Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Защото комънрейла като мине едни километри в комбинация с лошата нафта която е в БГ, инжекторите сдават багажа. Нещо което при ТДИ го няма или е рядкост.stoyanski написа:...
-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Възможно и да е така,чел съм теми на колеги от форума с такива проблеми,но все пак проблемите ги има при автомобили които са на около 10 години и вероятно на по 300к-400к километра,че и повече и такива повреди поне според мен са в реда на нещата.Както казах имаме служебни коли с такива двигатели,като Мондеото е на 270к,Фиата на 340к,като това са им реалните километри и инжекторите не са правени,а предполагам знаете как се карат служебни автомобили.Но няма значение така са преценили инженерите от Форд така са направили,все пак се предполага,че разбират повече от нас пишещите по форума. 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Да те запозная с един собственик на L200, на който два пъти му смениха дюзите и плати общо към 20 000 лв. независимо, че е в гаранция. Повреди от калпава нафта не се признавали за гаранционни дефекти.
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Даа, така е за нафтата и гаранцията. Освен собственика на въпросното L200 може най-точно да се каже - Много като него вече плакаха!nikolovvd написа:Да те запозная с един собственик на L200, на който два пъти му смениха дюзите и плати общо към 20 000 лв. независимо, че е в гаранция. Повреди от калпава нафта не се признавали за гаранционни дефекти.

-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Вярвам ти,че е така,при мен може и късмет да е но от допира който имам с въпросните коли сам доволен като цяло.Дали е възможно различните горивни системи да са различно чувствителни към калпавата нафта? При фордовете делфито ли бяха проблемни?Да те запозная с един собственик на L200, на който два пъти му смениха дюзите и плати общо към 20 000 лв. независимо, че е в гаранция. Повреди от калпава нафта не се признавали за гаранционни дефекти.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Зависи от стила на каране, модел двигател и горивна апаратура и горивото. И аз съм свидетел на нов бус, каран само от шефа, платен с честно спечелени пари и ранно скапване на дюзи. Подобен бус, вече в нашите (работниците) ръчици - пак се пази, ама... - е не се счупи.
Помпа-дюза се води сполучлив двигател от монтьорска и от потребителска гледна точка, по думите на други хора, аз не знам. В очите на производителя и инженерите може да не е съвършенството... но в какво? В продажбите
Там гледната точка е съвсем друга, не е нашата.
Помпа-дюза се води сполучлив двигател от монтьорска и от потребителска гледна точка, по думите на други хора, аз не знам. В очите на производителя и инженерите може да не е съвършенството... но в какво? В продажбите

-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Да се похваля колеги,вчера взех колата,обаче вместо галакси,купих един C-Max 2.0 TDCI,дано не съм сбъркал с избора си.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Хайде да ти е честит, и много безаварийни километри да изминеш с него.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Дано не скача цената на дизела!stoyanski написа:...дано не съм сбъркал с избора си.
Да ти е честит новия автомобил! Да го слушаш и обичаш, за да те отвози поне 2-3 обиколки на земята!

-
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 26 сеп 2009, 23:39
- Модел на автомобила: Няколко и все хубави.
- Местоположение: България
- Status: Извън линия
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Благодаря ви колеги за пожеланията.
Засега колицата е добре,върви доволно и разхода е добър.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта