FORD Drivers

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 25 юли 2006, 16:20

:?
Прикачени файлове
maistorlyk_3.jpg
Eто какво се случва, когато човек прави безмислени изпълнения...не ми се мисли за пдобен удар!!!!!!!!!!!!!!
Създаден да бъде
FORD!

Потребителски аватар
MasterBo
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007
Местоположение: Pleven / Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от MasterBo » 25 юли 2006, 16:25

аууу това Ескорт ли е или бъркам?
-=* Brain Powered by SlackWare *=-

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 25 юли 2006, 16:28

mugurdi4 написа::?
Ай стига бе :D
Или е вървял със свръх звукова скорост и дървото е някакво чуждопланетно.
Или тоя ескорт е бил от фолио за готвене.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 25 юли 2006, 16:47

Да Ескорт (мисля с немка регистрация беше) е и това е само половината от автомобила.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 25 юли 2006, 19:07

Аз пък мойта си я настъпвам редовно до към 5500-6000 оборота особено в града по светофарите. Ограничителя не ме е изключвал още ама не смея да го изчакам, щото не съм сменял ремък и да не вземе да се скъса. Юркам си я доста. Нали затова си взех 1,6. То и старата 1,1 я гонех ама тя не вървеше. На нея съм пробвал ограничителя на оборотите и действа :)

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 25 юли 2006, 20:08

Това на снимката намачканото според мен си е монтаж. На това дърво така не може да намотаеш лека кола без да го отсечеш, че и 2-3 дървета зад него също. Или смачкания форд е изрязан от снимка с бетонен или метален стълб (които също се чупят или огъват) или си е просто избарано от професионалист на фотошопа (евала в тоя случай истинско изглежда).

Та за ръчкането. Нямам Форд все още, да се надяваме след 5-6 дена ще имам и няма да го напъвам в началото. Но като ми се иска и си режа колите, що пък не? Най-малкото за да проверя колко вдига на втора и ми е интересно колко са къси/дълги скоростите на средния клас Форд (интересува ме Ескорт '96). За справка - Вектра '91 вдига 95 км/ч преди да започне да изключва газта поради максимум обороти.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 25 юли 2006, 21:07

Изображение
Уверявам ви, това не е монтаж!
Който иска да види последствията: http://kartuning.ru/pics/index.php?idi=62&razdelid=6" onclick="window.open(this.href);return false;
НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ЗА ТЕЗИ С ПО-СЛАБИ НЕРВИ!

ARR_
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
Местоположение: Кърджали
Status: Извън линия

Мнение от ARR_ » 25 юли 2006, 22:42

Както каза автора на темата не винаги бързото каране означава и опасно такова,когато мислиш трезво,познаваш и не надценяваш възможностите на колата и своите не е толкова опасно,но все пак винаги може някой да ти вземе предимство,да навлезе в твоето платно и така нататък,тогава найстина високата скорост е пагубна.
Както и тютюнопушенето всеки знае че е вредно но малцина са хората спрели цигарите :lol:
Аз лично имам бензин даже и в гъза и бъзото каране ми доставя огромно удоволствие.Сега да не помислите че съм някакво безмозъчно камикадзе,винаги когато излизам някъде с колата с ясната нагласа да карам бързо съм сам в колата с колан и обикновено късно вечер когато няма натоварен трафик и пешеходци.
Относно разхода на гориво и амортизацията на колата които се увеличават при едно бързо каране..има една поговорка "не може оная работа до края и душата в рая" :D
Следващата ми кола се надявам да е крайно непрактична,с голяма мощност и голям разход :twisted:

Айде стига толкова съм философствал :lol:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 25 юли 2006, 22:50

orlinm написа:Това на снимката намачканото според мен си е монтаж.
Не е монтаж има цяла серия снимки.

Иначе обичам да се забавлявам в колата. В момента стилът ми на каране не е икономичен, но ми харесва. Юркам се на светофарите до 60 и после включвам на 4-та и се возя. Толкова в града повече няма смисъл пък и стават грешки :oops: Иначе не бих казал че се вкарвам в обороти рядко над 4000 и никога не съм вдигал над 5000. Може би като си оправя гърнетата, че така много шум вдигам и се плаша себе си. На маигистрала 120-140 е моята скорост и на останалите пътища до 120.
Иначе нямам нищо напротив за една дръпка на светофарите и много се кефя без значение дали съм по бърз, но мина ли 60 вдигам педала.

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 25 юли 2006, 23:22

Lok-Tar!

Тука мноо мнения съм проспал и ще трябва да се отговаря дълго време :)

la4o понеже виждам напоследак нещо те дразня ще почна от тебе баце. Като начало мисля, че е трябвало да видиш, че за теб и Ники беше ебафка казаното по-горе, а това че се обиждаш не знам как да го тълкувам.

Първо ти никога не си ме виждал как карам. Най-малкото защото ако се юркам ще бъдеш зад мен точно 2 светофара.
Второ след като не си се возил при мен, не можеш да ми казваш кога сменям скорости и удрям ли ограничител. Да правил съм го и да за 2 години стана 3 или 4 пъти.
Трето мисля, че имам поне малко представа от двигатели и знам кое как се износва. За това казах ако си гледате двигателите както трябва и знаете признаците на заболяване нямате проблеми да си карате как щете. Освен това аз нямам намерение тоя двигател да го карам до 1 000 00км. Моя има живот и ще живее без проблеми твоя.
Четвърто не ми говорете глупсоти, че нямало разлика в 5мин. От бул. България ЕКО-то до Зимния дворец в rush hour за 15мин. Другото момче дойде за 55 мин.(един от многото примери). Може да не карам с 220 по магистралата, а със 140(което според твойте думи е 30км/ч по-бавно от теб) но стигам от тук до априлци с бавно и спокойно каране през нощта за 2 часа и 15мин.
Пето разхода на бензина... 2-2.5 литра толкова голям проблем ли е? Говорил съм с хора от форума, които са ми казвали разход като моя като си карат бавно. Аз не карам постоянно като луд, но не щадя оборотите и за мен границата от 3500 се минава доста лесно(особено с тоя мързелив двигател на ниски обороти... там е умрел). Като казах разход, на мене разхода до априлци последния път беше 8.3л/100км с 4 човека в колата и багаж и покупките(ядене 2 дена). Радвам се ако могат да имат моя разход за цялото патуване.
Шесто и много важно: За мен карането на кола не е просто от точка А до точка Б.
Седммо който не вярва за саждите да прочете малко литература. Да види и как се почиства катализатора или да го сменя на 70 000 както препоръчват българските майстори.

Радвам се поне, че не съм сам и имам съмишленици.
NIKJAM моя ескорт пърди като звер... Мнооого е яко и те нахъсва още повече.. :) То това ми е най-хубавото в колата хехех. Аз мойте гърнета не ги смехин, щото ме е страх да не би да спре да бучи :) Само дето комфорта отива по дяволите :oops:

И казвам за пореден път. Аз не понасям колата да води мен, а не аз нея! Това ми позволява да съм сигурен на пътя и да знам до къде се простират възможностите ми. Карам бързо, но много по-сигурно от 50% от шоферите в Сф.

М/у другото погледнете този километраж... Аз се счупих да се хиля като го видях обаче почвам да се замислям. А и е сложен на Escort :)
Прикачени файлове
piczk_18.jpg
4 All FORD Drivers
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 25 юли 2006, 23:36

Кому беше нужна тая тема и какво трябваше да докаже/покаже?! *00147*
Изображение

Потребителски аватар
mitio
потребител
потребител
Мнения: 99
Регистриран: 11 окт 2005, 12:01
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi '93
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от mitio » 25 юли 2006, 23:53

Е аз мойта бивша колица на първа съм я юркал до 4800об/мин ама за 1.1 тя издъхва няма смисъл повече ;)

Аз карам смесено, ама в последно време бях почнал много рисковано да карам явно повлиян от различни фактори ;)
И нямам като Лачо три, ами само едно ПТП, но фатално :Р
сега продадох колата, първо се чудя дали да си купя Валяк да си върна на стълба и после с новата кола ще пробвам пак завоя ама вече без стълб :lol:

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 26 юли 2006, 01:10

Колеги незнам защо толкова се вързвате за тия скорости, обороти и т.н. От това дето слушам от години няма шофьор който да не каже колко бърза му е колата и колко икономича била, а пък за здравината да не говорим... Е на всички дето караме коли ни е ясно какъв е процента на истината във всички тия хвалби. Аз лично не се интересувам от разхода на колата и никога не ме е впечатлявало че някой имал разход 5/100. Също така не ме интересува че кола от последен модел със 150 коня може да вдигне 200, просто защото никога няма да ми се наложи да карам с толкова освен ако не реша да си избивам комплексите на някого.
Може и да ви звучи пенсионерско обаче аз също предпочитам да си карам нормално и да знам че имам още голям ресурс на двигателя, а не да си мисля как след като мине 100 000 ще мяса на 500 000 км.
Също кога пък ще ми е нужно да карам с 80 на 2-ра, при положение че за тая работа си има 3-та?
Всеки си мечтае да е уникален и да е нещо различно от останалите, докато обаче не започнат да правят модели само за определени хора, ще трябва да свикнем с идеята че автомобилите са създадени по един и същи начин горе долу и тоя отсреща дето хвърчи с 200 не е открил топлата вода, а просто е решил че може да си позволи да си рискува живота и своя и на колата и на околните.
Изпреварвали ли са ви изгнили Опели с черен дим отзад? Сигурно, ама смятате ли че те ви превъзхождат или просто си викате "тоя пък какво си мисли че прави с тая таратайка!", еми и той явно не знае какво точно се опитва да докаже, но може и да му е добре в момента, въпрос на личен избор и брой на мозъчни клетки.
Също не ви ли е смешно като чуете как някой с Фиеста 1.1 вдигал 180, а пък интересно защо в моята книжка пише че Сиера 1.8 има мах 180 също?
Който има желание да се надлъгва и да си избива комплексите да си го прави, аз просто реших да съм откровен като не искам да засегна никого. Всеки сам си взима решението, но може би точно защото не винаги сме способни да бъдем гениялни, са измислени ограничителните знаци и наръчниците на колите.

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 26 юли 2006, 02:24

Не мога да разбера нещо, уж не искаш да обиждаш никой, но се заяждаш. За километража ще ти кажа само, че е фотошопски и е направен за блондинки или такива дето си мислят, че форд се чупи много. Колкото до твърдението, че спортното каране почти не влияе на живота на колата.... по-добре недей.
Изображение

Потребителски аватар
HePeDoBeH
потребител
потребител
Мнения: 153
Регистриран: 15 мар 2006, 23:25
Модел на автомобила: Scorpio 2.9i '88
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от HePeDoBeH » 26 юли 2006, 09:01

Eй за изгнилите опели с черен дим отзад е готино. Честно казано преди като карах ВАЗ2101 ми беше голям кеф и на мен да се пъна да изпреварвам западни коли....просто ми правеше кеф да ги гледам как се наемат отзад само и само да изпреварят грозното оранжевоизгнило жигули :lol: или пък се наемат нарочно , за да не ги изпреваря щото Руская Машина вървеше на макс със 140 и с волан , който се опитваше да ми избяга от хватката пък и беше на изживяване аз така или иначе щях да я сменям, ама откакто съм със Скорпи и не ми е такова удоволствието :( Единствено ако се издразня от някви природно неинтелигентни полезни изкопаеми седящи зад волан токава се активизирам и се дразня много. Има ги хиляди , ама само най-крайните случаи ми вдигат адреналина. И как така става че винаги карат ГОЛФ не ми е ясно. Явно не само Мохамед ходи при планината , ами и тя му се обажда и от време на време му ходи на гости ...... краставите магарета отдалеч се надушват де*ба...
оооо Селянино докараха новите голфове..същите като едно време

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 26 юли 2006, 10:22

В града няма голяма смисъл - задръствания и сфетофари. ако не минаваш на челвено не караш в насрещното или др. подобни, а аз не ги одобрявам просто няма сми.

Куриозен случай - возя се с една "сезмица" с "луд" шофьор. До нас трактор. Някалко сфетофара ни съвпадаха маршрутите. Ами на всеки сфетофар той ни настигаше...

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 26 юли 2006, 10:52

Sharky(syseda na KickingKing oniq s gipsa ot ednata sreshta (OMV)) :
Не ми се регистрира за 1 мнение та за тва ще ползвам неговата регистрация...

Така .... Немога да разбера защо всички разпраате .... "Тоя кво си мисли.....като прай еди как си ..." Е примерно като карам наете ли колко ми е вътрешно кой кво си мисли за тва как карам .... карам така щото ме кефи да карам така ... не щото бабата на спирката ще каже "ЛЕЛЕ ТОЯ МЛАДЕЖ КВО ПРАЙЙЙЙЙЙЙЙЙ"

а па тва за 150 коня и 200км ..... то конете не са ти за да дигнеш 500 .. ами кога караш примерно с 80 в некъв трафик на междиградкото .... и като дадеш гас да може да тръгнеш .. а не докато изпревариш и от среща да ти дойде някой .....

незнам ама е мноо по опасен някой дето кара за 40 и ми изпреварва селската каруца с толко ... щото престоява в отсрешното 5 пъти повече време от колкото някой други ....

не казвам на никой да кара бързо .... щото като почнеш да си караш над възможностите тогаа стават глупостие.... обаче да ми разпраате да карам бавно щото можело да стане нещо ... като за мене като се движа с 90 е се едно някой да се движи с 40 ... като реакции имам впредвид ....а и примерно мойта кола спира от 100 д о 0 за същото време за което некоя таратайка ще спре от 60 ....

Edit: Да не говорим, че като караш в града гумите не загряват до оптималната си температура и не използват максималните си качествата. Спира се по-трудно, поднася по-лесно и т.н.

аиии със здравве ... :twisted:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 26 юли 2006, 11:08

KickingKing написа:......Е примерно като карам наете ли колко ми е вътрешно кой кво си мисли за тва как карам .... карам така щото ме кефи да карам така ... не щото бабата на спирката ще каже "ЛЕЛЕ ТОЯ МЛАДЕЖ КВО ПРАЙЙЙЙЙЙЙЙЙ"
Еми пичове аз оставам с впечатление, че горното доста ви вълнува, след кото така настойчиво се опитвате да накарате хората във форума да признаят вашата истина.
Живи и здрави, карайте си както си искате и както ви е кеф.
Няма нужда обаче да се държите с останалите като с някакви по-"нисши". Всеки си има своя представа за живота си и е напълно нормално на различните хора да са различни. Място под слънцето има за всички.
А пък ако искате хората да уважават мнението ви, уважавайте и вие тяхното! :!:
Изображение

Потребителски аватар
KickingKing
потребител
потребител
Мнения: 370
Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
Модел на автомобила: само за руси
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от KickingKing » 26 юли 2006, 11:12

Thorn-Ka!
не казвам на никой да кара бързо ....
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 26 юли 2006, 11:59

KickingKing написа:Thorn-Ka!
не казвам на никой да кара бързо ....
И като не казваш на никой да кара бързо защо беше тази тема? То е ясно, че всеки кара според възможностите си, своите и на колата. Ако смяташ, че твоите са по-големи участвай на някое рали, но недей да застрашаваш останалите. Аз лично се дразня от "състезатели," които минават на една боя разстояние и не спазват дистанция, а като гледам хората с наистина бързите коли са надживяли детските прояви и най-вече желанието винаги да са по-по-най :lol:
FORD - Feel the difference.

Заключена

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта