Теч на масло, моля за помощ
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Теч на масло, моля за помощ
Здравейте!
Имам теч на масло от Фокус 1.8 TDDI, а именно от тази джаджа :
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tech.732759
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743391
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743393
Ако не се вижда ясно на снимките - намира се пред двигателя вдясно, до датчика за маслото и филтъра за картерните газове и вдясно от щеката за маслото.
От мануала разбрах, че било вакум помпата на спирачната система, дано съм си го превел правилно и не бъркам.
В началото, тъй като бе омаслено доста помислих, че е от филтъра за картерните газове се е задръстил/замръзнал и избива от съединенията,
но в Събота свалих интеркулера, почистих двигателя и филтъра, проблема остана.
Сега ясно се вижда, че двигателя е облят под това нещо, и то толкоз, че вече капе по асвалта.
Не се вижда маркуч да е изваден или спукан, но това предстои да го остановя категорично през почивните дни.
Искам да попитам знаещите, можещите или препатилите:
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и как се е справил?
Има ли някаква особеност при демонтажа, монтажа?
Гарнитури ли се сменяват, или с маслоустойчив силикон?
Виждам, че смата помпа е капсулована с нитове, дали е разглобяема или трябва да се смени цялата?
Има ли логика във вакум помпа да има толкоз масло, че и да избива или да търся проблема по-дълбоко?
Ще съм ви благодарен за отзивите!
Имам теч на масло от Фокус 1.8 TDDI, а именно от тази джаджа :
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tech.732759
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743391
http://evgenidoin.snimka.bg/details/tec ... 9.29743393
Ако не се вижда ясно на снимките - намира се пред двигателя вдясно, до датчика за маслото и филтъра за картерните газове и вдясно от щеката за маслото.
От мануала разбрах, че било вакум помпата на спирачната система, дано съм си го превел правилно и не бъркам.
В началото, тъй като бе омаслено доста помислих, че е от филтъра за картерните газове се е задръстил/замръзнал и избива от съединенията,
но в Събота свалих интеркулера, почистих двигателя и филтъра, проблема остана.
Сега ясно се вижда, че двигателя е облят под това нещо, и то толкоз, че вече капе по асвалта.
Не се вижда маркуч да е изваден или спукан, но това предстои да го остановя категорично през почивните дни.
Искам да попитам знаещите, можещите или препатилите:
Сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и как се е справил?
Има ли някаква особеност при демонтажа, монтажа?
Гарнитури ли се сменяват, или с маслоустойчив силикон?
Виждам, че смата помпа е капсулована с нитове, дали е разглобяема или трябва да се смени цялата?
Има ли логика във вакум помпа да има толкоз масло, че и да избива или да търся проблема по-дълбоко?
Ще съм ви благодарен за отзивите!
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 20 окт 2011, 15:08
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI GHIA
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло, моля за помощ
Здравей!
Това е вакуум помпата на колата, според мен
. Аз имах такъв проблем с моята вакуум помпа- мондео 1.8tdi. Най-вероятно са се разхлабили нитовете и не стягат добре. При мен решението беше да се свали помпата /свали я майстор/, разпробих нитовете и стягане с болчета и гайки. Капнах и каниколит за да избегна евентуално развиване. При поставянето на помпата се сменя и един голям О-пръстен, но може и със силикон. Има обаче подробности при поставянето. Успех
Това е вакуум помпата на колата, според мен

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта