Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 10 окт 2013, 18:57

Колеги никой ли не може да ми даде съвет.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от HACKO » 10 окт 2013, 20:47

Щом стрелката е в зоната, значи е нормално, по принцип около средата. Няма такова понятие Зимен Летен термостат, най-често използваните термостати са на 88гр и на 92гр.. Такъв термостат на който да пише две стойности не съм виждал още повече с такъв толеранс. Да не става въпрос за включвателя на вентилатора?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 10 окт 2013, 21:52

В зоната на НОРМАЛ ли е добре но от каде да знам колко е температурата няма ли някакво изчисление или обяснение точно колко е.А за термостата на него пише 88-102 явно от 88 отваря и на 102 е напълно отворен поне така мисля аз.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от mi6o » 11 окт 2013, 01:53

Вчера смених на Мондео-то ми термостата. Новия беше от магазина до пазара Д.Петков и на него също пишеше 88-102. Стария като го свалих беше същия със същите цифри.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от ЯЛТА » 11 окт 2013, 13:28

venkobreiko написа:В зоната на НОРМАЛ ли е .
На NORMAL, зелените букви.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 12 окт 2013, 14:09

При мен стига само до края на О и повече не вдига дали несъм обезвздушил правилно и ако не как се прави???

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от mi6o » 12 окт 2013, 14:56

Преди на Ескорт-а,перката се включваше както е написал Ялта-точно между Р и М. Сега на Мондео-то няма букви (между бялото и червеното квадратче не пише нищо),но перките се пускат пак там някъде-много малко преди средата. Като взимах термостата видях,че има клапанче (много малка тръбичка със съчма вътре) и човека от магазина ми каза,че това клапанче е за обезвъздушаване и термостата се слага така,че съчмата да се пада от горе. На стария като го свалих нямаше такова клапанче. Не съм сигурен дали е така,но може ли датчика да е тръгнал и да пуска перката по-рано....или ако е така пък да пуска по-късно или изобщо да не я пуска.

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 12 окт 2013, 19:42

А как колеги да го обезваздуша правилно?

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 14 окт 2013, 11:20

Никой ли няма желание да помогне колеги. :(

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от HACKO » 14 окт 2013, 11:41

venkobreiko написа:При мен стига само до края на О и повече не вдига дали несъм обезвздушил правилно и ако не как се прави???
Ако не е обезвъздушена ще прегрява. От парното достатъчно горещо ли духа. За обезвъздушаване, Дизелите имат тапа на маркуча, който отива към радиатора. Тези Дизели по принцип трудно стигат до температура, при която се включва вентилатора.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 14 окт 2013, 12:08

Парното не духа много топло все дизели съм карал и знам че имат яко парно.А за обезвъздушаването я оставих на място да загрее добре и после пуснах парното на макс и отвих малко тапата за да излезе ако има въздух.Но пак стрелката не отива повече от Н нагоре.Вчера съм минал общо 60км смесено каране и стрелката си стоеше все около Н??? Не трябва ли малко по нагоре да е към Р да речеме и има ли стойност всяка буква за температурата? Поне да знам на какви градуси карам.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от mi6o » 14 окт 2013, 14:12

След като смених термостата на Мондео-то,го обезвъздуших така-налях антифриз до макс. и я запалих. Нивото спадна малко и досипах пак до макс.,завих капачката и изчаках да загрее докато пусне перките,после пуснах парното на най-топло да поработи още малко и така. Четох тук някъде,че тия нашите печки се самообезвъздушават и системата работи под налягане,а в капачката има клапан,който регулира това налягане. За сега нямам проблеми след тая процедура,това съм го правил и на предишния ми Ескорт и пак нямах ядове откъм парно и нормално загряване. С нов термостат си и би трябвало да няма проблем да загрява нормално и да има яко парно-преди в Ескорт-а не се дишаше ако е на най-топло врътката. Ако искаш пробвай пак да я обезвъздушиш пък ако не стане,ще го мислим дружно :)
Поздрави

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 14 окт 2013, 15:21

Благодаря колега ще пробвам пак и ще пиша за резултата. _friends_

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 15 окт 2013, 18:55

Колеги с обезвъздушаването несъм го правил още че нямам много време ,но сега пък жилото на шоферската врата му стана нещо днес като да отворя вратата и изпука нещо и вече не се отваря от вътре не е скъсано защото като въщам ръчката докрай и пак докрай изпуква там дето е механизма за заключване кората я свалих но неможах да достигна до механизма.Отвъртях трите болта отстрани но неще да излезне механизма за да видя какво става моля дайте някакъв съвет.Благодаря предварително.А може и да е скъсано знам ли не се вижда нищо.

venkobreiko
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 16 сеп 2013, 14:36
Модел на автомобила: ford escort VII 1.8td 90hp Combi
Status: Извън линия

Re: Моят Форд Ескорт Гия 1.8тд ендура

Мнение от venkobreiko » 21 окт 2013, 14:38

venkobreiko написа:Колеги с обезвъздушаването несъм го правил още че нямам много време ,но сега пък жилото на шоферската врата му стана нещо днес като да отворя вратата и изпука нещо и вече не се отваря от вътре не е скъсано защото като въщам ръчката докрай и пак докрай изпуква там дето е механизма за заключване кората я свалих но неможах да достигна до механизма.Отвъртях трите болта отстрани но неще да излезне механизма за да видя какво става моля дайте някакъв съвет.Благодаря предварително.А може и да е скъсано знам ли не се вижда нищо.
Вратата съм я оправил като махнах механизъма и смених жилото.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта