Въпрос за реални километри?
- mrm_1
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 02 ное 2008, 18:56
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.9 TDDi '00
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Въпрос за реални километри?
Здравейте , до сега съм горд притежател на форд
, но ми предстой можеби закопуването на друг такъв.
Казвам може би защото има колебние и за друга марка и модел автомобил.
Въпроса ми е следния , тъй като около 90% от вносните коли в България са на около "150 000 км", имали някой който знае:
-начин/способ
-човек/нечовек
-програма/софтуеар
-сервиз/гараж
-село/град
в България където може да се определят реалните километри на даден автомобил, без значение от марката и модела !?
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне с някаква информация по въпроса, а можеби не съм единствения с такива терзания
"п.с.с. моля да бъде преместена темата ако не е в правилния раздел"

Казвам може би защото има колебние и за друга марка и модел автомобил.
Въпроса ми е следния , тъй като около 90% от вносните коли в България са на около "150 000 км", имали някой който знае:
-начин/способ
-човек/нечовек
-програма/софтуеар
-сервиз/гараж
-село/град
в България където може да се определят реалните километри на даден автомобил, без значение от марката и модела !?
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне с някаква информация по въпроса, а можеби не съм единствения с такива терзания

"п.с.с. моля да бъде преместена темата ако не е в правилния раздел"
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за реални километри?
Търговците на коли се интересуват от две неща- да има външен вид и да пали. Теб също не те интересува друго.Все е котка в чувал.
Понеже често минавам през Дупница, сигурно най-големият пазар в БГ, мога да ти кажа, че е пълно с коли, непалещи или работещи на три цилиндура, на които никой не се интересува какво им е.Въобще не се занимават-това отива направо за части и могат да се спазарят за сума, близка до разходите им по докарването.
От край време ми е симпатичен моделът на Фиат "Мултипла" и веднъж направо ми останаха очите в един. Вътре е като нов, червен плюшен салон, пълно оборудване, моторът запали само с пипане на ключа, с фабрична метанова уредба, по километраж двеста и нещо хиляди...нормални за кола 2000 година...Ама предното стъкло на сол, задното разлепено, отвън тая кола...който не я е видял, той не се е ударил в нея-не е нещо сериозно,ама драно,драно, някои деруги бяха по милиметър дълбоки...Звъннах на един познат, дето се занимава със стъкла. Предния джам-200 лева и се чака от Италия. Цялостно боядисване на тоя аквариум...малко бояджии могат да го направят така, че да не го нас_рат тотално-има много гумени и пластмасови детайли.А тия добри майстори гаранция са сред най-скъпите на пазара. Разбира се, има и Бай Пешо...ама ако ще ходя при него, по-добре да си карам Мондеото...поне дупнишките ченгета му свикнаха и вече не им вади очите. Дори да има как да познаеш километрите на колата, не знаеш предишният собственик как я е карал.
Така, че това...нищо не значи.
Понеже често минавам през Дупница, сигурно най-големият пазар в БГ, мога да ти кажа, че е пълно с коли, непалещи или работещи на три цилиндура, на които никой не се интересува какво им е.Въобще не се занимават-това отива направо за части и могат да се спазарят за сума, близка до разходите им по докарването.
От край време ми е симпатичен моделът на Фиат "Мултипла" и веднъж направо ми останаха очите в един. Вътре е като нов, червен плюшен салон, пълно оборудване, моторът запали само с пипане на ключа, с фабрична метанова уредба, по километраж двеста и нещо хиляди...нормални за кола 2000 година...Ама предното стъкло на сол, задното разлепено, отвън тая кола...който не я е видял, той не се е ударил в нея-не е нещо сериозно,ама драно,драно, някои деруги бяха по милиметър дълбоки...Звъннах на един познат, дето се занимава със стъкла. Предния джам-200 лева и се чака от Италия. Цялостно боядисване на тоя аквариум...малко бояджии могат да го направят така, че да не го нас_рат тотално-има много гумени и пластмасови детайли.А тия добри майстори гаранция са сред най-скъпите на пазара. Разбира се, има и Бай Пешо...ама ако ще ходя при него, по-добре да си карам Мондеото...поне дупнишките ченгета му свикнаха и вече не им вади очите. Дори да има как да познаеш километрите на колата, не знаеш предишният собственик как я е карал.
Така, че това...нищо не значи.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за реални километри?
Леле човек, ти направо си извратен.S_C написа:....
От край време ми е симпатичен моделът на Фиат "Мултипла" и веднъж направо ми останаха очите в един. ....

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за реални километри?
Колега,един мой познат искаше да купи Опел Астра на сина му.На 2г.,външен вид-перфектна,мотора спи.Карат я във фирмен сервиз в Пловдив -всичко точно.Но реалните километри не казват. По километраж 90 000.Само, че е била обслужвана във фирмен сервиз в Германия.Това по серииния номер на колата.И понеже синът му учи във Франция, и е там в този момент,решава да провери в тамошен фирмен сервиз километрите. Там без проблем е разбрал ,че колата която се продава тук е на 380 000км.mrm_1 написа:
в България където може да се определят реалните километри на даден автомобил, без значение от марката и модела !?
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне с някаква информация по въпроса, а можеби не съм единствения с такива терзания![]()
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за реални километри?
Наско...веднъж се качих на такова нещо да го карам, бяха нови у нас все още...е няма толкова удобна кола.Все едно за мен е правена. Пък нека си прилича на настъпена жаба...
За километрите...ако някой толкова не вярва, да отвори autoscout и да гледа...Мондео 2011 няма на под 50 хиляди км.Нормално 5-годишна кола вече е надхвърлила 100 хил. Което пък не е определящ фактор за състоянието на мотора, освен може би при дизелите и то когато километрите надхвърлят 300 хиляди.
За километрите...ако някой толкова не вярва, да отвори autoscout и да гледа...Мондео 2011 няма на под 50 хиляди км.Нормално 5-годишна кола вече е надхвърлила 100 хил. Което пък не е определящ фактор за състоянието на мотора, освен може би при дизелите и то когато километрите надхвърлят 300 хиляди.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за реални километри?
Колега и според мен изминатите километри не са основното определящо нещо. Разгледай колата по внимателно допитай се до някой по разбиращ и прецени. Замери компресия и това не е критерий разбира се. От друга страна двигателя е едно от най благодарните неща в колата в който като инвестираш пари в повечето случаи си струва. Докато ходова час там е друга работа. Правиш, правиш и все се скапва. А цената на едно пълно обслужване на предница много често е почти колкото цената на ремонт на двигател. Но може би ние сме свикнали да даваме маса пари за ходова част а щом кажем двигател и ни настръхват косите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта