Проблем с АГУ на Скорпио
-
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 14 юни 2006, 13:24
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Проблем с АГУ на Скорпио
Здравейте!
Проблемът ми е следния: Колата е Форд Скорпио 2i DOHC. От две години карам на газ. Газовата е BRC. При преминаване на бензин оборотите до 2000 са много неустойчиви, няма мощност, като чи ли не работи някой цилиндър. Кабелите и свещите са нови. Над 2000 оборота няма никакъв проблем. Каква може да е причината, ако някой може да помогне.
Проблемът ми е следния: Колата е Форд Скорпио 2i DOHC. От две години карам на газ. Газовата е BRC. При преминаване на бензин оборотите до 2000 са много неустойчиви, няма мощност, като чи ли не работи някой цилиндър. Кабелите и свещите са нови. Над 2000 оборота няма никакъв проблем. Каква може да е причината, ако някой може да помогне.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Написал си, че проблема е с газовото а казваш, че го срещаш когато караш на бензин? Не си дал много информация, но по това, че 2 години караш на газ мога да предположа, че рядко караш на бензин? Твърде е възможно да ти се е амотризирал (запушил) горивния филтър може би.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако е гърмяла може да имаш проблеми с дроселната клапа на инжекциона. Може да се е поизкривила малко и да задира в корпуса. Ама за да се разбере трябва да се отвори.
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 02 май 2006, 22:11
- Модел на автомобила: SCORPIO
- Status: Извън линия
Re: Проблем с АГУ на Скорпио
здрасти аз имам същата кола и имах същия проблем
100% са ти запушени инжекционите
ходик на какви ли не майстори, два дни колата прекара в мото пфое сменяха кабели бобини и други джаджи нищо не става на края в мото пфое и промиха инжекциона и рабатата се оправи
СЪВЕТ: отиваш в мото пфое купуваш си 2 добевки за чистене на инжекцион (18 лв. бр), сипваш едната в резервоара и пълниш до полони резервояр с бензин, караш САМО на бензин докато светне резервата, сипваш втората добавка пак пъловин резервоар бензин и пак караш САМО на бензин доката светне резервата, още след първата добевка ще усетиш разликата в работата на двигателя
в мото пфое предлагат чистене на инжекцион цената е около 100 лв. чистенето го правят със същата добавка
100% са ти запушени инжекционите
ходик на какви ли не майстори, два дни колата прекара в мото пфое сменяха кабели бобини и други джаджи нищо не става на края в мото пфое и промиха инжекциона и рабатата се оправи
СЪВЕТ: отиваш в мото пфое купуваш си 2 добевки за чистене на инжекцион (18 лв. бр), сипваш едната в резервоара и пълниш до полони резервояр с бензин, караш САМО на бензин докато светне резервата, сипваш втората добавка пак пъловин резервоар бензин и пак караш САМО на бензин доката светне резервата, още след първата добевка ще усетиш разликата в работата на двигателя
в мото пфое предлагат чистене на инжекцион цената е около 100 лв. чистенето го правят със същата добавка
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 02 май 2006, 22:11
- Модел на автомобила: SCORPIO
- Status: Извън линия
Re: Проблем с АГУ на Скорпио
чистенето с ултра звук е 25 лв. на бюза, но няколко хора са ми казвали че при чистенето с ултразвук се поврежда покритието на дюзата и после много бързо пак се запушва
можеби е така, защото мото пфое не предлагат такава услуга, пък те имат пари да си купят такъв апарат
можеби е така, защото мото пфое не предлагат такава услуга, пък те имат пари да си купят такъв апарат
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
А бързо ли трябва да се изгори бензина като му сложа добавка за чистене на дюзите (тези 200 км за 1 ден ли да ги мина) или мога просто да си карам както обикновено докато го изгоря. Предполагам тези добавки имат по-силно разяждащо действие и май не е добре да се задържат дълго в горивната система ама не съм сигурен. Съвет?kEFi написа:STP върши чудесна работа. И не само те. По всички бензиностанции има - разликата е в цената. Само трябва известно време да караш само на бензин (мин.200км)...kolega написа:Благодаря, emilpp, каква марка е добавката за чистене на инжекцион? Не съм от София, и ми е трудно да ходя до Мото пфое.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
То си пише. STP-то го дават една тубичка за няколко хиляди километра (?). Аз лично си сипвам отвреме на време като се сетя, но най ефективно се почиства на дълго пътуване....
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1169" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1169" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от kEFi на 31 окт 2006, 16:56, променено общо 1 път.
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
При чистенето с ултразвук много важно е какъв е разтвора във ваничката за да не се получи временен и разяждащ ефект!Миналата седмица чистихме дюзите на едно Е36 за по 15 лв. на бройка(кара се само на бенз. ,но иначе беше внесено със газова уредба) и сега е самолет не се удържа
За разтворите не съм капацитет,но ми го обясни един такъв!

За разтворите не съм капацитет,но ми го обясни един такъв!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта