Хидравлична рейка

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Хидравлична рейка

Мнение от Kocko » 26 сеп 2006, 13:31

Вечните въпроси по предницата на скапаните ескорт/ориони:

Смених 2 тампона на носачите (по един на всеки) другите 2 бяха перфектни, смених шарнир на единия. Стабилизиращата ми щанга е почти нова, тампони нейни и на двигателя перфектни, общо взето тампон заминал по предницата нямам. Та: единствените неща които не ми харесват са биалетките, ама има много живот в тях, макар че са леко позаминали. Хидравличната ми рейка отдясно обаче е почнала да си заминава, много много не ми се занимава с нея, че рециклирането идва скъпо.

Възможно ли е ужасното хлопане на предницата ми в дупки да има нещо общо с хидравличната рейка. Не би трябвало, ама кой знае...

От какво още може да хлопа в дупки мамка му.

И ще се видим в Люлин тази седмица :)
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 26 сеп 2006, 13:55

Имаш маншони преди биалетките. Провери дали са пълни с хидравлична течност. Ако са пълни хидр.рейка е за ремонт. Най-вероятно семерингите и уплътненията вече не държат.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 26 сеп 2006, 15:01

Само единия е пълен, ясно ми е че е за ремонт, но има известно време до тогава, тъй като не губя в момента хидравлично масло, явно е бил някакъв период, в който е пръскало, сега не пръска, и не усещам проблем в управлението.

НО, може ли заради това че рейката има малък проблем да ми хлопа предницата? Няма никаква връзка нали?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 26 сеп 2006, 18:25

Много е възможно от там да ти тропа. Кога го прави ? При влизане в малки дупки с ниска скорост ?
При мен е така, въпреки че рейката не е хидравлична. Всичко останало съм сменил и аз и пак си потропва.Чудя се още дали да правя ремонт на рейката или да взимам втора ръка.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 26 сеп 2006, 19:10

Да като карам бавничко в дупки много блъска, иначе на дълъг път нищо не хлопва, сега я минах цялата магистрала със 160 (по GPS показания, иначе по километраж 180+) :) и нищичко не чух.

Ами ако не ти е хидравлична, не знам колко струват, иначе ремонта на моята, качествен е към 200лв. Специално за това, според мен по-добре да я оправят.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 27 сеп 2006, 10:22

Бинго :)

Стотина лева е ремонта като дават 6 месеца гаранция.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 27 сеп 2006, 10:24

Споко! При мен от 5 години са пълни и двата маншона. Най-добре е да си намериш ІІ-ра употрева, да я ревизираш и монтираш. След това сядаш и ремонтираш твоята и на пролет я монтираш, защото зимата по "чистити" пътища пак ще я разбиеш. Така ще имаш винаги редовна рейка.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 27 сеп 2006, 11:29

T.e. да разбирам че е напълно нормално да ми блъска хидравличната рейка, защото е поразбита и то да ми блъска основно вдясно (където тече). Защото ако не е тя, означава че шибаните биалети правят това, но те са относително здрави.

Не знам. Като за начало трябва да сменя задни пружини 2х30=60 + 2 амортисьора 2х70 = 140 (тотал: доволни 200лв.) Засега рейката ще е така, докато не почна да губя масло.

После си търся и предни седалки, че моите са антисъстояние направо.
Ако някой м/у другото е виждал да се продават хубави фордовски седалки в София да казва веднага.
:)
Изображение Изображение

subincho
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 29 сеп 2006, 17:12
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,1 CLX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от subincho » 29 сеп 2006, 17:34

Здрасти, аз сменяввах скоро рейка.
Знач, че моята е механична не е хидравлична, цялото тропане от пред беше от нея, да не казвам и колко съм недобросъвестен, та толкова се беше разбила, че дясното колело играеше на ляво, на дясно.

По отношение на рейката ти, аз за 1 година 2 пъти я сменям, дойде ми до гуша от рециклиране и от нови боклуци.

Понеже занам колко ядове брах, а знам и колко струват "нови", слагам ги в кавички защото никой незнае какви са, що са. А пък нова рейка в Мотопфое сигурно ще струва колкото колата.

Мисълта ми е има един преподавател в МЕЙ, рециклира ги дава им гаранция 1 година - независимо от километрите, а цената е 200лв. /мисля, че включва монтаж и демонтаж/.
Ако се интересуваш мога да питам за адрес и телефон.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 29 сеп 2006, 22:17

я направо го пиши тоя адрес телефон и име че май много станаха с тоя проблем дано да прави хидравлични рейки че моята е такава
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Митака-Пловдив
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 16 мар 2006, 19:29
Модел на автомобила: eskort cabrio 1.6 efi
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

погледни

Мнение от Митака-Пловдив » 30 сеп 2006, 10:16

Погледни си тампоните на Макферсона,тези които са на амортисьорите.Като отвориш капак навий пълен ляв,после пълен десен,ако тампоните са заминали се вижда как са прокъсани или напукани.Като чета това което си написал,моят проблем беше абсолютно същия.Смяната им струваше около 60 лева с нови.
ФОРД НЕ Е ПРОСТО МАРКА КОЛИ,А НАЧИН НА МИСЛЕНЕ.

nimm
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 01 мар 2006, 09:57
Модел на автомобила: Мондео 1,8 16V 1993
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nimm » 03 окт 2006, 15:12

"преподавател в МЕИ" звучи обнадеждаващо..
Добре ще е да намериш координати.
Аз мойта я рециклирах през Март (писах вече за това) заради лек луфт и за сега съм доволен, не ми взеха много пари като се има предвид че е хидравлична (ако не се лъжа под 200лв за самата рейка) но 80лв за демонтаж и монтаж (на Мондеото свалят целия преден мост)

subincho
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 29 сеп 2006, 17:12
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,1 CLX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от subincho » 05 окт 2006, 11:50

Съжелявам за забавянето, за телефонният номер, ама докато го намеря.
Незнам как се казва човекът

0886 74 33 56 е тел. а

Само да кажа, че не съм му ползвал услугите, имам един прятел и съвсем случайно си говорихме за рейките, като му се оплаквах за мойте неприятности и той ми довери, че неговата си я рециклирал там, тя е хидравлична и вече 2 година кара и е доволен.

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 09 окт 2006, 10:43

Гледам, че симптомите за които сте писали са подобни на моите, та викам и аз да питам.
Значи при мен при по-ниски скорости, като мина през дупка и се чува някакво странно тракане - все едно нещо е откачено и дрънка. Огледах я от тук - от там - нищо откачено не се вижда, пък и да си призная не разбирам много. Другия момент е когато минавам през бабуна с двете преди колела едновременно - пак се чува някъв шум. Тоя път не е тракане ама пак звучи кофти.
А реших да пиша в тая тема, щото гледам че говорите за рейка, а аз на скоро си имах проблеми с кормилната уредба. Моята е с хидравлична рейка и като дам пълен ляв или пълен десен почва да квичи нещо. И така след едно по-продължително квичене взе да се втърдява волана и да квичи при най-малко усилие. Като я закарах в сервиза, казаха че някакъв клапан изпускал и връщало налягане, ама уж го оправиха.
Та след всичкото това дето го изписах ... смятате ли че и моето може да е от рейката?

xor
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 юни 2006, 11:08
Модел на автомобила: Escort, 1.8tdi '95
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от xor » 09 окт 2006, 13:54

Право от сервиза...
не е било рейката, накладките ми тракали и някакви тампони за смяна. При това положение ... сори за оф-топика.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 17 окт 2006, 19:05

АХахахаха, харесва ми това "накладките ми тракали", де го чукаш, де се пука :) Идеален си тогава брат.

Аз имам биалетки последно, малък накрайник на рейка *външен*. Тампоните изглеждат добре, ама като все по тъмно си вдигам капака...
Изображение Изображение

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 окт 2006, 09:32

Не се притеснявай. Сега като върнат един час назад ще се стъмва още по-рано и няма да можеш въобще да я погледнеш. :P

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 18 окт 2006, 09:47

ценоразпис на възтановяването на моята хидравлична рейка

възтановяване -150
труд /сваляне,качване/-80
хидравлично масло 2л. от ОМВ ~24 -трябват по малко от 2 л но 1 л е малко
реглаж 14
-----------------------------
268лв.
времето е като парите-никога не стига

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 19 окт 2006, 02:46

Как ще са ти тракали накладките бе човек, това да не ти е Москвич. Нали има едни пружинни пластини дето ги натискат отпред точно за да не тракат.
А сега и аз да попитам нещо - напоследък като мина през гърбица ("легнал полицай") и се чува едно сериозно скърцане. Отначало се обади отпред а напоследък вече го чувам и отзад. В ДЪЖД ГО НЯМА.При това положение смятам, че е от въртеливото движение на стабилизиращите щанги в тампоните. Та въпроса ми е - някой може ли да предложи някакъв подходящ спрей или нещо подобно да ги напръскам или да им накапя за да се получи смазване, но да не се разяжда материала на тампоните (защото маслото ги разяжда).

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 19 окт 2006, 11:08

Пробвай със силиконов спрей - той поне не е агресивен, а и смазващите му свойства се запазват дълго.

:twisted:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта