Грешка на Фокус 9359
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Грешка на Фокус 9359
Здравейте колеги.
От известно време имах мерак да си сменя горивния филтър на Фокуса и вчера най-накрая го направих, но при поставянето явно не сме го напълнили добре, колата запали за 2 секунди и изгасна. След това я мъчих да я паля около 2 мин с малко прекъсване с надеждата да подкачи нафта но уви нищо не стана...освен че по време на въртенето около 15-тата секунда почна да мига лампата на подгрева. И така ходих с бутилка минерална вода да напълня 1 литър нафта като някой измекяр, напълних филтъра докато преля и си запали колата, но ми качи накяква грешка с номер 9359 , днес откачих акумулатора но грешката си остана иначе колата за момента въври нормално, някаква едея какво значи 9359 ? Благодаря!! 


- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
9359 B1359 Ignition Run / ACC circuit failure
Тези две намерих в интернет, харесай си едно от обяснениятаDTC 9359 means no communication with the instrument cluser
1. No power in run or accessory to instrument cluser
2. dead cluser
3. dead GEM (module)
4. blown fueses or damage circuit

- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
Да и аз се порових и намерих същите неща почти, общо взето значи Несполучливо запалване, предполагам се е набила грешката след двете минути въртене напразно докато се наканя да отида да взема 1 литър нафта да напълня филтъра... Благодаря все пак колегаdebug написа:9359 B1359 Ignition Run / ACC circuit failureТези две намерих в интернет, харесай си едно от обяснениятаDTC 9359 means no communication with the instrument cluser
1. No power in run or accessory to instrument cluser
2. dead cluser
3. dead GEM (module)
4. blown fueses or damage circuit

-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем? 

-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
Проблема, беше в това, че когато волтажа падне под 10 волта, на компютъра му става нещо, набива грешката и не дава да запали! По-добре пълнете филтрите предварително, за да не въртите на стартер! Дано да съм помогнал на някой... 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
Пробвай да отхлабиш тръбичките за високо налягане от дюзите,- и въртиш на стартер докато протече нафта, след което затягаш тръбичките и палиш. Трябва да запали,- изгонила е въздуха.lerokal написа:И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 14 апр 2010, 15:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi 90ps
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Грешка на Фокус 9359
Аз го оправих колега, по-горе написах какъв е проблема, когато падне волтажа от много въртене, компа се бъгва и набива грешка, че не може да запали.ЯЛТА написа:Пробвай да отхлабиш тръбичките за високо налягане от дюзите,- и въртиш на стартер докато протече нафта, след което затягаш тръбичките и палиш. Трябва да запали,- изгонила е въздуха.lerokal написа:И при мен се получи абсолютно същото, но дори и след напълване на филтъра с нафта не иска да запали... Как решихте този проблем?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта