Термостат или...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sashko_bg
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 14 дек 2005, 11:08
Модел на автомобила: Ford Sierra 1,6L
Status: Извън линия

Термостат или...

Мнение от sashko_bg » 07 авг 2006, 15:29

Днес сутринта си карам със Сиерата извънградско. Беше студено и реших да пусна парното - хоп, стрелката за температурата започна да се мести вдясно, температурата се вдигна. Спрях парното - хоп и температурата намаля веднага. И така няколко пъти, и после стрелката си остана в средната позиция, където винаги си стои. Хм, не трябва ли да е точно обратното - като пуснеш парното и температурата да намалее? Ами и също като започна да се вдига температурата, като изключа от скорост, и хоп - колата гасне. Термостата ли се е прецакал или ???
Последна промяна от sashko_bg на 08 авг 2006, 09:46, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 07 авг 2006, 17:40

Според мене- ЦЕНЗУРИРАНОТО с теб ! >:): >:):

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 12 авг 2006, 15:03

Провери дали наистина колата загрява или само уреда така отчита!

Значи ако термостата се е скапал той или отваря големия кръг много късно /при по-висока от необходимото температура/ или не отваря въобще - мнооого опасно - това се проверява като колата згрее слизаш и проверяваш ако го има горепосочения проблем то от двг ще лъха бая жега, а радиатора и водата в разширителния съд ще са студени - в такъв случай спешно сервиз иначе крива и/или пукната глава, нова гарнитура и ...
Другия вариант - ако си е останал за винаги отворен, то лятото няма ппроблеми, но зимата е страшно - ще има дълго да чакаш топъл полъх от парното, освен това студения мотор ще ти даде и завишен разход.

Проблема /мое мнение/ е някъде из таблото и явно като пуснеш парното и някъде нещо замасява - подобен инцидент имах с предишното си ауди - пускам чистачки и леле стрелката твърде методично отиваше направо извън скалата, спирам чистачките и след малко показанията се нормализираха - кофтито беше, че това ми се случи насред Витиня в ужасен порой и просто не ме питай как съм се чувства и прибрал, докато съвсем случайно на другия ден не открих какъв е проблема.

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 13 авг 2006, 01:03

При мене пък напоследък се появи следния проблем - при регулатор на отоплението в крайно ляво положение т.е. "студено" духа топло и на естествен напор и на пуснат вентилатор. Някой има ли мнение по въпроса.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 авг 2006, 08:48

веден написа: Някой има ли мнение по въпроса.
АхЪ :D
Виж в ЕЛ. имам тема но тази моята е неква гъзарка с тоя стъпков мотор.
Вашите разбрах, че са с клапа която мени позицията си дали да минава въздуха пре радяторчето или не. Клапата може да се управлява с вакум. Виж намери ми темата, "ел. клапан или стъпков мотор на парното" се казваше и там Brock беше ми написал за вакума.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 авг 2006, 19:34

Ескорта е със жила няма никакво развитие от старите модели, така че най вероятно жилото което мести клапата се е откачило или нещо я блокира и не може да се затвори напълно.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта