МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 12 окт 2009, 08:46
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Замислил съм да си сменям колата и си намерих форд мондео 2000 tdci 130 коня нов внос на 245 000 км доста по гледах из темите и все се оплакват с проблемни дюзи
това нещо на всички ли е или проблема идва от нещо неправилно?И друго ако реша да го купувам какво да гледам и да ме е старах ли от тази кола?
това нещо на всички ли е или проблема идва от нещо неправилно?И друго ако реша да го купувам какво да гледам и да ме е старах ли от тази кола?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Точно е на километрите при които се прецакват дюзите, следователно е задължително една компютърна диагностика за състоянието на цялата гориво-нагнетателна система.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 12 окт 2009, 08:46
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
а ако има проблем примерно с една дюза можели да се купи втора употреба и да се смени само тя?И след това ако другите са добре и се кара с хубава нафта да и слагам добавка на кастрол TDA можели пак да ми се появи проблем?Защото четох че проблема на дюзите идва от не качествена нафта
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Ако смениш само една дюза, то тя започва да товари другите,- не-сменени дюзи вследствие на което и те заминават. Сярата поврежда дюзите, но горивата се подобряват вече значително, а пък и дюзите след 2007 год. са подобрени значително.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- kkkc100
- потребител
- Мнения: 478
- Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
- Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
ремонта на дюзите е около 1000 лева със тестването свалянето каяването свалянето качването подмяната на клапанчетата и чистенето на разпръсквачите ....съединител 1600 , ремъци с обтяжни ролни и паразитни такива 1000 .... не се бой не се бойalek84@rover написа:Замислил съм да си сменям колата и си намерих форд мондео 2000 tdci 130 коня нов внос на 245 000 км доста по гледах из темите и все се оплакват с проблемни дюзи
това нещо на всички ли е или проблема идва от нещо неправилно?И друго ако реша да го купувам какво да гледам и да ме е старах ли от тази кола?

Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...
-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Ако му посочиш кола от същия клас, на която аналогичните части са на по-различни цени - евала! Всеки дизляк с комънреил е с двумасов маховик, маховика с феродов + притискателен диск + лагер - все се върти около тая сума, но не се сменя всеки ден... Дюзи - дали от горивата, дали от факта че като мине гаранцията и спираме да ползваме оригиналните филтри - случва се да хвърлят топа дюзите - или помпа за високо налягане - има такива случаи и със други марки. Опелите които са със матори на ФИАТ - трошат вихрови клапи - пак на подобен пробег и пак се завъртат около 1500 лв ( по думи на пострадал) Зависи и от цената на която му я дават колата... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.kkkc100 написа: ремонта на дюзите е около 1000 лева със тестването свалянето каяването свалянето качването подмяната на клапанчетата и чистенето на разпръсквачите ....съединител 1600 , ремъци с обтяжни ролни и паразитни такива 1000 .... не се бой не се бой
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Вече не се произвеждат, пример за такъв мотор е 1.6D на Форд, а и другите от този период.hotblooded написа:... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 157
- Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
- Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
- Местоположение: Бургас (София - от време на време)
- Status: Извън линия
Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130
Така си е - в семейството имаме и един трактор ( 190Д - 2.0/72 коня) - 87ми набор е. Често се бъзикаме че ще надживее доста по новите колиHACKO написа:Вече не се произвеждат, пример за такъв мотор е 1.6D на Форд, а и другите от този период.hotblooded написа:... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта