Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от ICO39 » 09 юли 2012, 23:46

Здравейте,Фокусът взе да ми прави фокуси.Двигателят ми е 1.8 тдди.След като измине определено количество километри,може 10 или 30,няма никаква закономерност,колата спира.След заливане на нафтовата помпа с вода,паля и карам още неопределено количество километри,докато не спре пак.След заливане с вода на помпата,колата тръгва все едно е нямала проблем.Преди 8 месеца ремонтираха въпросната помпа производство на фирмата Бош .Смениха някакъв транзистор и датчик в помпата който следи оборотите.Възможно ли е ремонтът да се е оказъл некачествен,или има някакъв температурен датчик който прави мизерии?Какви са вариантите,че изобщо не ми харесват цените за ремонт на помпата,тръгат от 600 лева нагоре и стигат 1400 лв,а аз платих за предишният ремонт 400 лева вече.Да рекламирам ли ремонта,при положение че ми казаха че не е възможно,да е изгорял точно този транзистор който са ми сменили?Намерих помпа втора употреба,която е значително по-евтина отколкото цената за ремонт.Заслужава ли си да се набутвам?
Изображение

Потребителски аватар
Divia
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от Divia » 10 юли 2012, 16:29

Не съм много компетентен по въпроса, но това ми прелича на повреден елемент на помпата, има модели на БМВ които правят подобни въртели. При тях проблема е в износен елемент, не знам как се казва точно но мисля, че така го водеха. Проблема на тези помпи е липсата на гориво, когато то липсва без значение защо, този транзистор гори, горивото го охлажа и т.н. Но мисля, че можеш да рекламираш ремонта, понеже преди това не е правила така, а колко часа продължи смяната на транзистора?
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от diesel1.6 » 10 юли 2012, 17:28

Проблем при тези помпи било износването, след което електрониката започва да се претоварва и спира. При ремонт е да се огледа всичко. Пусни в гугъл търсене за "ремонт VP30 VP44" и из резултатите ще намериш развитието на въпроса за този ремонт през годините в Бг. Мисля, че си пак за поправка, този път както трябва.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от specialista » 10 юли 2012, 17:48

Помпата втора употреба няма да можеш да я монтираш веднага.Трябва да се отключи имото!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ICO39
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 12 май 2005, 05:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Tddi,2000 г MK1
Форд Фокус МК1 !,6 100 магарета бензин/газ
Местоположение: Павликени
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от ICO39 » 11 юли 2012, 21:15

Благодаря за отговорите,аз уж си взех по стария модел нафтова печка,точно заради това че си мислех че няма много електроника,а те взели че и имобилайзер сложили.Айде сега грешни пари и за това. :( Нали съм си "късметлия".
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от diesel1.6 » 11 юли 2012, 22:16

Тази помпа се управлява електрически - заблудил си се за това. Имобилайзерът е по-малкия проблем.

stoyan
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 03 мар 2006, 20:58
Модел на автомобила: форд транзит и фокус
Местоположение: чепеларе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Форд фокус 1.8 тдди проблем с ГНП

Мнение от stoyan » 12 авг 2012, 15:34

Кoлега разгледай този форум на ofroad.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... light=VP30" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Ако неможеш да го отвориш, влез в офроуд сайта от там във форум после Автомобили 4x4 и търси ремонт на ГНП VP30/VP44
Единственото което можеш да пробваш е да извадиш да почистиш буксата на помпата и да е поставиш отново.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта