Eskort 1.6 CVH turbo
- xtreme
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 06 яну 2009, 12:57
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Eskort 1.6 CVH turbo
колеги имам турбина от 1.6 RS turbo и искам да я сложа на мой двигател обаче той е с карбуратор и е на гас има ли на4ин да се случат нещата каде требва да се подаде гаста преди или след турбото ? иначе двигателя е един и същ като на 1.6 рс турбо и всичко ми пасва без преправяне
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.6 CVH turbo
И моя Ескорт може да има същите форми като твоя, ама вътре и под капака нищо общо
Като се замислиш степента на сгъстяване същата ли е, буталата не се ли сменят и т.н. А и според теб горивото "след" турбото ли се подава (в изпускателните колектори, че иначе "преди" него няма къде.. май
) И сигурен ли си, че искаш турбо с карбуратор? не че не може ама...
И определено ще трябва да се помъчиш да внедриш и газовата за капак. 
едит: въпроса ти беше: "има ли начин да се случат нещата". Отговор: С колко пари разполагаш за да ти кажа: "Да, има." или "Не, няма."






едит: въпроса ти беше: "има ли начин да се случат нещата". Отговор: С колко пари разполагаш за да ти кажа: "Да, има." или "Не, няма."
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.6 CVH turbo
И аз го мисля този вариянт,кара ми се мотор с охлювче..с карбуратор става ,но ти трябва геривен регулатор,който да ти определя налягането на гориво на празен ход!А за карбуратор,мисля,че е възможно и оригиналния да се направи (с малки промени)а относно газовото у-во става и с обикновен изпарител със щуцери или специална плочка!Но за степента на сгъстяване задължително трябва се промени,да се разреди мотора иначе ще има неприятни изненади(детонации и пр.)И затова съм измислил алтернатива,с заместване на друга глава от (ХР3 с облата горивна камера,а ти си с ''lean burn'' главата)Успех
- xtreme
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 06 яну 2009, 12:57
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.6 CVH turbo
относно подаването на горивото имам предвид преди турбото (на търбата на въздушния филтер на входа на турбуната)а след турбото на изхода на турбината който ходи към входния колектор относно с колко пари разполагам не повече от 500 лв като се има предвид че вече турбото го имам и bloow off клапан имам работата и настроиката нея смятамеopex написа:И моя Ескорт може да има същите форми като твоя, ама вътре и под капака нищо общоКато се замислиш степента на сгъстяване същата ли е, буталата не се ли сменят и т.н. А и според теб горивото "след" турбото ли се подава (в изпускателните колектори, че иначе "преди" него няма къде.. май
![]()
) И сигурен ли си, че искаш турбо с карбуратор? не че не може ама...
![]()
И определено ще трябва да се помъчиш да внедриш и газовата за капак.
едит: въпроса ти беше: "има ли начин да се случат нещата". Отговор: С колко пари разполагаш за да ти кажа: "Да, има." или "Не, няма."
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.6 CVH turbo
Далеч не смятам, че ще се вместиш в бюджета. Ако продадеш сегашния двг и сложиш 1.8 16в или 2.0 по-може да се вместиш и ще си доволен.
Вариант n+1 ти е да продадеш тая кола и +500-те лв да си намериш един читав ескорт 96-7-ма 1.8 115kc. А той пък много лесно става 130кс.
едит: гледай сега, не ме кефи мен тая работа с пръдня боя да се прави. Значи като тръгнеш на турбо, всички колеги ще ти кажат, че тря да си ъпгрейднеш спирачките /не просто да смениш дисковете и накладките с нови/, гумите, окачването определено щото не може да се лашкаш като лодка дори като със здраво стандартно и постоянно да ти върти гуми и да носи на някъде. А и това турбо какво ще го управлява, трябва електроника, дори нз имаш ли горивна помпа в резервоара, а и да има няма да е достатъчна. Помисли си за вариант n+1. Прави го като хората и ще имаш готина ежедневка дето и ще наказва доста.
Вариант n+1 ти е да продадеш тая кола и +500-те лв да си намериш един читав ескорт 96-7-ма 1.8 115kc. А той пък много лесно става 130кс.
едит: гледай сега, не ме кефи мен тая работа с пръдня боя да се прави. Значи като тръгнеш на турбо, всички колеги ще ти кажат, че тря да си ъпгрейднеш спирачките /не просто да смениш дисковете и накладките с нови/, гумите, окачването определено щото не може да се лашкаш като лодка дори като със здраво стандартно и постоянно да ти върти гуми и да носи на някъде. А и това турбо какво ще го управлява, трябва електроника, дори нз имаш ли горивна помпа в резервоара, а и да има няма да е достатъчна. Помисли си за вариант n+1. Прави го като хората и ще имаш готина ежедневка дето и ще наказва доста.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 170
- Регистриран: 28 яну 2009, 13:47
- Модел на автомобила: 2006 Focus 1.6i
- Status: Извън линия
Re: Eskort 1.6 CVH turbo
Може да стане проекта като се купуват нещата постепенно, в началото ще с кара на ниско налягане с фабрични компоненти и като се съберат пари- ъпгрейд. Общо ще станат много пари, но няма да ги даваш наведнъж. В крайна сметка един проект никога няма крайна цена, винаги ти се прави нещо ново.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта