МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
alek84@rover
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 окт 2009, 08:46
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от alek84@rover » 12 ное 2011, 19:27

Замислил съм да си сменям колата и си намерих форд мондео 2000 tdci 130 коня нов внос на 245 000 км доста по гледах из темите и все се оплакват с проблемни дюзи
това нещо на всички ли е или проблема идва от нещо неправилно?И друго ако реша да го купувам какво да гледам и да ме е старах ли от тази кола?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от ЯЛТА » 12 ное 2011, 20:23

Точно е на километрите при които се прецакват дюзите, следователно е задължително една компютърна диагностика за състоянието на цялата гориво-нагнетателна система.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

alek84@rover
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 12 окт 2009, 08:46
Модел на автомобила: ford focus
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от alek84@rover » 13 ное 2011, 08:56

а ако има проблем примерно с една дюза можели да се купи втора употреба и да се смени само тя?И след това ако другите са добре и се кара с хубава нафта да и слагам добавка на кастрол TDA можели пак да ми се появи проблем?Защото четох че проблема на дюзите идва от не качествена нафта

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от ЯЛТА » 13 ное 2011, 15:08

Ако смениш само една дюза, то тя започва да товари другите,- не-сменени дюзи вследствие на което и те заминават. Сярата поврежда дюзите, но горивата се подобряват вече значително, а пък и дюзите след 2007 год. са подобрени значително.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
kkkc100
потребител
потребител
Мнения: 478
Регистриран: 16 яну 2010, 23:32
Модел на автомобила: Mondeo MK3 TDCI 2.0 130 HP /X.2001/
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от kkkc100 » 23 мар 2012, 00:04

alek84@rover написа:Замислил съм да си сменям колата и си намерих форд мондео 2000 tdci 130 коня нов внос на 245 000 км доста по гледах из темите и все се оплакват с проблемни дюзи
това нещо на всички ли е или проблема идва от нещо неправилно?И друго ако реша да го купувам какво да гледам и да ме е старах ли от тази кола?
ремонта на дюзите е около 1000 лева със тестването свалянето каяването свалянето качването подмяната на клапанчетата и чистенето на разпръсквачите ....съединител 1600 , ремъци с обтяжни ролни и паразитни такива 1000 .... не се бой не се бой :lol:
Цял живот живееш само заради един миг.
Мигът ,заради който си струва да умреш
...и истински са живели само тези,
които са открили този свой миг...

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от hotblooded » 24 мар 2012, 02:36

kkkc100 написа: ремонта на дюзите е около 1000 лева със тестването свалянето каяването свалянето качването подмяната на клапанчетата и чистенето на разпръсквачите ....съединител 1600 , ремъци с обтяжни ролни и паразитни такива 1000 .... не се бой не се бой :lol:
Ако му посочиш кола от същия клас, на която аналогичните части са на по-различни цени - евала! Всеки дизляк с комънреил е с двумасов маховик, маховика с феродов + притискателен диск + лагер - все се върти около тая сума, но не се сменя всеки ден... Дюзи - дали от горивата, дали от факта че като мине гаранцията и спираме да ползваме оригиналните филтри - случва се да хвърлят топа дюзите - или помпа за високо налягане - има такива случаи и със други марки. Опелите които са със матори на ФИАТ - трошат вихрови клапи - пак на подобен пробег и пак се завъртат около 1500 лв ( по думи на пострадал) Зависи и от цената на която му я дават колата... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от HACKO » 24 мар 2012, 08:47

hotblooded написа:... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.
Вече не се произвеждат, пример за такъв мотор е 1.6D на Форд, а и другите от този период.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

hotblooded
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 30 дек 2011, 13:17
Модел на автомобила: Мондео МкIII 2.2 TDCi
Местоположение: Бургас (София - от време на време)
Status: Извън линия

Re: МНЕНИЕ ЗА ФОРД МОНДЕО 2000 TDCI 130

Мнение от hotblooded » 24 мар 2012, 10:40

HACKO написа:
hotblooded написа:... Безпроблемни и нетрошливи коли няма.
Вече не се произвеждат, пример за такъв мотор е 1.6D на Форд, а и другите от този период.
Така си е - в семейството имаме и един трактор ( 190Д - 2.0/72 коня) - 87ми набор е. Често се бъзикаме че ще надживее доста по новите коли
Изображение

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта