Мнения за горене на масло.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
HoRRoR
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 04 авг 2007, 01:01
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i EFI CVH
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от HoRRoR » 04 авг 2007, 01:20

Здравейте!
Аз съм нов във вашия саит за това не искам да се бъркам много. Но по проблема с горенето на масло малко съм в час.Моето фордче по едно време (гогато си смених маслото от Castrol GTX3 Magnetic с Aral ) започна да ми го гори.След около 1000 км. го смених с Q8 минерално но проблема си остана.Миналата зима ми се наложи да отварям двигателя (от една малка причина ) нямаше нищо за смяна но аз смених само сигменти.От тогава до сега нямам проблем с маслото (Пак си сложих Castrol GTX3 Magnetic ). Вече карам около 5000 км. и съм долял 100 мл.

edit The seven : Следващият ти пост на маймуница ще бъде изтрит. Има правила и те са за всички. Поста ти е кирилизиран с вградения във форума кирилизатор

А paci си нямаше работа и го редактира :)
Не си нацелил кирилизатора
:P
Кво да се прави като хората не си познават езика и не могат да го използват. Ако аз бях видял поста преди тебе да съм го изтрил:)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 04 авг 2007, 09:39

Извън темата
Здравей HoRRoR, добре дошъл, няма никакво значение откога си, тук сме за да си помагаме взаимно без значение кой кога се е включил. Обаче тук пишем на Кирилица(на второто изречение се отказах да чета), ако си нямаш кирилица мога да ти пратя съответна програма или използвай кирилизатора на сайта.

И ква програма ще му пратиш?
И програми ли има вече за да се ползва кирилица ?
Сети се кой те пита
:P

А уееее, какви бяха тези настройки за пускане на мнения уеее? Разръчках ги и ако са се запазили и не те кефят викай. Сам ша са бия да не тичаш от Хасково :D
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 06 авг 2007, 09:46

Здравейте колеги моя двигател е 1.4 пълен инжекцион,PTE,"96г., до сега карах с немско "ФУКС",но преди 4 дена го смених с това от МП 5W30 и съм много доволен,двигателя стана по-тих и имам чувството,че взе да върви повече,може би защото клапаните са хидравлични и вече работят по-добре.Двигателя е на 170 000 или 270 000 км.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 06 авг 2007, 23:04

а защо не и на 300К хаха нали върви! аз като казвам - фордофско масло ....ама кой да слуша....мммммммм

ford_pleven
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 14 авг 2007, 20:50
Модел на автомобила: ford esc.
Status: Извън линия

Мнение от ford_pleven » 14 авг 2007, 21:38

пич казваш че караш на газ-по принцип газта суши двигателя-тоест всички гумени чарколяци в него.аз също карам форд,моя е ескорт и преди мреме го караь също като теб на газ.толкова много ми го беше изсушила тая газ Че гумичките на клапаните ми бяха станали като чируси.за 1000км ми беше изхвЪрлило към 1л.пушеше толкова много че нямаше на кЪде.след една бърза покупка и смяна на гумички на клапаните проблема ми се реши.но да знаеш че дори и да ги смениш трЯбва да мине известно време за да моЖе двигателя да се почисти,но след смяната и ще видиШ голяма разлика.от тогава карам само с масло на валволин и то наливно с 9 добавки в него и нямам никакВи грижи.но от тогава спрях да карам на газ и се родих.дано сЪм ти помогнал.Чао и успех

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 15 авг 2007, 09:02

ford_pleven написа:пич казваш че караш на газ-по принцип газта суши двигателя-тоест всички гумени чарколяци в него.аз също карам форд,моя е ескорт и преди мреме го караь също като теб на газ.толкова много ми го беше изсушила тая газ Че гумичките на клапаните ми бяха станали като чируси.за 1000км ми беше изхвЪрлило към 1л.пушеше толкова много че нямаше на кЪде.след една бърза покупка и смяна на гумички на клапаните проблема ми се реши.но да знаеш че дори и да ги смениш трЯбва да мине известно време за да моЖе двигателя да се почисти,но след смяната и ще видиШ голяма разлика.от тогава карам само с масло на валволин и то наливно с 9 добавки в него и нямам никакВи грижи.но от тогава спрях да карам на газ и се родих.дано сЪм ти помогнал.Чао и успех
хахаха
Мислих да пиша,но този коментар ми се струва достатъчен...........:)

djudjko
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 13 ное 2007, 16:56
Модел на автомобила: Мондео
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от djudjko » 29 яну 2008, 20:17

Колеги, карам Mondeo 2.0 16v, както и пише!!! На мен ми харчеше също толкова масло (до морето и обратно-930 км. - 4 литра полусинтетично ликимоли)!!! Проблемът, за съжаление, няма да се реши само с гумички или масло, не се заблуждавайте!!! Последният, маслен сегмент, за жалост има най-лошата структора за сегмент. Състои се от две части (пластини) с пружинка между тях. И лошото е че не се предлагат комплекти с цял маслен сегмент! Лекува се със сегмент по размер, най-често български! В момента нямам проблем с харча на масло, а колата е на 3000 км след ремонта!!! Като ще я отваряш веднъж, направи я, за да не плащаш двойно за работа след няколко месеца!!!

Потребителски аватар
sharky_ssm
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
Status: Извън линия

Re: Мнения за горене на масло.

Мнение от sharky_ssm » 26 апр 2012, 22:25

При моите двата, най-големият проблем с маслото създават гарнитурите и семерингите, толкова трудни са за смяна и са дори оригинални не мисля са с качество което съответства за гарнитура. Смених всички гарнитури по колата и то по начин който е описан в наръчника на МП и дори в МП след смяна на гарнитура на главата направих промивка с тънко хидравлично масло след което наляхме полусинтетика, но колата не можа да запали. По съвет на главния майстор в МП наляхме 5w30. Колата запали бързо, ала почна да харчи масло около 200 на 1500, дори при смяна на гумички и гарнитура на капака, след около месец смених и гарнитура на картера и семеринг на колянов вал, но промяна почти нямаше. Та есента при смяната му налях 15 W40(маи мобил), и около 5000км не беше мръднало, сега вече като се позатопли му долях около 500мл.
Доколкото четох за маслата, ако маслото не полепва по триещите се части(синтетика), то не ги запазва и се сменяват по бързо, докато минерално полепва по триещите части и ги предпазва от износване.Затова като източиш минералното на 10000 то е пълно с примеси и е потъмняло, а синтетиката не мърда, то 5W30 се сменява на 20000.
А и разлика в работата на двигателя е различна само като е студен. Единственото което остана след ремонта е, че единият пул беше забравен да се почисти добре при ремонта и сега се пълни по-бавно и пощраква докато загрее.
Веднъж като се задръстят маслопроводите оправия няма, докато не се пипне всичко при ремонта.
Ама с гарнитурите не успях да се преборя,

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения за горене на масло.

Мнение от diesel1.6 » 27 апр 2012, 10:25

Паричката, шайба или както го наричаш ти "пул", няма как да се пълни с масло. Сигурно говориш за повдигач, или компенсатор.

Потребителски аватар
sharky_ssm
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 01 сеп 2009, 07:54
Модел на автомобила: mondeo 1.8-16v.kombi-93:мондео 2.0-zetek.4x4ghia,комби-95
Status: Извън линия

Re: Мнения за горене на масло.

Мнение от sharky_ssm » 28 апр 2012, 15:57

Аз мисля, че се пълни с масло и създава маслена възглавница м/у клапана и кобилицата отвътре обаче.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мнения за горене на масло.

Мнение от diesel1.6 » 28 апр 2012, 17:53

Масло има в хидравличен повдигач, и не е възглавница а несвиваем плътно запълнен обем между тялото и буталцето. Пул казват на металните шайби от плътна стомана. В тях маслото не променя нищо.
Българският език е по-добре да се ползва, защото много трудно ще се обърка колелце или паричка с маслен повдигач.
Ето маслени повдигачи на картинки из нета http://www.google.bg/search?q=hydraulic ... 24&bih=615" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта