ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 18 юни 2010, 23:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
Здравейте колеги, колата е мондео мк2 98г 2.0 115кс с газов инжекцион, сутрин пали на два цилиндъра и като загрее идват и другите но пак мотора леко трепери, като разход на газ ми даде 8/100км газ на път към Германия, нови свещи,нова бобина кабелите са добре, от какво може да е? Помогнете че ако се наложи да ми я правят тук в Германия ще ми одерат кожата, мерси предварително
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
Мк2 98г 2.0 не е 115к.с. Смени бобината....
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 18 юни 2010, 23:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
Колега бобината е новаа, е колко коня е тогава, зетек мотора е
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
Зетек мотора 2.0 е 136 коня (132 всъщност), 1.8 е 115.
1.Бобината дава искра на по 2 цилиндъра едновременно - 1+3 и 2+4. Някоя от тези двойки ли не работи или е друга комбинация?
info:Бобината има постоянни +12волта на средния проводник в буксата. Другите два от двете страни са маса, която се "регулира" и подава директно от компютъра (по никакъв! друг начин)- чрез нея се затваря веригата и се подава искра, за съответните от двете банки бобини.
2. В случай, че си сигурен, че именно липса на искра на свещта/ите е проблема, както и че няма проблем в свещите, кабелите и бобината - почисти хубаво контактите на буксата и провери проводниците до колкото можеш за цялост и здрава изолация да не би да се допират някъде. Ако всичко това е наред аз не се сещам за друга причина освен нещо в компютъра, като разхлабени спойки. Чел съм, че се случва при EEC-V, с който е оборудван Мк2, стискам палци да не е това. Не че е трудно за оправяне, защото няма нещо изгоряло просто се отваря и внимателно се презапояват вътре връзките /без да стават на тинолени топчета/.
1.Бобината дава искра на по 2 цилиндъра едновременно - 1+3 и 2+4. Някоя от тези двойки ли не работи или е друга комбинация?
info:Бобината има постоянни +12волта на средния проводник в буксата. Другите два от двете страни са маса, която се "регулира" и подава директно от компютъра (по никакъв! друг начин)- чрез нея се затваря веригата и се подава искра, за съответните от двете банки бобини.
2. В случай, че си сигурен, че именно липса на искра на свещта/ите е проблема, както и че няма проблем в свещите, кабелите и бобината - почисти хубаво контактите на буксата и провери проводниците до колкото можеш за цялост и здрава изолация да не би да се допират някъде. Ако всичко това е наред аз не се сещам за друга причина освен нещо в компютъра, като разхлабени спойки. Чел съм, че се случва при EEC-V, с който е оборудван Мк2, стискам палци да не е това. Не че е трудно за оправяне, защото няма нещо изгоряло просто се отваря и внимателно се презапояват вътре връзките /без да стават на тинолени топчета/.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 18 юни 2010, 23:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
работят 2 и 3 само а при високи обороти като и подам газ се форсира добре явно и другите сработват
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 18 юни 2010, 23:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: ПОМОЩ МОНДЕО МК2 ПАЛИ НА 2 ЦИЛИНДЪРА
Проблема е намерен, изгорели клапани на 2 и 3 цилиндър и малка компресия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта