Пусто да УпУстее...и централно...
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Аз вече се отказах да се занимавам с това просто чакам да се стопли, няма такова кьопаво централно като на тия мондео и фокус 1.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
За жалост и аз трябва да се включа в тоя раздел. Днес нещо централното ми се прецака, не заключва шофьорската врата от бутоните на ключа, останалите се заключват и веднага след това се отключват заради тая която отказва. До вчера всичко беше в ред, не знам за една вечер какво се е променило... Имах и случай със самозаключване на колата тая зима при запален мотор. Нямам аларми! Май ще трябва да поразглобя и да почистя и напръскам с нещо?



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Има, на Ескорта
.
Като цяло проблема идва от годините експлоатация и натрупаните мръсотии. Не е нужно да чакаш да замръзне за да свалиш бравата, може спокойно да си я свалиш при подходящо време. Да я разглобиш на подходящо място, да я почистиш с обезмаслител, да я смажеш, да я сглобиш и да си я монтираш на вратата.
Свалянето на бравата е еднакво трудно където и да си, дори и в гараж ще трябва да клечиш до вратата, а може и габаритите на гаража да ограничават движението ти за разлика от на открито. Извинявай, но това с липсата на условия е само оправдание. Пред блока съм свалял мотора на Ориона за основен ремонт, свалял съм и ск.кутия на Жигулата, дребните ремонти не ги броя, като блока нямаше отделен паркинг, на практика отпред имаше уширена улица с достатъчно натоварено движение.

Като цяло проблема идва от годините експлоатация и натрупаните мръсотии. Не е нужно да чакаш да замръзне за да свалиш бравата, може спокойно да си я свалиш при подходящо време. Да я разглобиш на подходящо място, да я почистиш с обезмаслител, да я смажеш, да я сглобиш и да си я монтираш на вратата.
Свалянето на бравата е еднакво трудно където и да си, дори и в гараж ще трябва да клечиш до вратата, а може и габаритите на гаража да ограничават движението ти за разлика от на открито. Извинявай, но това с липсата на условия е само оправдание. Пред блока съм свалял мотора на Ориона за основен ремонт, свалял съм и ск.кутия на Жигулата, дребните ремонти не ги броя, като блока нямаше отделен паркинг, на практика отпред имаше уширена улица с достатъчно натоварено движение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Е, добре ще бъде ако се намери някой колега да помогне с двор или гараж, но няма да отнеме повече от два часа и може да се направи и на паркинга пред блока. Просто някой трябва да седи в колата и да пие бири докато е разглобена и свалена бравата, понеже няма как да се заключи колата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Абе да си призная, и аз като е студено редовно влизам през багажника, заради същия проблем. 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Добре де, като има толкова много проблеми с това заключване, толкова ли не можа да се намери някой, който да се специализира в тая насока и да ги оправя тия проблеми???????????
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Не е проблем, става въпрос за профилактика или по-точно липсата и. Проблема е че бравата е на зорно място и докато се стигне до нея трябва да се свалят много неща. На Ескорта трябва да се махне външната дръжка а болтовете най-често са ръждясали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Наско аз не съм видял друга кола с толкова проблемно централно като на мондео мк2. На баща ми кадета 91ва година си работи перфектно и без профилактики 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Френските също имат проблеми. В общи линии тези които са с мотор а не с електромагнит правят проблем. Още повече помага заключването от ръчката за отваряне на вратите а не с отделен бутон, изисква се по-голямо усилие на мотора. Отделно системата за самоуправление на машинките, без отделен блок за управление, конструктивно е добро решение, но изисква по-голяма прецизност. Ние караме коли, които са изчерпали ресурса си по разбирането на "Белите държави". Ескорта го имам от 9г, а проблема ми го прави последните 2 и то при температури около -10.
За проблемите на пневматичното управление при ВАГ групата няма да коментирам.
За проблемите на пневматичното управление при ВАГ групата няма да коментирам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
При Фокус нещо по специфично има ли при свалянето на машинката на шофьорската врата, някой ако е разглобявал да сподели моля.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Свалял съм задната машинка. Предполагам, че и предната е на същия принцип. Трябва да се свали и външната дръжка.MapTo_D написа:При Фокус нещо по специфично има ли при свалянето на машинката на шофьорската врата, някой ако е разглобявал да сподели моля.
С буксата зор видях, че теснотия и малко на сляпо се бърка.



Като гледам при предната врата има повече достъп.

Изолацията я махаш леко с остър нож- залепена е нещо черно като силикон. Ако е топло се лепи отново лесно. Тази на снимката или не е заводската, или не е като моята.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
орязвайте ги малко тези цитати
Благодаря колега, ще изчакам да се постопли и да се удължи още малко деня и ще действам, тъкмо мисля да лепя допълнителна изолация по четирите врати, ще гледам някак си да ги съчетая нещата, май ми е изгорял електромотора на мен ако изобщо има такова нещо в машинката, но ми се струва, че проблема е ел. а не механичен, скапано централно


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Първо откачи само буксата и виж идва ли сигнал при отключване/заключване. С волтметър сигнала се хваща, колкото и да е импулсен.
За да знаеш дали да продължаваш да разглабяш. Но ако идва захранване до машинката и от нея не се чува нищо, по-добре намери друга машинка преди да сваляш твоята.
За да знаеш дали да продължаваш да разглабяш. Но ако идва захранване до машинката и от нея не се чува нищо, по-добре намери друга машинка преди да сваляш твоята.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Така, днес поразглобих набързо да видя какво се случва, махнах буксата, която влиза в машинката, отиват 12 волта до там, но от машинката нищо не се чува, предполагам вътре нещо е изгоряло. Мъчих се да я сваля, но...греда, явно ще се търси друга машинка и после пак ще има опити за сваляне, ако не се справя ще се води на ключар да я оправят.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Разгледай тази тема, за да видиш кое къде е захванато. http://www.talkford.com/topic/149463-ce ... -1-estate/
Също казват, че е възможно проблемът да е в този микропрекъсвач:

Почиства се и временно проблемът се решава, поне колкото четох и разбрах...
Тия дни, ако успея ще разгледам моята, неработеща машинка. Отдавна се каня да я пръсна на части.
Също казват, че е възможно проблемът да е в този микропрекъсвач:
Почиства се и временно проблемът се решава, поне колкото четох и разбрах...

Тия дни, ако успея ще разгледам моята, неработеща машинка. Отдавна се каня да я пръсна на части.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Така! Сега и аз малко да разкажа.
Днес свалих бравата. Разглобяването на вратата и демонтажа на бравата ми отне 40мин. Забелязах,че в момента в който откачих буксата, вратите щакнаха и се отключиха. Не знам това има ли нещо общо с повредата. Самата брава е неразглобяема. Капсулована е и осите които държат частите са занитени. По-лесно можеш да разглобиш механичен часовник от колкото тази брава. Часовника поне е правен така, че да се разглобява и ремонтира, за разлика от тази брава.
Това което направих е:
Впръскване на обезмаслител Мегльо през всички възможни отвори. Яко къпане с обезмаслителя, впръскване до като потече от всякъде и още три пъти по-толко.
Обилно измиване на чешмата с топла вода, като се старая да влезе вода на всякъде, за да измие обезмаслителя.
Хубаво изтръскване от водата. Подсушаване със сешуар. Малко с топла и след това хладка струя.
Впръскване на обилно количество машинно масло през всичики отвори, до като потече от всякъде и още три пъти по толко.
Избърсване със салфетки и монтаж. Цялата процедура ми отне около 2 часа. Ефекта не се знае, тъй като навън е над 0 градуса и грее слънце. Освен това бравата беше доста затоплена от СПА-процедурите. За сега работи нормално, като нова, без никакви забележки. Дано да е така и като изстине и замръзне през нощта.
Утре ще имам сигурен резултат.
Ето и няколко снимки на измитата и подсушена брава, преди да я напълня с масло.
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654247.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654257.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654269.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654277.jpg?r=0
Ако проблема е бил механичен, късаещ смазката, то тези процедури би трябвало да го отстранят.
Днес свалих бравата. Разглобяването на вратата и демонтажа на бравата ми отне 40мин. Забелязах,че в момента в който откачих буксата, вратите щакнаха и се отключиха. Не знам това има ли нещо общо с повредата. Самата брава е неразглобяема. Капсулована е и осите които държат частите са занитени. По-лесно можеш да разглобиш механичен часовник от колкото тази брава. Часовника поне е правен така, че да се разглобява и ремонтира, за разлика от тази брава.
Това което направих е:
Впръскване на обезмаслител Мегльо през всички възможни отвори. Яко къпане с обезмаслителя, впръскване до като потече от всякъде и още три пъти по-толко.
Обилно измиване на чешмата с топла вода, като се старая да влезе вода на всякъде, за да измие обезмаслителя.
Хубаво изтръскване от водата. Подсушаване със сешуар. Малко с топла и след това хладка струя.
Впръскване на обилно количество машинно масло през всичики отвори, до като потече от всякъде и още три пъти по толко.
Избърсване със салфетки и монтаж. Цялата процедура ми отне около 2 часа. Ефекта не се знае, тъй като навън е над 0 градуса и грее слънце. Освен това бравата беше доста затоплена от СПА-процедурите. За сега работи нормално, като нова, без никакви забележки. Дано да е така и като изстине и замръзне през нощта.
Утре ще имам сигурен резултат.
Ето и няколко снимки на измитата и подсушена брава, преди да я напълня с масло.
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654247.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654257.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654269.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/1705/029654277.jpg?r=0
Ако проблема е бил механичен, късаещ смазката, то тези процедури би трябвало да го отстранят.
Последна промяна от ivailodm на 09 фев 2013, 19:07, променено общо 2 пъти.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Колега, тя станала като от магазина
Иначе аз отново си имам коректно работещо централно от бутоните на ключа. Вземах 'нова' брава от морга, на ключар я закарах понеже не ми беше много ясно как ще успея да сваля моята от втори опит, след като видях как я свали джамбаза ми стана ясно, но както и да е, сложихме буксата на 'новата' за проба и веднага тръгна, явно на моята и е дошло времето да изгори нещо вътре в нея. 50 лв, за брава + работата при ключаря, пък колко ще изкара тая един Господ знае.

Иначе аз отново си имам коректно работещо централно от бутоните на ключа. Вземах 'нова' брава от морга, на ключар я закарах понеже не ми беше много ясно как ще успея да сваля моята от втори опит, след като видях как я свали джамбаза ми стана ясно, но както и да е, сложихме буксата на 'новата' за проба и веднага тръгна, явно на моята и е дошло времето да изгори нещо вътре в нея. 50 лв, за брава + работата при ключаря, пък колко ще изкара тая един Господ знае.

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
- Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Поздрави за успеха и на теб, колега.
Тия брави явно са си дефектни още от завода. На втората снимка ясно се вижда 14.07.00, което според мен е дата на производство и тя е 14 Юли 2000г. Това може би означава че бравата с която е произведен автомобила е сменена година и половина по-късно, тъй като първата регистрация е края на 98ма. Всъщност може да е сменена доста по-късно, но ако тези цифри означават датата на производство на бравата, това означава, че вече е сменяна поне веднъж.
Между другото преди малко пак я пробвах и все още работи добре. Вече изминаха около 4-5 часа от ремонта и навън вече си е доста студено. Стискайте палци и за напред да е така.

Тия брави явно са си дефектни още от завода. На втората снимка ясно се вижда 14.07.00, което според мен е дата на производство и тя е 14 Юли 2000г. Това може би означава че бравата с която е произведен автомобила е сменена година и половина по-късно, тъй като първата регистрация е края на 98ма. Всъщност може да е сменена доста по-късно, но ако тези цифри означават датата на производство на бравата, това означава, че вече е сменяна поне веднъж.
Между другото преди малко пак я пробвах и все още работи добре. Вече изминаха около 4-5 часа от ремонта и навън вече си е доста студено. Стискайте палци и за напред да е така.



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Може това 14.07.00. да означава докога е годна бравата
Много компактна са я направили, как няма да се поврежда. На Ескорта е направо огромна до тази, като централното е отделна секция прикрепена за бравата и пак се поврежда.

Много компактна са я направили, как няма да се поврежда. На Ескорта е направо огромна до тази, като централното е отделна секция прикрепена за бравата и пак се поврежда.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Пусто да УпУстее...и централно...
Така, явно моята сага ще продължи още малко. Вчера след като посетих ключар и постави бравата всичко се отваря и затваря от копчетата на ключа, НО не мога да отключа или заключа със самия ключ и още по-интересно е, че не мога да отключа или заключа не само шофьорската, но и пасажерстака врата. Ключа се върти супер лесно, няма никакво съпротивление, самия патрон не е сменян и няма много логика в това нещо, което става. Предполагам проблема е механичен, нещо не е закачено и утре ще я върна за рекламация, но защо тогава не мога да отворя и от пасажерската врата?
П.С. Все пак пасажерската врата започна да се отключва и заключва с ключа, остана утре да подкараме и шофьорската и да се приключва, че почна да ми писва леко!

П.С. Все пак пасажерската врата започна да се отключва и заключва с ключа, остана утре да подкараме и шофьорската и да се приключва, че почна да ми писва леко!

Последна промяна от MapTo_D на 10 фев 2013, 21:19, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта