Хидравлична рейка
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хидравлична рейка
Вечните въпроси по предницата на скапаните ескорт/ориони:
Смених 2 тампона на носачите (по един на всеки) другите 2 бяха перфектни, смених шарнир на единия. Стабилизиращата ми щанга е почти нова, тампони нейни и на двигателя перфектни, общо взето тампон заминал по предницата нямам. Та: единствените неща които не ми харесват са биалетките, ама има много живот в тях, макар че са леко позаминали. Хидравличната ми рейка отдясно обаче е почнала да си заминава, много много не ми се занимава с нея, че рециклирането идва скъпо.
Възможно ли е ужасното хлопане на предницата ми в дупки да има нещо общо с хидравличната рейка. Не би трябвало, ама кой знае...
От какво още може да хлопа в дупки мамка му.
И ще се видим в Люлин тази седмица
Смених 2 тампона на носачите (по един на всеки) другите 2 бяха перфектни, смених шарнир на единия. Стабилизиращата ми щанга е почти нова, тампони нейни и на двигателя перфектни, общо взето тампон заминал по предницата нямам. Та: единствените неща които не ми харесват са биалетките, ама има много живот в тях, макар че са леко позаминали. Хидравличната ми рейка отдясно обаче е почнала да си заминава, много много не ми се занимава с нея, че рециклирането идва скъпо.
Възможно ли е ужасното хлопане на предницата ми в дупки да има нещо общо с хидравличната рейка. Не би трябвало, ама кой знае...
От какво още може да хлопа в дупки мамка му.
И ще се видим в Люлин тази седмица



- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Само единия е пълен, ясно ми е че е за ремонт, но има известно време до тогава, тъй като не губя в момента хидравлично масло, явно е бил някакъв период, в който е пръскало, сега не пръска, и не усещам проблем в управлението.
НО, може ли заради това че рейката има малък проблем да ми хлопа предницата? Няма никаква връзка нали?
НО, може ли заради това че рейката има малък проблем да ми хлопа предницата? Няма никаква връзка нали?


- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да като карам бавничко в дупки много блъска, иначе на дълъг път нищо не хлопва, сега я минах цялата магистрала със 160 (по GPS показания, иначе по километраж 180+)
и нищичко не чух.
Ами ако не ти е хидравлична, не знам колко струват, иначе ремонта на моята, качествен е към 200лв. Специално за това, според мен по-добре да я оправят.

Ами ако не ти е хидравлична, не знам колко струват, иначе ремонта на моята, качествен е към 200лв. Специално за това, според мен по-добре да я оправят.


- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
T.e. да разбирам че е напълно нормално да ми блъска хидравличната рейка, защото е поразбита и то да ми блъска основно вдясно (където тече). Защото ако не е тя, означава че шибаните биалети правят това, но те са относително здрави.
Не знам. Като за начало трябва да сменя задни пружини 2х30=60 + 2 амортисьора 2х70 = 140 (тотал: доволни 200лв.) Засега рейката ще е така, докато не почна да губя масло.
После си търся и предни седалки, че моите са антисъстояние направо.
Ако някой м/у другото е виждал да се продават хубави фордовски седалки в София да казва веднага.

Не знам. Като за начало трябва да сменя задни пружини 2х30=60 + 2 амортисьора 2х70 = 140 (тотал: доволни 200лв.) Засега рейката ще е така, докато не почна да губя масло.
После си търся и предни седалки, че моите са антисъстояние направо.
Ако някой м/у другото е виждал да се продават хубави фордовски седалки в София да казва веднага.



-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 29 сеп 2006, 17:12
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,1 CLX
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти, аз сменяввах скоро рейка.
Знач, че моята е механична не е хидравлична, цялото тропане от пред беше от нея, да не казвам и колко съм недобросъвестен, та толкова се беше разбила, че дясното колело играеше на ляво, на дясно.
По отношение на рейката ти, аз за 1 година 2 пъти я сменям, дойде ми до гуша от рециклиране и от нови боклуци.
Понеже занам колко ядове брах, а знам и колко струват "нови", слагам ги в кавички защото никой незнае какви са, що са. А пък нова рейка в Мотопфое сигурно ще струва колкото колата.
Мисълта ми е има един преподавател в МЕЙ, рециклира ги дава им гаранция 1 година - независимо от километрите, а цената е 200лв. /мисля, че включва монтаж и демонтаж/.
Ако се интересуваш мога да питам за адрес и телефон.
Знач, че моята е механична не е хидравлична, цялото тропане от пред беше от нея, да не казвам и колко съм недобросъвестен, та толкова се беше разбила, че дясното колело играеше на ляво, на дясно.
По отношение на рейката ти, аз за 1 година 2 пъти я сменям, дойде ми до гуша от рециклиране и от нови боклуци.
Понеже занам колко ядове брах, а знам и колко струват "нови", слагам ги в кавички защото никой незнае какви са, що са. А пък нова рейка в Мотопфое сигурно ще струва колкото колата.
Мисълта ми е има един преподавател в МЕЙ, рециклира ги дава им гаранция 1 година - независимо от километрите, а цената е 200лв. /мисля, че включва монтаж и демонтаж/.
Ако се интересуваш мога да питам за адрес и телефон.
- Митака-Пловдив
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
- Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
погледни
Погледни си тампоните на Макферсона,тези които са на амортисьорите.Като отвориш капак навий пълен ляв,после пълен десен,ако тампоните са заминали се вижда как са прокъсани или напукани.Като чета това което си написал,моят проблем беше абсолютно същия.Смяната им струваше около 60 лева с нови.
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 01 мар 2006, 09:57
- Модел на автомобила: Мондео 1,8 16V 1993
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
"преподавател в МЕИ" звучи обнадеждаващо..
Добре ще е да намериш координати.
Аз мойта я рециклирах през Март (писах вече за това) заради лек луфт и за сега съм доволен, не ми взеха много пари като се има предвид че е хидравлична (ако не се лъжа под 200лв за самата рейка) но 80лв за демонтаж и монтаж (на Мондеото свалят целия преден мост)
Добре ще е да намериш координати.
Аз мойта я рециклирах през Март (писах вече за това) заради лек луфт и за сега съм доволен, не ми взеха много пари като се има предвид че е хидравлична (ако не се лъжа под 200лв за самата рейка) но 80лв за демонтаж и монтаж (на Мондеото свалят целия преден мост)
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 29 сеп 2006, 17:12
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,1 CLX
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съжелявам за забавянето, за телефонният номер, ама докато го намеря.
Незнам как се казва човекът
0886 74 33 56 е тел. а
Само да кажа, че не съм му ползвал услугите, имам един прятел и съвсем случайно си говорихме за рейките, като му се оплаквах за мойте неприятности и той ми довери, че неговата си я рециклирал там, тя е хидравлична и вече 2 година кара и е доволен.
Незнам как се казва човекът
0886 74 33 56 е тел. а
Само да кажа, че не съм му ползвал услугите, имам един прятел и съвсем случайно си говорихме за рейките, като му се оплаквах за мойте неприятности и той ми довери, че неговата си я рециклирал там, тя е хидравлична и вече 2 година кара и е доволен.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
- Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Гледам, че симптомите за които сте писали са подобни на моите, та викам и аз да питам.
Значи при мен при по-ниски скорости, като мина през дупка и се чува някакво странно тракане - все едно нещо е откачено и дрънка. Огледах я от тук - от там - нищо откачено не се вижда, пък и да си призная не разбирам много. Другия момент е когато минавам през бабуна с двете преди колела едновременно - пак се чува някъв шум. Тоя път не е тракане ама пак звучи кофти.
А реших да пиша в тая тема, щото гледам че говорите за рейка, а аз на скоро си имах проблеми с кормилната уредба. Моята е с хидравлична рейка и като дам пълен ляв или пълен десен почва да квичи нещо. И така след едно по-продължително квичене взе да се втърдява волана и да квичи при най-малко усилие. Като я закарах в сервиза, казаха че някакъв клапан изпускал и връщало налягане, ама уж го оправиха.
Та след всичкото това дето го изписах ... смятате ли че и моето може да е от рейката?
Значи при мен при по-ниски скорости, като мина през дупка и се чува някакво странно тракане - все едно нещо е откачено и дрънка. Огледах я от тук - от там - нищо откачено не се вижда, пък и да си призная не разбирам много. Другия момент е когато минавам през бабуна с двете преди колела едновременно - пак се чува някъв шум. Тоя път не е тракане ама пак звучи кофти.
А реших да пиша в тая тема, щото гледам че говорите за рейка, а аз на скоро си имах проблеми с кормилната уредба. Моята е с хидравлична рейка и като дам пълен ляв или пълен десен почва да квичи нещо. И така след едно по-продължително квичене взе да се втърдява волана и да квичи при най-малко усилие. Като я закарах в сервиза, казаха че някакъв клапан изпускал и връщало налягане, ама уж го оправиха.
Та след всичкото това дето го изписах ... смятате ли че и моето може да е от рейката?
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Как ще са ти тракали накладките бе човек, това да не ти е Москвич. Нали има едни пружинни пластини дето ги натискат отпред точно за да не тракат.
А сега и аз да попитам нещо - напоследък като мина през гърбица ("легнал полицай") и се чува едно сериозно скърцане. Отначало се обади отпред а напоследък вече го чувам и отзад. В ДЪЖД ГО НЯМА.При това положение смятам, че е от въртеливото движение на стабилизиращите щанги в тампоните. Та въпроса ми е - някой може ли да предложи някакъв подходящ спрей или нещо подобно да ги напръскам или да им накапя за да се получи смазване, но да не се разяжда материала на тампоните (защото маслото ги разяжда).
А сега и аз да попитам нещо - напоследък като мина през гърбица ("легнал полицай") и се чува едно сериозно скърцане. Отначало се обади отпред а напоследък вече го чувам и отзад. В ДЪЖД ГО НЯМА.При това положение смятам, че е от въртеливото движение на стабилизиращите щанги в тампоните. Та въпроса ми е - някой може ли да предложи някакъв подходящ спрей или нещо подобно да ги напръскам или да им накапя за да се получи смазване, но да не се разяжда материала на тампоните (защото маслото ги разяжда).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта