Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
5th_dimension
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 апр 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi FFDA 2004
Status: Извън линия

Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от 5th_dimension » 14 яну 2014, 11:09

Здравейте,
имам следния проблем.
Колата пали от втория път сутрин само, когато температурата е по-ниска от 7-8 градуса. Ако е над тази температура винаги си пали от първия път. През деня дори и да е ниска температурата си пали от един оборот.
Водих я на диагностика, и се оказа че три свещи са изгорели. Смених ме ги, но той ми каза, че ако има проблем няма да е от това, защото този модел двигатели с директно впръскване трябва да палят и без подгрев. След това направи диагностика. Каза, че всичко е нормално като параметри и за него няма проблем. Но колата сутрин, когато е студено пак си пали от втория път. Акумулатора също го смених с нов Бош 72А.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от madboy » 14 яну 2014, 13:56

С тия "зимни добавки" като парафина примерно, чакай да пали като като се е удървил. :?
Поне 2-3 секунди чакаш ли преди да запалиш?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

5th_dimension
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 апр 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi FFDA 2004
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от 5th_dimension » 14 яну 2014, 15:58

Един два пъти пробвах след като съм чакъл 3-4 секунди преди да завъртя и не видях разлика и повече не съм пробвал. След като изгаснат лампите и завъртам. По принцип ако задържа повече време стартера и запалва и от първия път, но гледам като не запали двигателя след 1-2 секунди да върна и да пробвам втори път. Втория път и за половин оборот пали.

encho.
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 04 авг 2008, 22:19
Модел на автомобила: Форд-фокус
Местоположение: Силистра
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от encho. » 15 яну 2014, 12:22

5th_dimension написа:Един два пъти пробвах след като съм чакъл 3-4 секунди преди да завъртя и не видях разлика и повече не съм пробвал. След като изгаснат лампите и завъртам. По принцип ако задържа повече време стартера и запалва и от първия път, но гледам като не запали двигателя след 1-2 секунди да върна и да пробвам втори път. Втория път и за половин оборот пали.
Колега и при мен е така,плюс отремонтирани дюзи но все още и аз не съм видял причина за това.

Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от Dimitar Mihov » 17 яну 2014, 16:24

Колега, провери пак подгрвните и запалителните свещи. Аз съм със същия мотор, тази година най-много падна до -6 при нас, но веднага запали от 1/4 оборот. Даваш на контакт, чакаш да загаснат всички лампи, най-вече тази за подгревните свещи и палиш. Ако всичко е наред би трябвало да запали веднага. Поне при мен е така :) Другия проблем, може да идва от акумулатор, но ти писа, че си го сменял. Можеш да си провериш и кабели за всеки случай. ;)

5th_dimension
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 05 апр 2013, 18:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi FFDA 2004
Status: Извън линия

Re: Ford Focus 1.8 TDCi - трудно палене

Мнение от 5th_dimension » 17 яну 2014, 17:07

Подгревните свещи както писах са сменени с нови. Разбира се, че изчаквам да изгаснат лампите по таблото и тогава паля.
Като дойде времето за годишното обслужване, ще я закарам на диагностика и в МФ.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта