въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от HACKO » 08 юни 2013, 19:49

По принцип са взаимозаменяеми, обаче това че при Форд са със с нестандартен диаметър, ги прави строго специфични за Зетек, още повече тези:
fordmaniac написа:..... А след 2000 г става по-гадно. Там са чашки пулове и е мъка. ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

riskue
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от riskue » 10 юни 2013, 15:32

Пуловете ги поръчах от "Мотопфое", какво направи служителя? Поръча един пул за мотора от VIN номера, след като дойде измерихме диаметъра му и се установи че е същия, като моя.Направих поръчка, която ще бъде изпълнена до 2 седмици. За този двигател диаметъра е 27.5 mm. От един магазин, който не искам да цитирам ми казаха когато намеря такива шайби да им се обадя. Очаквам пратката и ще им ги снимам и пратя по ел. поща. Наско извинявай, вярно е, че конкретно не съм търсил помощ за подложните шайби. Моята препоръка е тези части да се закупят от "Мотопфое". колкото до номера на двигателя, колата я регистрираха без номер на двигателя, а отделно аз така и не можах да го намеря къде е набит, пише някъде около кутията на въздушния фитлър. Благодаря за съвета за сверката пак ще го потърся.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от madboy » 10 юни 2013, 15:57

riskue написа:...... колкото до номера на двигателя, колата я регистрираха без номер на двигателя, а отделно аз така и не можах да го намеря къде е набит, пише някъде около кутията на въздушния фитлър. Благодаря за съвета за сверката пак ще го потърся.
Виж отдолу до скоростната кутия. При мен беше замазан много от мърсотия и ако не знаеш, че е там... *unknw*
Изображение
http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.shtml

или

ИзображениеImage
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от HACKO » 10 юни 2013, 16:24

riskue написа:Пуловете ги поръчах от "Мотопфое", какво направи служителя? Поръча един пул за мотора от VIN номера, след като дойде измерихме диаметъра му и се установи че е същия, като моя.Направих поръчка, която ще бъде изпълнена до 2 седмици. За този двигател диаметъра е 27.5 mm.....
Добре де, диаметъра е ясен, обаче КАКВА ДЕБЕЛИНА поръча? Пуловете не са с еднаква дебелина и за ВСЕКИ КЛАПАН Е РАЗЛИЧНА!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от madboy » 10 юни 2013, 17:44

После се шлайфат, до необходимия размер ако трябва. На Нисана така търсих и никъде нямаше такива, дето ми трябват.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

riskue
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 23 авг 2008, 22:07
Модел на автомобила: ford mondeo hatchbek 2.0i ghia 1999g.
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от riskue » 11 юни 2013, 13:26

Ще ти кажа, каквито ми поръча механика, по памет ще цитирам, листа не е в мен. 2,49-1бр. ; 2,55-2бр. ; 2,60-1бр. това са mm.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от HACKO » 11 юни 2013, 22:15

riskue написа:Ще ти кажа, каквито ми поръча механика, по памет ще цитирам, листа не е в мен. 2,49-1бр. ; 2,55-2бр. ; 2,60-1бр. това са mm.
Това вече е нещо друго, а ти досега диаметъра та диаметъра, ако го беше написал в първия пост, можеше и някой да каже "имам такива размери ще ти ги дам".
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от urgan » 12 юни 2013, 08:33

E нали диаметъра е първото нещо което гледаш, за какво са ти пулове с тия размери и диаметър който не ти върши работа.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: въпрос за пуловете за регулиране на клапаните

Мнение от HACKO » 12 юни 2013, 08:44

Диаметъра е първото, но не е най-важното. Диаметрите са няколко размера за всички марки, а диапазона с дебелини е много голям, като в един мотор не се влагат пулове с еднаква дебелина.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта