1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 авг 2009, 10:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Tournier TDCI '04
- Местоположение: София - Троян
- Status: Извън линия
1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Здравейте колеги.
От 3 години карам Фокус 1.8 TDCI 100к.с. 2004г. и съм супер доволен, обаче сега се появи проблем.
След като карам на дълъг път примерно 100 -200 км и нагоре и спирам за малка почивка се появява проблема.
При стартиране се появявя едно чукане и трескане и тресене от двигателя все едно работи на 2 или 3 цилиндъра.
Естествено връщам ключа защото имам чувството, че двигателя ще излезе от коша.
И така пали след 2-ри 3-ти или 4-ти път отново със силно пречукване и гас запалва.
При студен двигател нямам никакви проблеми. Пали от четвърт.
От 3 години карам Фокус 1.8 TDCI 100к.с. 2004г. и съм супер доволен, обаче сега се появи проблем.
След като карам на дълъг път примерно 100 -200 км и нагоре и спирам за малка почивка се появява проблема.
При стартиране се появявя едно чукане и трескане и тресене от двигателя все едно работи на 2 или 3 цилиндъра.
Естествено връщам ключа защото имам чувството, че двигателя ще излезе от коша.
И така пали след 2-ри 3-ти или 4-ти път отново със силно пречукване и гас запалва.
При студен двигател нямам никакви проблеми. Пали от четвърт.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 авг 2009, 10:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Tournier TDCI '04
- Местоположение: София - Троян
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
След градско каране 2 часа без да гася двигателя проблема го няма.
Двигателя е здрав защото за 15000 няма грам разход на масло.
Преди да сменя 4-те изгорели подгряващи свещи палеше при минус 13градуса.
Двигателя е здрав защото за 15000 няма грам разход на масло.
Преди да сменя 4-те изгорели подгряващи свещи палеше при минус 13градуса.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Проблема ти звучи като заминал демпферен маховик.

-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 07 яну 2011, 20:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi , 130к.с., 2002г.
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Здравей, колега
имах подобен проблем при мен се появяваше от време на време това тресене и чукане, и особено при форсиране на двигателя над 3000 оборота. Оказа се демпферната шайба на коляновия вал, аз въпреки че съм с Мондео, и не съм особено запознат с другите марки на Форд, но предполагам че конструкцията на двигателите е подобна и при твоя модел. Обаче имам и един съвет ако се окаже демпферната шайба, не купувай разни ментета за около 100 - 150лв., защото след година ще се наложи да я сменяш пак, какъвто беше моя случай. Купи си оригинална е вярно при мене цената и беше 350лв, но се надявам да не я сменям отново след година. Успех!
имах подобен проблем при мен се появяваше от време на време това тресене и чукане, и особено при форсиране на двигателя над 3000 оборота. Оказа се демпферната шайба на коляновия вал, аз въпреки че съм с Мондео, и не съм особено запознат с другите марки на Форд, но предполагам че конструкцията на двигателите е подобна и при твоя модел. Обаче имам и един съвет ако се окаже демпферната шайба, не купувай разни ментета за около 100 - 150лв., защото след година ще се наложи да я сменяш пак, какъвто беше моя случай. Купи си оригинална е вярно при мене цената и беше 350лв, но се надявам да не я сменям отново след година. Успех!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 авг 2009, 10:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Tournier TDCI '04
- Местоположение: София - Троян
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Ходих на майстор и той също ми твърди че е маховика, но ми каза да карам повече и да се трежожа по-малко.
Когато започне да тресе при натиснат съединител тогава да го сменявам.
Когато започне да тресе при натиснат съединител тогава да го сменявам.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
пали и гаси с натиснат съединител - няма да тресе, не че ще помогне за маховика и ако ще сменяш маховик ще е добре и съединител комплект, а провери колко струват да не се окаже , че са повече от цената на колата ти.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 01 авг 2009, 10:41
- Модел на автомобила: Ford Focus Tournier TDCI '04
- Местоположение: София - Троян
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Смених пистовия ремък с обтегача и ролката, като тракането си мислехме че е от обтегача но тракането си остана.
Майстора твърди , че тракането е от веригата между коляновия вал и помпата за горивото.
Сега тракането се появява когато си иска. Дори тормози работата на двигателя.
Твърди също за помпата че е ОК.
Някой знаели колко живот има тази верига с обтегача?
Майстора твърди , че тракането е от веригата между коляновия вал и помпата за горивото.
Сега тракането се появява когато си иска. Дори тормози работата на двигателя.
Твърди също за помпата че е ОК.
Някой знаели колко живот има тази верига с обтегача?
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 28 сеп 2010, 10:11
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDI, Focus 1.8 TDCI
- Status: Извън линия
Re: 1.8 ТДЦИ силно чукчне при палене на топъл двигател
Колега, пиши какво се оказа, че съм със същия проблем...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта