неясен проблем
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 16 авг 2012, 12:35
- Модел на автомобила: ford sierra
- Status: Извън линия
неясен проблем
става дума за форд сиера 1,6 цвх,пьрво имах прекьсната жичка на буксата към комутатора,запоих я,карах 1 ден,в движение колата загуби мошност и угасна,смених буксата с друга,запоих всички свръзки и ги изолирах,явно не е било от нея,колата успява да запали,но работи на 2 или 3 цилиндара,ток на свещите има,възможно ли е да е друго освен, бубината,така и на сервиз не мога да ида,паленето е много трудно,няма никакви обороти и ако не я прехвърля веднага на гас угасва
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
А на Газ как работи?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 16 авг 2012, 12:35
- Модел на автомобила: ford sierra
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
по същия начин,просто успях да я излъжа да се изфорсира 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
Капачка на разпределителя (делкото) или палец също може да ти прави проблем, също неправилна центровка или проблем в самия комутатор. Къде е комутатора, в делкото или отделно, ако е в делкото може да е омаслено и да не прави добър контакт.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 16 авг 2012, 12:35
- Модел на автомобила: ford sierra
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
има 1 блок монолитен в които влизат кабелите от цилиндрите,не мисля че има палец тая кола,то тва нещо маи не се разглобява,възможно ли е свещ да е заминала,няма пети кабел тая кола,кабелите хвърлят искри към свещите
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
Ами трудно се гадае само по 1.6 цвх
, предположих че тая стара кола е със класическо запалване и си сменил свещите. При тази бобина се получава, че като се повреди, почват да избиват свещите.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 16 авг 2012, 12:35
- Модел на автомобила: ford sierra
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
тя от последните 91 година,све6тите са добре,а 3 те кабела дето влизат в тая хтуротия тия с буксата,без средния схс сигурност грам не пали,ако слухаино са разменени местата на другите 2 мойе ли така да работи на няколко цилиндара или изобхто няма да запали,макар хе ги проверих многократно и не схм ги сгрехил,мисля хе има 2 бубинки тая кола
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
Не, няма изобщо да запали ако се разменят двата кабела. Бобините са две в един корпус, като всяка подава ток към две свещи едновременно. Определено имаш някакъв проблем със запалването, ако беше горивната система, нямаше да го прави на двете горива.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 16 авг 2012, 12:35
- Модел на автомобила: ford sierra
- Status: Извън линия
Re: неясен проблем
бубина знаxи на 90 процента или някои от кабелите кам буксата да се е прекаснал на друго място
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта