Фокус 1.8 TDCI 2004г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Ивайло Иванов
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 окт 2013, 19:04
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Фокус 1.8 TDCI 2004г.

Мнение от Ивайло Иванов » 03 окт 2013, 19:08

Колеги студен трудно пали дали е свещ,но... като запали не пуши отзад,а ако е свещ би трябвало :) Вие как мислите ?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDCI 2004г.

Мнение от specialista » 03 окт 2013, 21:53

Ивайло Иванов написа:Колеги студен трудно пали дали е свещ,но... като запали не пуши отзад,а ако е свещ би трябвало :) Вие как мислите ?
Не е свещ! Много скоро ще разбереш една неприятна новина.Аз ще се въздържа,че и без това много хора ми се сърдят за лошата новина.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фокус 1.8 TDCI 2004г.

Мнение от ЯЛТА » 03 окт 2013, 23:17

Твоят мотор пали без свещи до +7 градуса, греят при под +7. Приготви се за ремонт на дюзи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта