Проблеми с ниските обороти
- opex
- потребител 
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с ниските обороти
Имах предвид кода на двигателя, не вида му.
Кода е нещо от сорта на EDDB, EDDC, EDDD или EDDF.
Тези са които излизат в Аутодата за 2.0 мотор Фокус 2003 година.
Това са свещите дадени за всеки един от тези двигатели.
Motorcraft AYFS22PP1 - с които оригинално е оборудван.
Beru 14KR-6ZPPV
Bosch HR7MPP22V
Champion RES9PYP4
NGK PTR5A-13
Autolite APP5344
Аутолайт-а пришка ми излезе на езика вече да повтарям, че го има в Канекс за 11лв/бр и е пълен аналог на оригинала и на места дори го пишат с Motorcraft отпред.
п.с. Освен ако няма нещо жестоко сбъркано в цялата работа (включително и аз:) ) нямам представа как тези свещи с тази половин резба се навиват и работят на твоя двигател. За това и питам какъв е кода. Може да дадеш и VIN-а на колата да се види в Микрокат-а ако не го намираш в краен случай. Не е толкова рядък, че да трябва да си поръчваш части от щатите;) просто сигурно някъде нещо се греши.
			
									
									Кода е нещо от сорта на EDDB, EDDC, EDDD или EDDF.
Тези са които излизат в Аутодата за 2.0 мотор Фокус 2003 година.
Това са свещите дадени за всеки един от тези двигатели.
Motorcraft AYFS22PP1 - с които оригинално е оборудван.
Beru 14KR-6ZPPV
Bosch HR7MPP22V
Champion RES9PYP4
NGK PTR5A-13
Autolite APP5344
Аутолайт-а пришка ми излезе на езика вече да повтарям, че го има в Канекс за 11лв/бр и е пълен аналог на оригинала и на места дори го пишат с Motorcraft отпред.
п.с. Освен ако няма нещо жестоко сбъркано в цялата работа (включително и аз:) ) нямам представа как тези свещи с тази половин резба се навиват и работят на твоя двигател. За това и питам какъв е кода. Може да дадеш и VIN-а на колата да се види в Микрокат-а ако не го намираш в краен случай. Не е толкова рядък, че да трябва да си поръчваш части от щатите;) просто сигурно някъде нещо се греши.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
						- mocipako
- потребител 
- Мнения: 46
- Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
- Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
 10.2003
 Серия: Focus 1998-2005
 Хечбек: 5 Door Saloon
 Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
 Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
 Предаване: LHD FWD
 Климатик: Manual Air Conditioning
 Боя: Silver Frost
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с ниските обороти
Благодаря за съвета и хубавите пожелания. Все пак, ще го пробвам този метод за съжавяванеpaci написа:Не е трябвало да търкаш нищо по свещите.
http://www.clubford.org/portal/content/view/52/95/
Пробвал съм го и вършеше работа.
Аз обаче ги бях натопил като цветенца в една чаша и седяха цяла нощ
При натопяването в чашата имаше съмнения дали преобразователя е проникнал в кухината около електрода.
В крайна сметка ги смених, защото сигурно и врачка не би могла да ми каже колко бяха карани.
Ама и ти си си взел кола ...
Щом можеш да я поддържаш, успех и нека много и дълго само те радва добичето
 , но като за начало ще изчакам новите да пристигнат. Тези са си оригиналните свещи с които колата пристигна от САЩ преди 9 години на 2 000 мили. Аз самия съм учуден, че още работят. Прав си че е голяма "пръчка" този автомобил, макар да не ми е създавал много проблеми. Най-големия се оказаха крушките на стоповете, които са комбинирани за стоп и мигач. Виж такива крушки в БГ наистина няма как да се намерят и аз съм се даже презапасил имам вече 3 комплекта. Повече ме дразни факта, че ако върви, както гори щеше да супер, ама нейсе. И при тези цени на горивата мани, мани ...
 , но като за начало ще изчакам новите да пристигнат. Тези са си оригиналните свещи с които колата пристигна от САЩ преди 9 години на 2 000 мили. Аз самия съм учуден, че още работят. Прав си че е голяма "пръчка" този автомобил, макар да не ми е създавал много проблеми. Най-големия се оказаха крушките на стоповете, които са комбинирани за стоп и мигач. Виж такива крушки в БГ наистина няма как да се намерят и аз съм се даже презапасил имам вече 3 комплекта. Повече ме дразни факта, че ако върви, както гори щеше да супер, ама нейсе. И при тези цени на горивата мани, мани ...   
 Още веднъж благодаря за поста, лека и безаварийна от мен !
- mocipako
- потребител 
- Мнения: 46
- Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
- Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
 10.2003
 Серия: Focus 1998-2005
 Хечбек: 5 Door Saloon
 Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
 Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
 Предаване: LHD FWD
 Климатик: Manual Air Conditioning
 Боя: Silver Frost
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с ниските обороти
Привет колега. Благодаря ти за вниманието. Ако ми кажеш, какво да ти щракна по мотора, ще го сторя още утре и ще ти го изпратя. Що се касае до Autodata взех, че се оборудвах и аз със този софтуеър, който на мен лично не ми върши много работа, защото не смятам да отварям сервиз, макар да ми е интересно да се занимавам с джаджи. Предполагам, че все пак има някаква разлика в моторите ли не знам и аз, но тези са си оригиналните свещи с които колата пристигна от САЩ преди 9 години на 2 000 мили. Аз самия съм учуден, че още работят. Проблема не е в дължината на резбата, защото изглежда самата резба на блока е по-къса. Т.е. тръгва като втулка и резбата е по-надолу. Това го констатирах, когато отидох да ми замерят компресията на мотора. Понеже резбата започва някъде по-надолу не можаха да навият манометъра, та се наложи да го натискат с някакъв конусовиден гумен накрайник. Свещите, които купих от МП се навиха без проблем, конуса им е на едно и също място с оригиналната свещ ( разстоянието от върха на електрода до конуса е еднакво), така че уплътнява без никакви тревоги. Самата свещ обаче е с 4 mm. по-висока, което от една страна е Ок, защото лулата щраква добре, но пък самата лула стои малко надигната отгоре и не уплътнява добре в капака на мотора. Така може да влезе вода, влага и да започне да бърка работата на мотора. От форумите които четох за този модел отвъд океана препоръчват :opex написа:Имах предвид кода на двигателя, не вида му.
Кода е нещо от сорта на EDDB, EDDC, EDDD или EDDF.
Тези са които излизат в Аутодата за 2.0 мотор Фокус 2003 година.
Това са свещите дадени за всеки един от тези двигатели.
Motorcraft AYFS22PP1 - с които оригинално е оборудван.
Beru 14KR-6ZPPV
Bosch HR7MPP22V
Champion RES9PYP4
NGK PTR5A-13
Autolite APP5344
Аутолайт-а пришка ми излезе на езика вече да повтарям, че го има в Канекс за 11лв/бр и е пълен аналог на оригинала и на места дори го пишат с Motorcraft отпред.
п.с. Освен ако няма нещо жестоко сбъркано в цялата работа (включително и аз:) ) нямам представа как тези свещи с тази половин резба се навиват и работят на твоя двигател. За това и питам какъв е кода. Може да дадеш и VIN-а на колата да се види в Микрокат-а ако не го намираш в краен случай. Не е толкова рядък, че да трябва да си поръчваш части от щатите;) просто сигурно някъде нещо се греши.
-Motorcraft SP-478
-NGK PTR5A-13
-Autolite APP5364 Double Platinum
Последните два модела не съм срещал в района на Бургас, а най-горния май и в България го няма.
Благодаря за вниманието.
- opex
- потребител 
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми с ниските обороти
Разбрах още като си написах поста като прочетох твоя пост понеже почти едновременно сме писали и още не бях разбрал че ти е американско изпълнение...трябваше да изтрия/редактирам да не те карам да пишеш но пусти мързел  нищо, здраве да е, оправил си се, честито.
 нищо, здраве да е, оправил си се, честито.
			
									
									 нищо, здраве да е, оправил си се, честито.
 нищо, здраве да е, оправил си се, честито.Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта




