Чистачки Фокус
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Чистачки Фокус
Здравейте, нов съм форума!От седмица съм собственик на Форд Фокус 1,6i 16V.Започнах да му отстранявам проблемите.Има проблем с предните чистачки.Не можах да намеря точно конкретна информация за проблема.Когато ги включа не им работят интервалите и не се връщат в начално положение.Спират там , където ги завари изключването.При задната няма проблем.Монтира ли са допълнителен бутон за пръскалките.Явно са имали проблем.Възможно ли е проблема да е в лоста за включване?Реле за интервалите, и кое е?
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Това дето не се връщат в начално положение съм го имал навремето като проблем на задната чистачка на Фиеста МК3. Реши се със смяна на моторчето.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
За пръскалките проблема най-вероятно е в ключа.
За позиционирането в крайно положение проблема е в мотора или нещо в инсталацията до него. В мотора има краен изключвател, който позиционира чистачките в начално положение, до него отива постоянно напрежение. Отделно при включване на чистачките от лоста към мотора по друг кабел се подава напрежение, и мотора тръгва. Когато се изключат от лоста, независимо къде се намират, мотора се захранва през крайния изключвател докато стигне в начално положение, тогава изключвателя се задейства и чистачките спират. Щом спират където ги завари изключването от лоста, значи или няма постоянно напрежение към изключвателя или контактите му са нагорели и не затварят веригата.
За позиционирането в крайно положение проблема е в мотора или нещо в инсталацията до него. В мотора има краен изключвател, който позиционира чистачките в начално положение, до него отива постоянно напрежение. Отделно при включване на чистачките от лоста към мотора по друг кабел се подава напрежение, и мотора тръгва. Когато се изключат от лоста, независимо къде се намират, мотора се захранва през крайния изключвател докато стигне в начално положение, тогава изключвателя се задейства и чистачките спират. Щом спират където ги завари изключването от лоста, значи или няма постоянно напрежение към изключвателя или контактите му са нагорели и не затварят веригата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Релето за интервалите и позиционирането е едно. То е заминало. 100% бъди сигурен в това.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
KOss написа:Релето за интервалите и позиционирането е едно. То е заминало. 100% бъди сигурен в това.
Къде се намира , за да го проверя на Фокуса?
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Кой е фокуса? 1 или 2? Мисля че имаше разлика, последно като разглобявах фокус 2 имаше табло с бушони и релета само под предния капак. Фокус едно има и под волана. Ако става въпрос за Фокус 1, релето до колкото помня се намираше в таблото под волана, малко сиво реле с 5 крачета, обаче на коя позиция беше точно не знам... Има няколко такива сиви релета. 

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
KOss написа:Кой е фокуса? 1 или 2? Мисля че имаше разлика, последно като разглобявах фокус 2 имаше табло с бушони и релета само под предния капак. Фокус едно има и под волана. Ако става въпрос за Фокус 1, релето до колкото помня се намираше в таблото под волана, малко сиво реле с 5 крачета, обаче на коя позиция беше точно не знам... Има няколко такива сиви релета.
Фокуса е 2003г, Фокус I трябва да е .
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Търсиш под волана, като установиш кое е релето го тествай, ако е от него, отвори го, ако е прекъснала само някоя писта можеш да го залепиш не е рядко срещано явление и се оправя лесно и успешно. Ако не можеш да го оправиш си търси друго.engi7d написа:KOss написа:Кой е фокуса? 1 или 2? Мисля че имаше разлика, последно като разглобявах фокус 2 имаше табло с бушони и релета само под предния капак. Фокус едно има и под волана. Ако става въпрос за Фокус 1, релето до колкото помня се намираше в таблото под волана, малко сиво реле с 5 крачета, обаче на коя позиция беше точно не знам... Има няколко такива сиви релета.
Фокуса е 2003г, Фокус I трябва да е .
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Благодаря , колега!
Търсиш под волана, като установиш кое е релето го тествай, ако е от него, отвори го, ако е прекъснала само някоя писта можеш да го залепиш не е рядко срещано явление и се оправя лесно и успешно. Ако не можеш да го оправиш си търси друго.[/quote]
Търсиш под волана, като установиш кое е релето го тествай, ако е от него, отвори го, ако е прекъснала само някоя писта можеш да го залепиш не е рядко срещано явление и се оправя лесно и успешно. Ако не можеш да го оправиш си търси друго.[/quote]
- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Почти съм убеден, че е "изключвателя" който е на задвижващата ос при моторчето...имал съм същия проблем с кола от друга марка, оказа се замърсена повърхността,на която контактуват проводни на напрежението пластини, поради което чистачките не спираха автоматично !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Ще започна първо от релето, после моторчето.
Като , открия проблема , ще пиша!
Като , открия проблема , ще пиша!
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Чистачки Фокус
Малко доста късно пиша , но на някой може да му е полезна информацията.
Проблема се оказа в моторчето на чистачките.Подмених го с друго и нещата се оправиха!
Проблема се оказа в моторчето на чистачките.Подмених го с друго и нещата се оправиха!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта