Форд Фокус Газификация
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 21 фев 2014, 15:07
- Модел на автомобила: focus mk1
- Status: Извън линия
Форд Фокус Газификация
Здравейте Колеги !
Имам форд фокус мк1 2.0 зетек 99г. и ми е малко тегаво патуването с тези цени на бензина .. Таа въпроса ми е какъв избор да направя между газовите уредби ? Какви ще са аномалиите ако поставя Моно ии вообще кои ще е наи добрия и разбирасе ефтин вариант защото бюджета е ограничен

Имам форд фокус мк1 2.0 зетек 99г. и ми е малко тегаво патуването с тези цени на бензина .. Таа въпроса ми е какъв избор да направя между газовите уредби ? Какви ще са аномалиите ако поставя Моно ии вообще кои ще е наи добрия и разбирасе ефтин вариант защото бюджета е ограничен





- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Здравей колега. Аз бих те посъветвал да си сложиш газов инжекцион. Вече какъв ще избереш зависи от бюджета ти.
- chistacha
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 02 окт 2013, 08:16
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk1 GHIA 1.6i '04
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Писано - много, ще ти го сипя накратко - събираш 1000лв +/- 100лв, слагаш газов инжекцион и си свиркаш. За тея пари има доста предложения, като, поне за мен, това е оптималната цена за твоят двигател. Системи с OBDII комуникация не ти трябва, защото нямаш в колата. По-евтини варианти обикновено означават по-евтина окомплектова, което е най-добрата предпоставка за проблеми. По-скъпи варианти означават доста пари, които не можеш да дадеш, защото си на ограничен бюджет.
И си избий от главата моно, обикновени или други такива системи - пълна инДжекция си, трябва ти газов инжекцион. Всичко по-различно от това е 90% шанс за скъпи проблеми, като този - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=66260.
Като марки, за тея пари - Fobos, Agis, Tomasetto, BRC (мисля, че имаха нещо за тая пара).
И си избий от главата моно, обикновени или други такива системи - пълна инДжекция си, трябва ти газов инжекцион. Всичко по-различно от това е 90% шанс за скъпи проблеми, като този - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=23&t=66260.
Като марки, за тея пари - Fobos, Agis, Tomasetto, BRC (мисля, че имаха нещо за тая пара).
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Сметка от газта има на дълги разстояния, ако смяташ да я караш предимно градско по добре си я карай на бензин, особено зимата никаква кирия няма от газта.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Зимата сложих ГИ.
Ако са ми чисти стъклата паля и тръгвам. На 1вия км. минава на газ.
Градски разход на газ 10/100 колкото беше на бензин.
Сега като се затопли сутрин обръща на половината разстояние от зимното.
Уредбата май е некво ефтино дърво, но супер доволно се държи за сега.
Ако са ми чисти стъклата паля и тръгвам. На 1вия км. минава на газ.
Градски разход на газ 10/100 колкото беше на бензин.
Сега като се затопли сутрин обръща на половината разстояние от зимното.
Уредбата май е некво ефтино дърво, но супер доволно се държи за сега.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Стига ги писа тея глупости за гас и градско, че ша вземат да ти вярват!urgan написа:Сметка от газта има на дълги разстояния, ако смяташ да я караш предимно градско по добре си я карай на бензин, особено зимата никаква кирия няма от газта.
Имам клиенти, които си водят дневник за сипани газ и бензин и изчисляват разхода като пари. И е далеч от "НЕФАЙДА". Аз също направих засичане. На моята кола уредбата е с ламбда контрол и е последно ниво преди газов инжекцион. Съответно разхода не се влияе от филтър, атмосферни условия и прочие. Зимата на всичко се вдига разхода.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20#p449132
Поздрави
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Хубаво нема пиша повече. Само ми кажи къде е файдата при каране градско при положение че ходиш на работя минаваш 6-7 км на ден в едната посока и докато вдихне тия 40 градуса за които говориш си минал вече 4 км. Оставащите 3 км които минаваш на газ, това ли ти е кирията при положение че още не е загряла до оптимална температура и далеч разхода не е като при загряла кола. Та каква ти далаверата за тези 3 км 10-20 стинки? Само за палене и загряване до 40 градуса на месец отиваха около 20 литра бензин. Баси паленето 50 лв на месец за да запаля колата. Или пак пиша глупости...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Моята обръща на 30 градуса. При работа на място да чистя сняг и лед е обръщала на газ след около 5мин.urgan написа:Хубаво ....
Работата ми е на 4км. 1вия км сутрин го минавах на бензин при директно тръгване, а следобяд след работа обръщаше по-бързо.
Файда си има.
Понеже слушах такива дивотии, че с моето каране няма смисъл от газово понеже ще карам предимно на бензин щом карам само на къси разстояния, но се оказаха пълни глупости и съжалих, че не съм сложил газ още преди 6-7 години когато купих Фиестата.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Дае и аз така мислих като я сложих повярвай ми, но после се оказва съвсем друго, но още си замъглен от идеята че е много евтино. Как да е хич и повече няма да пиша и да влизам в глупави спорове. Всеки си преценява на какво да кара, ако иска и на спирт да кара колегата все ми е тая.
- kimi666
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 29 фев 2012, 17:14
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 i, ghia , kombi 99г. GI Romano
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Да споделя и моят опит. Работата ми е на 10 км(Младост 4 - Хаджи Димитър). С 10 лв. бензин и 20лв. газ минавам м/у 140-145 км. С 30 лв. бензин около 90-100 км. Всеки може да си направи сметката. На по-къси разстояния икономията ще е по-малка. Моята обръща на газ за около 1-2 км. зависи от температурата навън.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
20 литра бензин за подряване? По-скоро 20 лв.urgan написа:... Само за палене и загряване до 40 градуса на месец отиваха около 20 литра бензин. Баси паленето 50 лв на месец за да запаля колата. Или пак пиша глупости...
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Това е за дизел нормално, на бензинка трябва да е прецакан термостата.urgan написа:40 градуса за които говориш си минал вече 4 км. ...
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1627
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Ха ха ха , е Паци го е казал!paci написа:Понеже слушах такива дивотии,urgan написа:Хубаво ....
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
За цена на километър като горива газта е по евтина.Дори да игнорираме поддръжката на газовата уредба , която също струва пари обаче остават най-важните въпроси според мене.
-Надеждност.Частите които се монтират (компютри , клапани ) са далеч от надеждността на заводски изпълнената горивна система.
-Безопасност.Виждал съм доста изпуснали маркучи на газ , а бензинопроводите на съвременните автомобили са от много твърд материал и по-качествено монтирани и на практика е много по -трудно да изпуснат от колкото един маркуч през , който минава газ под по-високо налягане.
На края искам да кажа , че съм привърженик на газовите уредби които са достатъчно надеждно изпълнени.На практика това са заводски монтираните , тъй като са преминали доста тестове , за разлика от гаражните изпълнения тип проба-грешка , които се предлагат тук в БГ и то изпълнени с части и електроника със съмнителен произход.Някой сега ще каже , ама тя си има гаранция.Има да , като ти каталяса колата някъде където нямаш обхват на телефона иди си търси гаранцията
-Надеждност.Частите които се монтират (компютри , клапани ) са далеч от надеждността на заводски изпълнената горивна система.
-Безопасност.Виждал съм доста изпуснали маркучи на газ , а бензинопроводите на съвременните автомобили са от много твърд материал и по-качествено монтирани и на практика е много по -трудно да изпуснат от колкото един маркуч през , който минава газ под по-високо налягане.
На края искам да кажа , че съм привърженик на газовите уредби които са достатъчно надеждно изпълнени.На практика това са заводски монтираните , тъй като са преминали доста тестове , за разлика от гаражните изпълнения тип проба-грешка , които се предлагат тук в БГ и то изпълнени с части и електроника със съмнителен произход.Някой сега ще каже , ама тя си има гаранция.Има да , като ти каталяса колата някъде където нямаш обхват на телефона иди си търси гаранцията

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Не е точно така, но не ми се влиза в поредния спор Бензин-Газ-Нафта.bateto_toshko написа:....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Аз се чувствам по-сигурен на дълъг път с кола, която е оборудвана с две независими горивни системи. Винаги има какво друго да се развали в една кола, но изобщо не е за пренебрегване независимостта откъм гориво.
Ако знаеш в какви филми се хвърлих с горивната система на онова Мицубиши..
Колата от 10 дена не е в движение. Наистина не е първа младост, но изобщо не мога да споделя мнението ти за надеждност на заводската горивна система (пък и зависи в коя бензиностанция какъв бензин ще ти налеят). Но ако имаше газова уредба щях през това време да си я карам.
Добре поне, че не се прецака някъде извън София - "пътна помощ" можеше да ми струва колкото половин газов инжекцион.
За гаражните изпълнения май е трудно да се каже. Най-вероятно има по-добри и по-лоши.
Но както има лошо монтирани газови уредби, така също може да има и зле връзвани жици по ел.инсталацията на колата.
Да не би ако по колата ти работи некадърен алармаджия да е по-малко пожароопасно?
/off: Ако и НАСКО си е монтирал газовата уредба пред тях на улицата,
а не в гараж.. Дали излиза, че на гаражни изпълнения и двамата нямаме доверие? ;)
Ако знаеш в какви филми се хвърлих с горивната система на онова Мицубиши..
Колата от 10 дена не е в движение. Наистина не е първа младост, но изобщо не мога да споделя мнението ти за надеждност на заводската горивна система (пък и зависи в коя бензиностанция какъв бензин ще ти налеят). Но ако имаше газова уредба щях през това време да си я карам.
Добре поне, че не се прецака някъде извън София - "пътна помощ" можеше да ми струва колкото половин газов инжекцион.
За гаражните изпълнения май е трудно да се каже. Най-вероятно има по-добри и по-лоши.
Но както има лошо монтирани газови уредби, така също може да има и зле връзвани жици по ел.инсталацията на колата.
Да не би ако по колата ти работи некадърен алармаджия да е по-малко пожароопасно?
/off: Ако и НАСКО си е монтирал газовата уредба пред тях на улицата,
а не в гараж.. Дали излиза, че на гаражни изпълнения и двамата нямаме доверие? ;)
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Наско е изключението , което потвърждава правилото
. Няма 2 независими горивни системи.На пасата на колежката и се прецака аванс процесора на газовата.Вързан е във веригата на бобините .Изгаря ти елемент от газовата , не ти работи и на бензин тъй като бобините остават без ток.Това не е шалтер да изгасиш едната да пуснеш другата система , всичко е свързано.Колкото повече променяш оригиналната ел.инсталация толкова повече ти влиза след време.До тук с независимите системи.Говоря за газови инжекциони. Ние в България разбираме повече от инженерите проектирали автомобила.Баща ми работеше в газова среда 20 години.Използваха най-качествените елементи и въпреки това всяка година умираше някой ,я от пожар , я от загазоване.
Ако тръбопроводите за газ са от метал или друг твърд материал , и кабелите добре прокарани има надеждност , но за сега не съм виждал такава уредба освен фабричните.Няма и да видя , защото цената и ще е баснословна и никой няма да си я купи.Бутилките за газ също участват в краш тестовете , колко такива тестове е направил афтермаркет сервиза за монтаж на газовата? Материалите в мотора пригодени ли са да издържат на новото гориво и за колко км?

Ако тръбопроводите за газ са от метал или друг твърд материал , и кабелите добре прокарани има надеждност , но за сега не съм виждал такава уредба освен фабричните.Няма и да видя , защото цената и ще е баснословна и никой няма да си я купи.Бутилките за газ също участват в краш тестовете , колко такива тестове е направил афтермаркет сервиза за монтаж на газовата? Материалите в мотора пригодени ли са да издържат на новото гориво и за колко км?
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Моето мнение е за Ренцо Ланди монтирано във ВАРНА при Славчо. Този човек монтажа му е безупречен и настройката му въобще не подлежи на коментар. Моята кола е 2,0/16V 150к.с. и съм, на 7,5/100 газ при икономично каране. Благодарение на неговата настройка.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Има, има такива уредби.bateto_toshko написа:...но за сега не съм виждал такава уредба освен фабричните.Няма и да видя , защото цената и ще е баснословна и никой няма да си я купи...

- cobra2003
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2011, 13:29
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zеtec-S
- Местоположение: гр.Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус Газификация
Нека споделя и моите наблюдения върху газово "ФОБОС", монтирано на Форд Фокус 1.6 100 коня 1999 година.
От около 15 000 километра съм с въпросната газова уредба.Като разход колата гори 10/100 градско и 7,5-8/100 извън градско.Зимата докато обърне на газ минавам 1-2 километра или 4-5 минути работа на място.Засичал съм, че при моето градско каране от по 5 километра на посока, гори по 1 литър бензин на всеки 100 километра(зимата).Лятото като сложа бензин за 20 лева и карам цяло лято с него(паля и за под минута минава на газ).Проблеми до сега не съм имал.Само смяна на газовите филтри през 7000-8000 (дават им по 10000 принципно).
От около 15 000 километра съм с въпросната газова уредба.Като разход колата гори 10/100 градско и 7,5-8/100 извън градско.Зимата докато обърне на газ минавам 1-2 километра или 4-5 минути работа на място.Засичал съм, че при моето градско каране от по 5 километра на посока, гори по 1 литър бензин на всеки 100 километра(зимата).Лятото като сложа бензин за 20 лева и карам цяло лято с него(паля и за под минута минава на газ).Проблеми до сега не съм имал.Само смяна на газовите филтри през 7000-8000 (дават им по 10000 принципно).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта