Ангренаж - смяна на ?? км.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ангренаж - смяна на ?? км.
Я да попитам информативно на колко хиляди километра е редно да се сменя ангренажа, конкретно на мондео 1,6?
Ремъка и ролките са моторкрафт.

Та в този ред на мисли, който знае и за другите модификации, може да напише на колко е препоръчителната смяна, за да се получи по-информативна тема.

Ремъка и ролките са моторкрафт.
Та в този ред на мисли, който знае и за другите модификации, може да напише на колко е препоръчителната смяна, за да се получи по-информативна тема.

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
AutoData дава 80 000 мили (120 000 км) или пет години, което дойде първо.
МП мисля че дават същата гаранция, но за 1 година.
Според мен няма проблем да го караш да 100 000 км стига да си сигурен, че ремъка и ролките са сменени с оригинални. Ако имаш макар и малко подозрение е хубаво да ги смениш по-рано.
Аз мойте ще ги сменя догодина, тогава ще са направили около 60 - 70 000 и 4-ри години (но моя ремък не е Motorcraft).
МП мисля че дават същата гаранция, но за 1 година.
Според мен няма проблем да го караш да 100 000 км стига да си сигурен, че ремъка и ролките са сменени с оригинални. Ако имаш макар и малко подозрение е хубаво да ги смениш по-рано.
Аз мойте ще ги сменя догодина, тогава ще са направили около 60 - 70 000 и 4-ри години (но моя ремък не е Motorcraft).
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ангренаж - смяна на ?? км.
Сега като смених моите, майстора каза 50000 км.
Питах и в темата ми за ремъка и ролката (май), на кутията на ремъка и ролката също не намерих инфо. Затова ще приема 50000 които каза майстора.
Питах и в темата ми за ремъка и ролката (май), на кутията на ремъка и ролката също не намерих инфо. Затова ще приема 50000 които каза майстора.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
На всичките коли, които досега съм притежавал и са имали ангренаж съм го сменял на по-малко от 60 000км. /може и да е прибързана подобна смяна, но искам да съм спокоен - тъпо е да съсипеш добър мотор заради евентуална икономия!/
ПП: На баща ми сиерата 1600, набор `86 през 2003г. скъса моторкрафтски ангрненаж на по-малко от 70 000 км - това което пише в книгите съм приел, че се отнася за частите в Европа, а не в РБ. Голям късмет извади, че това е много добър мотор и не можа да набие клапаните в буталата, но няма да ви описвам какво беше изтръпването в първия момент, затова на около 55 000 се подготвям психически и обмислям смяната!!!
ПП: На баща ми сиерата 1600, набор `86 през 2003г. скъса моторкрафтски ангрненаж на по-малко от 70 000 км - това което пише в книгите съм приел, че се отнася за частите в Европа, а не в РБ. Голям късмет извади, че това е много добър мотор и не можа да набие клапаните в буталата, но няма да ви описвам какво беше изтръпването в първия момент, затова на около 55 000 се подготвям психически и обмислям смяната!!!
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
ДА това с веригите и на мен ми е интересно как става. Предполагам, че са вечни, но поне ролките ще трябва да се сменят от време на време - преглеждаш веригата тогава и гледаш износена ли е не е ли...
Голям смях падна преди 3 години като продавах части за форд в магазин и идва един пич и пита за ремък на фиестата си. Ровя аз 10 минути в каталози, звъня телефони и няма и нямя - никой не е чувал за такова животно за тая фиеста. Отиваме до колата вдигаме капака да видим какъв по дяволите е тоя ремък дето никъде го няма, даже и в каталозите - и познайте - колата с верига... Малееее, още нов бях тогава в тоя магазин и бая глупаво се почувствах... интересното е точ пич дето беше негова колата, че и той не знаеше че няма ремък а верига хихиихи...
Голям смях падна преди 3 години като продавах части за форд в магазин и идва един пич и пита за ремък на фиестата си. Ровя аз 10 минути в каталози, звъня телефони и няма и нямя - никой не е чувал за такова животно за тая фиеста. Отиваме до колата вдигаме капака да видим какъв по дяволите е тоя ремък дето никъде го няма, даже и в каталозите - и познайте - колата с верига... Малееее, още нов бях тогава в тоя магазин и бая глупаво се почувствах... интересното е точ пич дето беше негова колата, че и той не знаеше че няма ремък а верига хихиихи...
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Проблема е, че не са вечни - необходима е замяна след 150 000 - 200 000км. /май ги продават в комплект с паразитната ролка - "репеър кит" или поне така бе за Волвото/. Значи сама по себе си тя е доста издръжлив агрегат /макар и с нея двг да е малко по-шумен - абе чува си се дрънченето на веригата ама какво от това!/, но идва един момент, когато се амортизира - проблема се корени в това, че при взаимодействието й със зъбните колела се износват брънките, тоест диаметъра им се намалява /май нещо не го съчиних добре ама.../ като по този начин леко се променя ъгъла на газоразпределението - трудно се центрова вече мотора, което при бензиновите се търпи, ама при дизелите става страшно - зимата няма палене /един приятел с 325тдс бе решил че мотора вече е сдухан, обаче един стар дападжия само като като чу как работи и веденага стигана до решението - нова верига и зимата си беше пушка/.
Колкото до това, защо едни коли са с ангренажен ремък, а други с ангренажна верига, не съм много сигурен ама с ремък май им излиза по-евтино, а се оправдават, че било за да е по-тих мотора! А иначе БМВ, МВ и почти всички расови мотори са с верига! /това е само мое мнение/
Колкото до това, защо едни коли са с ангренажен ремък, а други с ангренажна верига, не съм много сигурен ама с ремък май им излиза по-евтино, а се оправдават, че било за да е по-тих мотора! А иначе БМВ, МВ и почти всички расови мотори са с верига! /това е само мое мнение/
- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Оххх
свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.
свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
150 за ремък и ролкаа???kalin_kalinov написа:Оххх
свърших я днес тази хубава работа със смяната на Ангренажния ремък.От магазина където взех частите (Ауто Плюс-Добрич) ми казаха 50000км или 5г. за смяна,което дойде по-рано.Всичко друго е много рисковано.Много съм доволен че ги смених ,че ми беше дерт,а и не ми излезе много скъпо смяната.Всияко със смяната 150лв.


Не ти ли се стори много?Частите са за 50-60лв,100 кинта за смяна ли вземат вече?
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Малко инфо за веригата.....
Преимущества на задвижването с агренажен ремък
В съвременните автомобилни двигатели задвижването на газоразпределителният механизъм често се осъществява посредством зъбен ремък. В сравнение с класическото верижно задвижване, задвижването с ремък има редица преимущества. Той работи със значително помалък шум и поради собствената си еластичност добре демферира колебанията в ГРМ. Поради тази причина задвижването с ремък не се нуждае от успокоител както е при задвижването с верига. С това е свързано и друго важно свойство на ремъка- в процеса на работа изменението на дължината му е значително помалко от верижното задвижване. Веригата се износва неравномерно и става източник на колебания в ГРМ, което при ремъчното задвижване не се случва. Износоустойчивостта на съвременните ремъци е напълно съпоставима с тази на веригите-в някои случаи дори 100 х.км. пробег
Преимущества на задвижването с агренажен ремък
В съвременните автомобилни двигатели задвижването на газоразпределителният механизъм често се осъществява посредством зъбен ремък. В сравнение с класическото верижно задвижване, задвижването с ремък има редица преимущества. Той работи със значително помалък шум и поради собствената си еластичност добре демферира колебанията в ГРМ. Поради тази причина задвижването с ремък не се нуждае от успокоител както е при задвижването с верига. С това е свързано и друго важно свойство на ремъка- в процеса на работа изменението на дължината му е значително помалко от верижното задвижване. Веригата се износва неравномерно и става източник на колебания в ГРМ, което при ремъчното задвижване не се случва. Износоустойчивостта на съвременните ремъци е напълно съпоставима с тази на веригите-в някои случаи дори 100 х.км. пробег
- ba6bastunabg
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 12 авг 2006, 19:12
- Модел на автомобила: Mondeo
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
За новата фиеста след 2002 ремъка се сменя на всеки 240000 км. или 10 години. На фокусите е 160000 или 10 години.Горворим за Motor Kraft части.
Колкото до предимствата на ремъка пред веригата - почти всички мотори след 2000 г. на Форд се връщат към към ангренажната верига. Веригата може да се разтрака но не се къса.
Колкото до предимствата на ремъка пред веригата - почти всички мотори след 2000 г. на Форд се връщат към към ангренажната верига. Веригата може да се разтрака но не се къса.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта