурен съм че почти никой не приема гореизброените неща като необходимост а като екстри ,затова и търговците на коли казват -тая има еди какво си затова е по скъпа
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Не виждам кВо толкова я дъФчите тая тема.
ясно е че няма да се начислява ДДС (тия с "инвалидните" - са в Европа отдавна
) ...
За новите ... дето "щеЛи били да поскъпнат" - кажете ми за къФ ч*п ще си купиш нова кола без възглавници, серво и евентуално ABS !?
става въпрос за най-много 1000-2000лв за т.н. сега "екстри" ... ако си решил да си купиш нова кола едва ли тия "екстри" ще те спрат.
ясно е че няма да се начислява ДДС (тия с "инвалидните" - са в Европа отдавна

За новите ... дето "щеЛи били да поскъпнат" - кажете ми за къФ ч*п ще си купиш нова кола без възглавници, серво и евентуално ABS !?
става въпрос за най-много 1000-2000лв за т.н. сега "екстри" ... ако си решил да си купиш нова кола едва ли тия "екстри" ще те спрат.
Eurocar
След 1 януари 2007 г. автопазарът ще се промени драстично
http://capital.bg/show.php?storyid=297609" onclick="window.open(this.href);return false;
Още по темата
Екотаксата - новият спорен данък http://capital.bg/show.php?storyid=297611" onclick="window.open(this.href);return false;
Никой не подкрепя така наречената екологична такса, предложена от министър Джевдет Чакъров
Новите сметки при старите автомобили http://capital.bg/show.php?storyid=297610" onclick="window.open(this.href);return false;
След 1 януари 2007 г. автопазарът ще се промени драстично
http://capital.bg/show.php?storyid=297609" onclick="window.open(this.href);return false;
Още по темата
Екотаксата - новият спорен данък http://capital.bg/show.php?storyid=297611" onclick="window.open(this.href);return false;
Никой не подкрепя така наречената екологична такса, предложена от министър Джевдет Чакъров
Новите сметки при старите автомобили http://capital.bg/show.php?storyid=297610" onclick="window.open(this.href);return false;
- vvvasilev
- потребител
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, пазарната икономика се крепи на потребителското общество - т.е. от купувачи. Всеки запознат с основните принципи на икономиката знае, че само новопроизведените стоки генерират Брутен Вътрешен Продукт. За това целта е да се стимулира купуването на нови. Отделен е въпроса с екологията - новите двигатели са значително по-икономични и по-чисти. Аз бях изумен как е възможно при движение с 160 км/ч разхода ми да е 5 на 100.
Проблема на България е в простотията. Сега и куцо и сакато ще тръгне да си купува по 2-3 коли не защото му трябват, а защото може. Движението в Сф ще стане невъзможно. Докато бях в Гърция моя адвокат караше скутерче а имаше вили в Куба и Испания... Тук чух следната реплика от бивше гадже" Тате мерцедес, мама мерцедес, аз опел и кака опел"... Е хубаво - имате пари, покажете го по друг начин - спонсорирайте университет, училище ... Трябва ние младите и видяли какво е на запад да променим останалите тук.
Проблема на България е в простотията. Сега и куцо и сакато ще тръгне да си купува по 2-3 коли не защото му трябват, а защото може. Движението в Сф ще стане невъзможно. Докато бях в Гърция моя адвокат караше скутерче а имаше вили в Куба и Испания... Тук чух следната реплика от бивше гадже" Тате мерцедес, мама мерцедес, аз опел и кака опел"... Е хубаво - имате пари, покажете го по друг начин - спонсорирайте университет, училище ... Трябва ние младите и видяли какво е на запад да променим останалите тук.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
vvvasilev: Браво братле това е истината. Затова държавата се опитва да приложи схема, при която печели от оборота на стоки втора употреба.
Колкото до приятелката... зависи от контекста. В момента в семейството ни има 3 коли, като те не се доближават до описанието на приятелката. Но ние не живеем на едно място. Т.е. в 3 различни града, това предполага нуждата им. При 4 човека, живеещи в един апартамент/къща повече от 2 коли е... възможност да си го позволи. Винаги има комбинация в която се ползват спрямо нуждите на всички и така няма нужда от допълнителни. Но... всичките ми приятели в Англия имаха поне 4 коли в семейство от 4 човека, при положение че всички имат книжка. Въпреки убийствените разходи по данъци и такси там на коли над известен брой години... никой не го спираше това. Даже фрапантен пример е един приятел в семейство от 2 души със 6 коли: 2 БМВ 5та серия дизели за дълъг път. 2 Rolland Garros серия Пежо 306 за градско, един Меган (да си човърка по него) и една Фиеста със сменен мотор за гавра с колежанчетата.
За примера с адвоката със скутера... Ами влече го човека, кара си скутер. Мен не ме влече не карам. Предпочитам си кола. Има и такива свободни души, които обичат вятър в лицето. Виж ако живеех в Бургас, бих си карал скутер лятото, но и законите в БГ за скутери не са много удобни, тъй като е проблем да си го паркираш в пешеходна зона, за да пиеш кафе. Полицаите те правят на щайга.
Колкото до приятелката... зависи от контекста. В момента в семейството ни има 3 коли, като те не се доближават до описанието на приятелката. Но ние не живеем на едно място. Т.е. в 3 различни града, това предполага нуждата им. При 4 човека, живеещи в един апартамент/къща повече от 2 коли е... възможност да си го позволи. Винаги има комбинация в която се ползват спрямо нуждите на всички и така няма нужда от допълнителни. Но... всичките ми приятели в Англия имаха поне 4 коли в семейство от 4 човека, при положение че всички имат книжка. Въпреки убийствените разходи по данъци и такси там на коли над известен брой години... никой не го спираше това. Даже фрапантен пример е един приятел в семейство от 2 души със 6 коли: 2 БМВ 5та серия дизели за дълъг път. 2 Rolland Garros серия Пежо 306 за градско, един Меган (да си човърка по него) и една Фиеста със сменен мотор за гавра с колежанчетата.
За примера с адвоката със скутера... Ами влече го човека, кара си скутер. Мен не ме влече не карам. Предпочитам си кола. Има и такива свободни души, които обичат вятър в лицето. Виж ако живеех в Бургас, бих си карал скутер лятото, но и законите в БГ за скутери не са много удобни, тъй като е проблем да си го паркираш в пешеходна зона, за да пиеш кафе. Полицаите те правят на щайга.


- vvvasilev
- потребител
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
За съжаление е така. Обсъждах темата с приятел работещ в Порше. Той каза че търговците на стари автомобили имат много силни позиции в парламента. Мен задръстванията не ме притесняват - аз си пътувам всеки ден Ботевград- София и за 30 мин съм в Бизнес Парка. Но тежко на тези останали да живеят в тази цигания.Kocko написа:vvvasilev: Браво братле това е истината. Затова държавата се опитва да приложи схема, при която печели от оборота на стоки втора употреба.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...сграда 12?vvvasilev написа:За съжаление е така. Обсъждах темата с приятел работещ в Порше. Той каза че търговците на стари автомобили имат много силни позиции в парламента. Мен задръстванията не ме притесняват - аз си пътувам всеки ден Ботевград- София и за 30 мин съм в Бизнес Парка. Но тежко на тези останали да живеят в тази цигания.Kocko написа:vvvasilev: Браво братле това е истината. Затова държавата се опитва да приложи схема, при която печели от оборота на стоки втора употреба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта