кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2013, 17:16
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v zetek
- Status: Извън линия
кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Здравейте Колеги.от седмица съм собственик на форт ескорт 1.6i 16v на zetek хечбек.Купен от първи собственик от мотопфое и подържан в сервиз.
Минах 500 км,добре беше и сега изведнъж изчезнаха мигачите,чистачките(задна и предни) и вентилатора на отоплението.След обстоен демонтаж и преглед установих че проблема е в кутията с предпазителите.Там влиза захранване и не излиза само на тези 3 уреда.След поставяне на "мост" от съседен бушон всичко си заработва дори когато колата не е на контакт.въпоса ми е : Има ли реле което да ги захранва,когато колата е на контакт защото при нормална работа те спират след завъртане на ключа в позиция 0.А с мост не спират,тоест рискувам да забравя примерно вентилатора на парното и да духне акумолатора.
Също ме интересува,тази кутия с предпазители,да я рзглобя или да търся друга, ако няма реле по веригата което да изкючва уредите.Моето първоначално съмнение бе че вътре са изгорели захранващите пътечки към тези уреди,но пък може и да е външно реле което е залепнало.
прочетох тук всичко за схемите но за сега не се ориентирам добре.Благодаря преварително на отзовалите се на въпроса ми .
Минах 500 км,добре беше и сега изведнъж изчезнаха мигачите,чистачките(задна и предни) и вентилатора на отоплението.След обстоен демонтаж и преглед установих че проблема е в кутията с предпазителите.Там влиза захранване и не излиза само на тези 3 уреда.След поставяне на "мост" от съседен бушон всичко си заработва дори когато колата не е на контакт.въпоса ми е : Има ли реле което да ги захранва,когато колата е на контакт защото при нормална работа те спират след завъртане на ключа в позиция 0.А с мост не спират,тоест рискувам да забравя примерно вентилатора на парното и да духне акумолатора.
Също ме интересува,тази кутия с предпазители,да я рзглобя или да търся друга, ако няма реле по веригата което да изкючва уредите.Моето първоначално съмнение бе че вътре са изгорели захранващите пътечки към тези уреди,но пък може и да е външно реле което е залепнало.
прочетох тук всичко за схемите но за сега не се ориентирам добре.Благодаря преварително на отзовалите се на въпроса ми .
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2013, 17:16
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v zetek
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Колеги,след кратко мислене и четене по въпроса,разглобих кутията,не открих нищо,сглобих я,монтирах я и всичко си тръгна нормално.Вероятно докато пак се скапе.през това време мисля да търся друга таква за резерв.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Ескорт страда от студени спойки в бушонното табло, след години се окисляват, и проблема е налице.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2013, 17:16
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v zetek
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Благодаря за мнението колега.И аз стигнах до същото заключение след по обстоен прочит на форума.За съжаление не открих нищо видимо от мен и мултицета,до колкото мога да се ориентирам в ел схемите на кола.То разлика никава от мотоциклетите,само малко по дълги кабели и релета в изобилие.
Последна промяна от motorista65 на 09 окт 2013, 14:11, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Ето една тема по въпроса за таблото, от личен опит казвам, че е по-добре да си купиш друго табло за 15-20лв от някой пукт за вторични суровини, отколкото да се занимаваш с ремонт на твоето.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%80%D1%82
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1%80%D1%82
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2013, 17:16
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v zetek
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Благодаря за насоките,и аз така съм решил,но за сега не откривам моя модел,вчера прерових 3 морги,над 7 автомобила и не съвпадат напълно кутиите,най четсто липсва един "пин" от долна страна на единия клейморед и разлика в релетата и мостовете от горната страна.
Все пак благодаря за отзивите по тази изтъркана за вас тема и ако някой има информация или може да помогне в търсенето на кутията,то аз ще почерпя.
Все пак благодаря за отзивите по тази изтъркана за вас тема и ако някой има информация или може да помогне в търсенето на кутията,то аз ще почерпя.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Разлика има само в годината на производство до95 и след това. Няма значение мотора и купето, поне при Бензиновите (има съмнение че при Дизелите има разлика спрямо бензина, но не е потвърдено), в момента съм със табло от Ескорт седан Зетек 93-94г.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Аз също си патя с бушонното табло. В един момент си бях взел от дизел от съответните ми години. След като пренаредих ВСИЧКИ видими релета, диоди, мостчета и предпазители от старото на новото табло, проблемните ми уреди тръгнаха. Обаче упорито отказваше да угасне двигателя, като изключа от контакт. Продадох го и си намерих следващо от бензин. Сега имам индикации, че няма да ми е последното. 

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 03 окт 2013, 17:16
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v zetek
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Вече си мисля да проследя,кой от двата моста на мястото на релетата подава ток при контакт и да започна да си правя нови електрически връзки към проблемните уреди,разбира се като се съобразявам с предпазители и дебелина на проводника според консумацията.
При условие че не намеря от хечбек 97 ма година.От публикуваната тук информация,както и от другите сайтове,бушоните и релетата ми са подредени по различен начин.Колата е купена от Мотопфое 97-ма и установих че доста са "разпердушинени"сноповете кабели от монтаж и демонтаж плюс един мост между два кабела на горния клейморед като колата е подържана изцяло в сервиза им.На практика ми трябва захранване което да не е директно от акумолатора а да се изключва от контактния ключ.Ако все пак няма ще се сложи реле и пак ще стане.
При условие че не намеря от хечбек 97 ма година.От публикуваната тук информация,както и от другите сайтове,бушоните и релетата ми са подредени по различен начин.Колата е купена от Мотопфое 97-ма и установих че доста са "разпердушинени"сноповете кабели от монтаж и демонтаж плюс един мост между два кабела на горния клейморед като колата е подържана изцяло в сервиза им.На практика ми трябва захранване което да не е директно от акумолатора а да се изключва от контактния ключ.Ако все пак няма ще се сложи реле и пак ще стане.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Иди на срещата в Бургас, говори с Иван-peigera ще ти бъде много полезно.
А както писах по-горе трябва ти табло от Бензинов Ескорт след 96г, без значение купе и двигател.
А както писах по-горе трябва ти табло от Бензинов Ескорт след 96г, без значение купе и двигател.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Или пък може да си потърсиш втора ръка за 15-20лв. и да стискаш палци.
Тука из форума има немалко. Печелиш, че е оригинално и няма да правиш импровизации. Но пък не си сигурен кога ще те остави и то. 
Едит: Квото каза НАСКО.


Едит: Квото каза НАСКО.

-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Преди да прочета във форума че въпросното табло прави проблеми и аз си имах.
При мен не врътваше бензиновата помпа и не можеше да пали. След тъпи изказвания на няколко пишман майстора че ми е дефектна бензинова помпа и трябвало да се сменя, но тя пък е в резервоара под задната седалка се оправих сам. Глупаците нищо не знаеха и обясняваха че въртяла непрекъснато. Установих че работи само 2-3 секунди при подаване на контакт. При мен като извадя куплинга идваше напрежение, обаче при проба с лампа тя не светваше. Та им теглих майната.
Свалих таблото, огледах го под лупа, не открих студени/лоши спойки. Презапоих го цялото - около 1 час работа. Оттогава 4 години нямам никакъв проблем. Като не разбирате дайте го някой да го презапои, вместо да ровите из моргите за друго. Ще стане по-бързо, по-евтино и по-качествено.
При мен не врътваше бензиновата помпа и не можеше да пали. След тъпи изказвания на няколко пишман майстора че ми е дефектна бензинова помпа и трябвало да се сменя, но тя пък е в резервоара под задната седалка се оправих сам. Глупаците нищо не знаеха и обясняваха че въртяла непрекъснато. Установих че работи само 2-3 секунди при подаване на контакт. При мен като извадя куплинга идваше напрежение, обаче при проба с лампа тя не светваше. Та им теглих майната.
Свалих таблото, огледах го под лупа, не открих студени/лоши спойки. Презапоих го цялото - около 1 час работа. Оттогава 4 години нямам никакъв проблем. Като не разбирате дайте го някой да го презапои, вместо да ровите из моргите за друго. Ще стане по-бързо, по-евтино и по-качествено.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
И аз на времето имах подобни проблеми с бушонната кутия на Ескорта. Разглобих я и презапоих всички спойки и след това всичко заспа. От тогава, никакви проблеми. Предполагам,че ако не можеш ти да я презапоиш, ще намериш някой приятел който е на ти с поялника
.

- StoNelHa
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 08 юни 2012, 07:51
- Модел на автомобила: Ford Escort Combi 1.6 16v 1996г
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Здравейте, и при мен вчера се получи нещо подобно.
Изчезнаха мигачите, чистачките (предни и задна заедно със системата за пръскане) и климатика. Интересното е обаче, че преди около 2 седмици свалях таблото с бушоните и за по-сигурно презапоих всички спойки. Бушоните са здрави, склонен съм да приема, че и в таблото с бушони не е проблема.
Ако имате някакви идеи къде да търся моля споделете.
Забравих да кажа, че става въпрос за ескорт комби 1.6 16v 1996г
Изчезнаха мигачите, чистачките (предни и задна заедно със системата за пръскане) и климатика. Интересното е обаче, че преди около 2 седмици свалях таблото с бушоните и за по-сигурно презапоих всички спойки. Бушоните са здрави, склонен съм да приема, че и в таблото с бушони не е проблема.
Ако имате някакви идеи къде да търся моля споделете.
Забравих да кажа, че става въпрос за ескорт комби 1.6 16v 1996г
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
А разгъна ли платката или презапои само които спойки видя на повърхността?StoNelHa написа:..... Интересното е обаче, че преди около 2 седмици свалях таблото с бушоните и за по-сигурно презапоих всички спойки. ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- StoNelHa
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 08 юни 2012, 07:51
- Модел на автомобила: Ford Escort Combi 1.6 16v 1996г
- Status: Извън линия
Re: кутията с предпазители,реле или нагоряла пътечка в платките.
Презапоих всички и от двете страни на панела. Опитах и с няколко пити вадене и вкарване на буксите при волана за лостчетата обаче без резултат.HACKO написа:А разгъна ли платката или презапои само които спойки видя на повърхността?StoNelHa написа:..... Интересното е обаче, че преди около 2 седмици свалях таблото с бушоните и за по-сигурно презапоих всички спойки. ....
Аварийните мигачи работят и ел. мотора на парното също. Климатика не работи.
Сега като проверих се оказа, че като включа мигач и чистачки и на предпазителите няма ток. На предпазителя за климатика има ток, но не тръгва.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта