Ford Focus Diesel
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Отворете темата с разходите, питайте всеки собственик с мк1 tdci колко му гори, после елате при мен и други с мк1 tddi да ви кажем нашите цифри. Вижте и официалните разходи. Кола с с отгоре 25 коня и 100кг как да гори същото, дори да е с по-новите кекави дюзи, турбо, маховик и т.н. Говорим за мк1, сега да не кажете а 1.6 tdci на мк2 е по-икономичен и с повече коне, защото онзи двигател е съвсем различен, нов и изобщо не фордовски, и не е за търсения мк1.
1ва 0-40, 2ра 24-69, 3та 35-100, 4та 51-143, 5та 70-184 от owners manual-а пред мен за 1.8 TDdi 90hp, предавателно 3.41. За всички има, само на 1.8 tdci всичко е звездички при мен, а други данни си има за него защото ръководството е 2001
С 150км/ч сте на 2000об? Чува ли се изобщо който го твърди за мк1 tdci, пак повтарям мк1 защото заблуди май лесно стават за какво говорим!
TDCI съм карал, огромната разлика да, какво да кажа освен само едно LOL, 110кг са си 110кг, и 2та които карах тракаха и бяха за основен ремонт, супер двигател специално при мк1. Моята е 70кг по-лека от същата 5врати, значи е 180кг по-лека от 5 врати TDCI - най-масовата, човека надали си търси 3врати. Дали е като каруца като я настъпя с 180кг по-лека и да си заслужават всичките рискове около tdci ако не е с известна история колата. Да не говорим, че за мен и много хора фейслифта е по-грозен а всички tdci са фейслифт, подобренията отдолу се правят постоянно, не само след външните промени. До вкус е и все пак. >:D<:

1ва 0-40, 2ра 24-69, 3та 35-100, 4та 51-143, 5та 70-184 от owners manual-а пред мен за 1.8 TDdi 90hp, предавателно 3.41. За всички има, само на 1.8 tdci всичко е звездички при мен, а други данни си има за него защото ръководството е 2001



- kinosko
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
- Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
PcMan пак си като кон с капаци - не четеш, съчиняваш си и глегаш само от твоята гледна точка.
Доказателства:
1 - http://www.clubford.org/forum/posting.p ... 5#pr322442" onclick="window.open(this.href);return false;
2 - Въобще някога да ти е минавало през ума, че човека може да е семеен и да има деца? Тогава твоите 70 кг. знаеш ли колко ще го интересуват? Аз знам - изобщо.
Доказателства:
1 - http://www.clubford.org/forum/posting.p ... 5#pr322442" onclick="window.open(this.href);return false;
2 - Въобще някога да ти е минавало през ума, че човека може да е семеен и да има деца? Тогава твоите 70 кг. знаеш ли колко ще го интересуват? Аз знам - изобщо.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
PcMan, позволи ни и ние простосмъртните да сме се качвали, да сме карали, да сме имали Фокус с този мотор 1.8 TDdi 90кс.
Кажи, от кога го караш този автомобил? Колко км си навъртял с него и т.н.
Аз ще ти кажа за нашата, взехме го когато беше на 4,5г., беше на 120000 и нещо си км. Купихме го от мой приятел, който го взе на около 3г. и 80000км. Колата беше докарана от Германия от негов познат, който се занимава с рент-а-кар. Колата беше месец-два рент-а-кар. Въпросния ми приятел ме помоли да отидем и да видим "една кола", понеже той не разбираше от автомобили. Аз бях с него когато отидохме, пробвахме и я взехме от въпросния човек. Тогава я плати 13000лв. това е било 2003г. мисля.
Моя приятел я експлоатира около 1,5 г. и направи около 40000км и тогава я взех аз понеже знаех, че колата е поддържана и всичко е сменяно с ново най-вече от МП. Пари не жалеше предишния и собственик.
Много се отплеснах, както и да е.
Искам само да кажа, че това е един чудесен автомобил с чудесен мотор и т.н. и т.н. Колата до преди 4-5 месеца когато я карах беше на 210000км, в перфектно състояние на мотора и ходовата част. И чип и бях сложих и колата още се движи и то яко, както и да е и пуши яко
.
Имам изписано във форума доста относно въпросния Фокус с въпросния мотор. Относно положителни качества, негативи и други.
Но, нека не заблуждаваме другите с личните си убеждения и мнения. Не ми обяснявай как мога да нарека черното бяло или обратното.
Единственото нещо, с което бих се съгласил с теб е цената на поддръжката на TDdi и TDCI. В не малко случай TDCI-то е по-скъпо за подръжка от TDdi, но това зависи от конкретния автомобил.
И единия и другия мотор си имат добрите и лошите страни, човек може сам да прецени кое му оттърва.
Аз лично като взимах Мондео, заложих на автомобил с повече км и със сервизна история, но със повече глезотийки в него. Прецених, че след като съм дал толкова пари за автомобил 1000лв. за ремонт на инжекторите няма да ме съборят. Всеки си знае неговия си хал, това е положението.
Кажи, от кога го караш този автомобил? Колко км си навъртял с него и т.н.
Аз ще ти кажа за нашата, взехме го когато беше на 4,5г., беше на 120000 и нещо си км. Купихме го от мой приятел, който го взе на около 3г. и 80000км. Колата беше докарана от Германия от негов познат, който се занимава с рент-а-кар. Колата беше месец-два рент-а-кар. Въпросния ми приятел ме помоли да отидем и да видим "една кола", понеже той не разбираше от автомобили. Аз бях с него когато отидохме, пробвахме и я взехме от въпросния човек. Тогава я плати 13000лв. това е било 2003г. мисля.
Моя приятел я експлоатира около 1,5 г. и направи около 40000км и тогава я взех аз понеже знаех, че колата е поддържана и всичко е сменяно с ново най-вече от МП. Пари не жалеше предишния и собственик.
Много се отплеснах, както и да е.
Искам само да кажа, че това е един чудесен автомобил с чудесен мотор и т.н. и т.н. Колата до преди 4-5 месеца когато я карах беше на 210000км, в перфектно състояние на мотора и ходовата част. И чип и бях сложих и колата още се движи и то яко, както и да е и пуши яко

Имам изписано във форума доста относно въпросния Фокус с въпросния мотор. Относно положителни качества, негативи и други.
Но, нека не заблуждаваме другите с личните си убеждения и мнения. Не ми обяснявай как мога да нарека черното бяло или обратното.
Единственото нещо, с което бих се съгласил с теб е цената на поддръжката на TDdi и TDCI. В не малко случай TDCI-то е по-скъпо за подръжка от TDdi, но това зависи от конкретния автомобил.
И единия и другия мотор си имат добрите и лошите страни, човек може сам да прецени кое му оттърва.
Аз лично като взимах Мондео, заложих на автомобил с повече км и със сервизна история, но със повече глезотийки в него. Прецених, че след като съм дал толкова пари за автомобил 1000лв. за ремонт на инжекторите няма да ме съборят. Всеки си знае неговия си хал, това е положението.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
1.8 TDCI
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 196 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.8 c
Расход топлива в городе 7.2 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1300 кг
Допустимая полная масса 1725 кг
Размер шин 195/60 R 15
1.8 TDDI
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 168 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 14.9 c
Расход топлива в городе 6.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1205 кг
Допустимая полная масса 1715 кг
Размер шин 175/70R14
това мисля изяснява въпроса с разхода ,той е пренебрежимо по нисък при ТДДИ като средния е еднакъв .. добре е да се отбележи че еднаквия разход ТДЦИ го постига при 25 коня и 100 кг отгоре ,като динамичните му качества за значително по добри .. специално при Фокус 1 ТДЦИ е доста капризен мотор ,което се подобрява в годините .Мотора се монтира и на Фокус 2 .
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 196 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.8 c
Расход топлива в городе 7.2 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1300 кг
Допустимая полная масса 1725 кг
Размер шин 195/60 R 15
1.8 TDDI
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 168 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 14.9 c
Расход топлива в городе 6.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1205 кг
Допустимая полная масса 1715 кг
Размер шин 175/70R14
това мисля изяснява въпроса с разхода ,той е пренебрежимо по нисък при ТДДИ като средния е еднакъв .. добре е да се отбележи че еднаквия разход ТДЦИ го постига при 25 коня и 100 кг отгоре ,като динамичните му качества за значително по добри .. специално при Фокус 1 ТДЦИ е доста капризен мотор ,което се подобрява в годините .Мотора се монтира и на Фокус 2 .
- Яким
- потребител
- Мнения: 1217
- Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
- Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
- Местоположение: гр. София - Люлин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Аз съм с TDCi триврат 2004г. 100кс точно влизам в отстъпките за данъка. Разходът на гориво ми е много задоволителен - 4.33 извънградско с много икономично каране, 4.7 извънградско при със 100/130 км/ч по магистралата, стига до 5,3 лятото с постоянно включен климатик и 100/130 км/ч по магистралата ; и 7.3 градско в София.
Колата върви много добре според мен, макар че имам много малко опит ( Сам 6 000 км от които 4 на фокуса) и не мога да кажа дали е добре наистина. Като натисна педала ускорява много бързо( направо ме залепя за седалката) поне в сравнение със старата кола Рено 19 1.4i на газ 74 коня. А до кога ще издържи двигателя - Бог знае >:D<:
TDDi не съм карал никога и не мога да кажа, но пък и не знам дали ще мога да направя разликата с малкото ми опит зад волана.
Колата върви много добре според мен, макар че имам много малко опит ( Сам 6 000 км от които 4 на фокуса) и не мога да кажа дали е добре наистина. Като натисна педала ускорява много бързо( направо ме залепя за седалката) поне в сравнение със старата кола Рено 19 1.4i на газ 74 коня. А до кога ще издържи двигателя - Бог знае >:D<:
TDDi не съм карал никога и не мога да кажа, но пък и не знам дали ще мога да направя разликата с малкото ми опит зад волана.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 18 мар 2012, 21:36
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI-90кс.
- Местоположение: Враца
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Относно оборотите на моят Фокус 99г. 1,8 ТДДИ.При 100км/ч-2000об.,а при 120км/ч-2500об.Не съм вдигал до 150км тъй като не ми се е налагалол:D
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus Diesel
Един вид-мотора от моя Ескорт (1.8 TD Endura DE 90 к.с. 98-ма година) го слагат и на първите Фокуси ? А и друго видях-в Аутодата моя мотор го дават като 1.8 D TCI-сигурно е първия TDdi или TDCI. Естествено това е в кръга на шегата.Alexi написа:за разхода няма как да е вярно .. комън рейла си е по икономичен от старите дизели .. инак от моторите монтирани на фокус 2 ,1.6 и 2.0 са нови 16 клапанови мотори с алуминиев блок ,а 1.8 е стария ендура с 8 клапана и чугунен блок но и той не е лош .. на фокус 1 се слага само 1.8 като преди фейса е 90 коня и не е комън рейл ,а след фейса е 100/115 коня комън рейл .. добре е да се отбележи ,че на фокус 2 мотора 1.8 е снабден с горивна система Сименс която е по надеждна от Делфи която се монтира на фокус 1 тдци.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта