Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 май 2013, 12:15
- Модел на автомобила: Escort 1.8d
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Здравейте, насочил съм се към форд дизел Ескор/мондео или на какъвто добър екземпляр попадна(до сега съм карал само бензин-но не и форд).
Главно ме интересува да е с механично ГНП и да не е притенциозен към горива (работна кола)-до колкото разбирам такива са 1.6 и 1.8 D но пък и доста слабички.
При TD кои са с механични помпи - като цяло с какви помпи са лукас или бош - кой са по сполучливи. къде са слабите им местана мотори и купе(ескорт и мондео.
От прочетеното до тук останах с впечетление че Ескорт до 97г TD е 75кс и предполагам е с механична помпа, а тези с 90кс електронна .
Кой са по евтини за обслужване ( брой-ролки ремъци, филтри и т.н.)
Благодаря ви предварително.
Главно ме интересува да е с механично ГНП и да не е притенциозен към горива (работна кола)-до колкото разбирам такива са 1.6 и 1.8 D но пък и доста слабички.
При TD кои са с механични помпи - като цяло с какви помпи са лукас или бош - кой са по сполучливи. къде са слабите им местана мотори и купе(ескорт и мондео.
От прочетеното до тук останах с впечетление че Ескорт до 97г TD е 75кс и предполагам е с механична помпа, а тези с 90кс електронна .
Кой са по евтини за обслужване ( брой-ролки ремъци, филтри и т.н.)
Благодаря ви предварително.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Всички модели до 2000г. са с механични помпи, след 8.96г. Мондеотата получават умна дюза и др., но като цяло си е механична пак. Разликата при Ескорта е заради липсата или наличието на интеркулер.
Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Ако се придържаш към Бош ще имаш повече споойствие и по-ниски разходи. 1,6 е най-безгрижен двигател и най-икономичен.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
diesel1.6 написа:Ако се придържаш към Бош ще имаш повече споойствие и по-ниски разходи. 1,6 е най-безгрижен двигател и най-икономичен.
И достатъчно стар че да има още такива в движение! А когато стане въпрос за ремонт на неговата помпа ,работата никак не е малко!
Съветвам избора на Мондео 2,като гледам обявите мисля че кола за около 2-бона при това 2000г. се намират.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 май 2013, 12:15
- Модел на автомобила: Escort 1.8d
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
предпочитам по малко електронка по мотора , а тези дето нямат умна дюза предполагам нямат еку и дебитомер а дали са сд иректно впръскване или с предкамерно?
Кои мотори са с бош и кой с лукас или на един и същи заводско се монтират и 2те помпи - как да ги различавам.Мондеото освен че предполагам има по добра возия може би е с по-кораво окачване, а кой е добре от към подръжка автомобил,а от към двигател-виждам че сменянето на ангренаж нее така лесно без белези.Май ще се спра на кола до 1997-8г с климатик можеби комби.
Кои мотори са с бош и кой с лукас или на един и същи заводско се монтират и 2те помпи - как да ги различавам.Мондеото освен че предполагам има по добра возия може би е с по-кораво окачване, а кой е добре от към подръжка автомобил,а от към двигател-виждам че сменянето на ангренаж нее така лесно без белези.Май ще се спра на кола до 1997-8г с климатик можеби комби.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Ти вземи покарай малко такова Мондео и пак ще си говорим...Ще избягаш с двеста! Колата е 1400 кила.Бензиновият 136 коня и е горе-долу добре, с тенденция да идва леко слаб като е натоварена колата. Дизелите са по 90 коня. Само добре оразмерените скорости спасяват тоя мотор от това да се усети колко е зле всъщност. Ще ти пасне идеално ако си стар камионджия, с железни нерви, свикнал да се движи по магистралата с 80-85, а в града да не му прави впечатление като го псуват голфаджиите по светофарите.
Когато купувах моето Мондео имаше за продажба и едно 99-та година дизел.Много му бях навит, че тогава имаше от къде да намирам евтина нафта. Ентусиазмът ми трая от първия до втория светофар.
Когато купувах моето Мондео имаше за продажба и едно 99-та година дизел.Много му бях навит, че тогава имаше от къде да намирам евтина нафта. Ентусиазмът ми трая от първия до втория светофар.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Хмммм, доста крайно... Въртящият момент на дизела и 2.0 бензин е 180 Нм, мисля че е ясно че дизела ги достига при доста по-ниски обороти. Като цяло дизела не е чак толкова зле, особено ако темп. на въздуха е по-ниска.
Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5360 using Tapatalk 2
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Описанието на Мондео 2 дизел е крайно, но практически вярно. Ремонтът на помпата му струва кръгло 500 лв плюс някой и друг ремък или ролка и то с икономии за едни 200 - 300 - 400 лв. Виж, като се направи, върви добре, моторът си е добре, а скоростите са два вида - къси и дълги. Не е ясно кои са му добре оразмерените скорости, но не е ли в ред е най-ужасната кола, която съм виждал.
С 1,6 дизел са само ескортите до 90 г. Трудно се намира запазен екземпляр, но пък наистона е лесна за подържане кола. По помпата му не знам да има чак за 500 лв работа, като при нужда от скъпа част се намират такива помпи втора употреба. Който знае кое е скъпо, да пише. Предполагам, че помпеният елемент е едно такова нещо.
Трябва ли да е дизел? Има толкова коли на газ или по-непретенциозни дизели, че няма нужда да се ограничаваш с форд. Вземи си някое старо ауди 80 бензин с газ, или мондео на газ. Аудито не ръждясва поне.
Ако си толкова навит на дизел и си приготвил няколкото хиляди лева за вкарване на мондео дизел в пътя, вчера гледах обява за ауди 2,5 тд с класическия (по-хубав) двигател. 2600 лв или 2200 - не погледнах цената, не ми трябва. Мисля, че черно комби. Мога да потърся обявата по историята в компютъра си.
С 1,6 дизел са само ескортите до 90 г. Трудно се намира запазен екземпляр, но пък наистона е лесна за подържане кола. По помпата му не знам да има чак за 500 лв работа, като при нужда от скъпа част се намират такива помпи втора употреба. Който знае кое е скъпо, да пише. Предполагам, че помпеният елемент е едно такова нещо.
Трябва ли да е дизел? Има толкова коли на газ или по-непретенциозни дизели, че няма нужда да се ограничаваш с форд. Вземи си някое старо ауди 80 бензин с газ, или мондео на газ. Аудито не ръждясва поне.
Ако си толкова навит на дизел и си приготвил няколкото хиляди лева за вкарване на мондео дизел в пътя, вчера гледах обява за ауди 2,5 тд с класическия (по-хубав) двигател. 2600 лв или 2200 - не погледнах цената, не ми трябва. Мисля, че черно комби. Мога да потърся обявата по историята в компютъра си.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 май 2013, 12:15
- Модел на автомобила: Escort 1.8d
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
да трябва да е дизел и малко по евтин към 1500лв гледам за тези пари като чели има добри ескорти с клима и т.н. поне по обявите още не съм ги вигдал как работят:))
Другия вариант е опел немски мотор 17дтл. незнам при френските дизели как стоят нещата - Като цяло трябва ми стар(без електроника) дизел с лесна и евтина поддръжка и да гори каквото му сипеш.
И да попитам нещо друго директното впръскване само при комън рейл и помпа дюза стемите ли го има или и при по старите турбо дизели?
Другия вариант е опел немски мотор 17дтл. незнам при френските дизели как стоят нещата - Като цяло трябва ми стар(без електроника) дизел с лесна и евтина поддръжка и да гори каквото му сипеш.
И да попитам нещо друго директното впръскване само при комън рейл и помпа дюза стемите ли го има или и при по старите турбо дизели?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
При Форд няма чак такова разнообразие дизели.Няма експерименти от типа на помпа-дюза и т.н.Карат си нормален дизел-нормален дизел с електроника-комън рейл.За 1500 лева читав дизел не вярвам да намериш.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
При Опел ще търсиш д-л Исузу, на Немските турбините са проблемни.goro21 написа:...
Другия вариант е опел немски мотор 17дтл. ....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
За турбодизела не знам , но за 1,7D чистият дизел на опел със сигурност знам , че е на исузу.За жалост всички , които познавам с този мотор са късали ангр.ремък(без изключение!)Според собствениците им се получавало някакво износване , което измества оста на ремъка и той се къса дори в рамките на сервизния интервал.Може след това при турбодизелите този проблем да е оправен , но не знам.
Французите имат 1,9 чист дизел 68 коня , който ми го хвалеха няколко човека.Единия от тях беше го карал стотина хиляди със смес от леко корабно , нафта и какво ли още не.
При това без проблеми .Проблема , при него бил , че имало 2 вида водни помпи , които почти нямат разлика , но ако сложиш грешната може да прегрееш мотора.Френска му работа
, но предполагам , че ако се внимава ще се избере правилната помпа . Спират го от производство около 2000 г, и не знам все още дали може да се намери читав екземпляр.След това му слагат турбина и почват HDI-та , които не знам колко са надеждни ......
Французите имат 1,9 чист дизел 68 коня , който ми го хвалеха няколко човека.Единия от тях беше го карал стотина хиляди със смес от леко корабно , нафта и какво ли още не.


сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
От френския 1.9 чист дизел съм останал с превъзходни впечатления, карал съм го и на Пежо 205, и на 305 комби и на Рено 19, никоя от тях не ми е правила проблеми, икономични и непретенциозни.
-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Имам опит с Астра 1.7 чист дизел сега е на 450 000,карам го от 220 000 и никога не е късал ремък.Двигателят е доста слаб,но изключително икономичен,прост и изключително здрав,колата е служебна,карат я много хора,а това предполага по лоша подръжка,карана е без антифриз,карана е почти без масло доста пъти и мотора не е мръднал,обаче ръждата не им прощава на опелите.
Имах и личен Ескорт 1.8 тд 90 коня и от него бях много доволен като двигател,дърпа добре,разход около 8-10 градско,когато е читав може да ти служи вярно доста време,обаче като опела голяма ръжда,ръждясаха му дори гредите на които са хванати пружините на задните гуми,плюс помпа лукас капризна към въздух,при мен влизаше въздух от горивният филтър и ръчната подкачваща помпа,която свалих и ремонтирах с ремонтен комплект,но за проба сложих филтър от голф и проблема изчезна и така и не сложих фордовият филтър.
За тези пари защо не потърсиш някой Фиат тд или пък дори може да се намери и кола с JTD двигател,също доста надеждни и здрави двигатели?
Имах и личен Ескорт 1.8 тд 90 коня и от него бях много доволен като двигател,дърпа добре,разход около 8-10 градско,когато е читав може да ти служи вярно доста време,обаче като опела голяма ръжда,ръждясаха му дори гредите на които са хванати пружините на задните гуми,плюс помпа лукас капризна към въздух,при мен влизаше въздух от горивният филтър и ръчната подкачваща помпа,която свалих и ремонтирах с ремонтен комплект,но за проба сложих филтър от голф и проблема изчезна и така и не сложих фордовият филтър.
За тези пари защо не потърсиш някой Фиат тд или пък дори може да се намери и кола с JTD двигател,също доста надеждни и здрави двигатели?
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
колеги за бюджет 1500 лева може да се купи само каруца
гледам препоръчва му се ауди 2.5 - във ауди средите този двигател е познат като "душегубеца" - яма за пари
гледам препоръчва му се ауди 2.5 - във ауди средите този двигател е познат като "душегубеца" - яма за пари
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 05 май 2013, 12:15
- Модел на автомобила: Escort 1.8d
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Ами че то аз каруца точно си търся но държа мотора да е читав козметичните забележки не са проблем, нямам намерение 15г каруца да я стягам и да я карам 10години още. колкото изкара само да въви из пътя
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Ескорт/Мондео-ДИЗЕЛ
Ами освен да идваш да ти дам моята.goro21 написа:Ами че то аз каруца точно си търся но държа мотора да е читав козметичните забележки не са проблем, нямам намерение 15г каруца да я стягам и да я карам 10години още. колкото изкара само да въви из пътя
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта