FORD Drivers
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
FORD Drivers
Thorn-Ka!
Следващите редове не искам да са упрек към някой или да прозвучат грубо, така, че ако е стане нещо такова се извинявам предварително. От известно време ме мъчат тези мисли и реших, че най-накрая е време да ги излея. Все пак нека да защитим реномето на глупаво лапе и да се хващаме с писане(вие с четене).
Имам един приятел с Мондео и момчето кара доста бавно(за стандартите на София), спазва си всички ограничения и ако това е добре то идва момента, в който мога да кажа, че кара плахо. Направи ми впечатление обаче, че повечето от този форум карат доста .... внимателно .... и дори не са стигали до ограничителя си(на оборотите) освен на място с форсиране.... Бррръъъммммммм....
Е не ме разбирайте погрешно. Не е казано, че всеки трябва да се прави на стрийт рацер, обаче пък 99% от времето да караме като внимаваме да не вдигнем повече от 3200 об/мин. ми се струва малко...
Та идеята ми е има ли такива, които тук таме си правят кефа и си ръчкат колите?
Тук имам съмнение за nikjam-а обаче него не успях да го пробвам(немам бензин в цилиндрите), а и жена му го бие с некви миризливи сомове по задните части после и му се кара
la4o го пробвахме ама на него смелостта му е само до 5000об/м на първа, а и после мрънка много...
Друг не знам... Но ми се иска да споделите!
В заключение искам да кажа, че според мен не е толкова важно колко бързо караш, а по-важното е КАК!
Пример мога да дам с момчето с мондеото. Има 3 катастрофи(аз нямам), и кара 3 пъти по-бавно от мен.
Следващите редове не искам да са упрек към някой или да прозвучат грубо, така, че ако е стане нещо такова се извинявам предварително. От известно време ме мъчат тези мисли и реших, че най-накрая е време да ги излея. Все пак нека да защитим реномето на глупаво лапе и да се хващаме с писане(вие с четене).
Имам един приятел с Мондео и момчето кара доста бавно(за стандартите на София), спазва си всички ограничения и ако това е добре то идва момента, в който мога да кажа, че кара плахо. Направи ми впечатление обаче, че повечето от този форум карат доста .... внимателно .... и дори не са стигали до ограничителя си(на оборотите) освен на място с форсиране.... Бррръъъммммммм....
Е не ме разбирайте погрешно. Не е казано, че всеки трябва да се прави на стрийт рацер, обаче пък 99% от времето да караме като внимаваме да не вдигнем повече от 3200 об/мин. ми се струва малко...
Та идеята ми е има ли такива, които тук таме си правят кефа и си ръчкат колите?
Тук имам съмнение за nikjam-а обаче него не успях да го пробвам(немам бензин в цилиндрите), а и жена му го бие с некви миризливи сомове по задните части после и му се кара

la4o го пробвахме ама на него смелостта му е само до 5000об/м на първа, а и после мрънка много...
Друг не знам... Но ми се иска да споделите!
В заключение искам да кажа, че според мен не е толкова важно колко бързо караш, а по-важното е КАК!
Пример мога да дам с момчето с мондеото. Има 3 катастрофи(аз нямам), и кара 3 пъти по-бавно от мен.

Изяж бобър - спаси дърво!
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Естествено, че има хора които си правят кефа и карат бързо.
Но ако на ден правиш по 50-60 км градско каране просто омръзва. Отделно, ако и колата е по-голяма не винаги е най-подходящо да се правиш на състезател с нея в градски условия.
Но определено на мен по-лошо впечатление ми прави някоя малка количка, карана от някой който си мисли, че е зад волана на порше, докато тя подскача из дупките, а зад нея има облак дим.
А и в конкретния случай марката не е от значение. Винаги има и ще има хора, които карат бавно и плахо, колкото до ПТП-та понякога те просто се случват без значение колко добре караш и какво караш.

Но определено на мен по-лошо впечатление ми прави някоя малка количка, карана от някой който си мисли, че е зад волана на порше, докато тя подскача из дупките, а зад нея има облак дим.
А и в конкретния случай марката не е от значение. Винаги има и ще има хора, които карат бавно и плахо, колкото до ПТП-та понякога те просто се случват без значение колко добре караш и какво караш.
FORD - Feel the difference.
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Всичко и въпрос на отговорност и преценяване на обстановката, а и нашите коли не са произведени за такива натоварвания.
На мен ми се наложи да го правя няколко пъти във Варна, за да изляза от зоологическата градина на Варна (офицерския плаж) и да вляза в кв.Чайка. На 1-ва - 50км/ч и компютъра изключва. Сега събирам пари за комплект съединител 225 лв. и 80 лв. труд. И какъв е извода, че за да покажа на някой колко съм добър после да се бъркам за 300-тина лева. Хайде стига с тези пубертетски изпълнения, че като стане белята....
Който иска да се състезава да си купи един комплект примерно Субаро, да плати 350 000 евро като минимум, да събере екип и хайде бягай на рали шампионата или възможностите им се простират до закупуване на 10 литра бензин и после фалит. У нас навсякъде е така - ГЪЗАРИЯ ДО ШИЯ, да му покажем на оня, че съм по-добър.
На мен ми се наложи да го правя няколко пъти във Варна, за да изляза от зоологическата градина на Варна (офицерския плаж) и да вляза в кв.Чайка. На 1-ва - 50км/ч и компютъра изключва. Сега събирам пари за комплект съединител 225 лв. и 80 лв. труд. И какъв е извода, че за да покажа на някой колко съм добър после да се бъркам за 300-тина лева. Хайде стига с тези пубертетски изпълнения, че като стане белята....
Който иска да се състезава да си купи един комплект примерно Субаро, да плати 350 000 евро като минимум, да събере екип и хайде бягай на рали шампионата или възможностите им се простират до закупуване на 10 литра бензин и после фалит. У нас навсякъде е така - ГЪЗАРИЯ ДО ШИЯ, да му покажем на оня, че съм по-добър.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
за нашите колици тези обороти(5000) са критични.Мойта каручка е от 92 година със сигурност на 230 000км,ако я настъпа толкова че да ми изключи защитата по вероятно е да се счупи нещо по ДВГ-то и да блокира.
Друг е въпроса за новите (фокус,фиеста........)след 2000 г.,но на 80%от хората във форума колите са на повече от 10г.и на повече от 100 000 км.
На който му се рискува нека настъпва!

Друг е въпроса за новите (фокус,фиеста........)след 2000 г.,но на 80%от хората във форума колите са на повече от 10г.и на повече от 100 000 км.
На който му се рискува нека настъпва!


- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Na-Rok!
Мда е за това говоря...
nikolovvd колега ако от това ти беше заминал съединителя, аз моя трябва да го сменям 60 пъти на ден... Не бъркай - съединителя е здрава, част и трябва да се потрудиш за да я прецакаш. Дори да изпържиш на 1ва с 50 на ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛ пак няма да успееш да го прецакаш от един път.
Dundee това също не е полезно(за двигателя). Вижте си наръчника на автомобила трябва да пише от време на време да го пришпорвате да изчисти саждите. Също така изчиства и катализатор ако имате такъв.
Mondeo18TDI96 мерси за пожеланието колега. Но мисля, че макар да карам бързо съм доказал не веднъж, че не само си "мисля че мога да карам" в ситуации, които не са зависели от мен.
mrdds алеле майкоооооо... Абе вие луд ли сте??? Ела да ти покажа как върви 1.6EFi от '91 и да видиш как при правилна експоатация немаш грижи и как къса коли от '98год примерно. И как по тоя двигател не пипам, защото всичко си му е ОК.
В крайна сметка ако ви е страх, че на колата може нещо да се счупи при 5000об/м значи не сте сигурни в колата си. Което според мен не говори добре! Все пак гледате си колите като писано яйце, а не сте сигурни в тях!?!
Оп сетих се за още един, който мисля, че може да се брои в по-бързите... kEFI
Мда е за това говоря...
nikolovvd колега ако от това ти беше заминал съединителя, аз моя трябва да го сменям 60 пъти на ден... Не бъркай - съединителя е здрава, част и трябва да се потрудиш за да я прецакаш. Дори да изпържиш на 1ва с 50 на ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛ пак няма да успееш да го прецакаш от един път.
Dundee това също не е полезно(за двигателя). Вижте си наръчника на автомобила трябва да пише от време на време да го пришпорвате да изчисти саждите. Също така изчиства и катализатор ако имате такъв.
Mondeo18TDI96 мерси за пожеланието колега. Но мисля, че макар да карам бързо съм доказал не веднъж, че не само си "мисля че мога да карам" в ситуации, които не са зависели от мен.
mrdds алеле майкоооооо... Абе вие луд ли сте??? Ела да ти покажа как върви 1.6EFi от '91 и да видиш как при правилна експоатация немаш грижи и как къса коли от '98год примерно. И как по тоя двигател не пипам, защото всичко си му е ОК.
В крайна сметка ако ви е страх, че на колата може нещо да се счупи при 5000об/м значи не сте сигурни в колата си. Което според мен не говори добре! Все пак гледате си колите като писано яйце, а не сте сигурни в тях!?!
Оп сетих се за още един, който мисля, че може да се брои в по-бързите... kEFI

Изяж бобър - спаси дърво!
- KickingKing
- потребител
- Мнения: 370
- Регистриран: 10 юни 2006, 21:46
- Модел на автомобила: само за руси
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Lok-Tar!
Както казах по-горе
Божурище се свежда само до едно.. Натискане на газта!valboy написа:Ае, колега KickingKing, като толкова искаш да се ръчкаш ходи на Божурище, там поне няма да утепаш някой!
Както казах по-горе
Така, че моля не ме нападай... Ако не мога да оправлявам колата, а тя мен аз намалям. Карал съм по магистрала с 70(ства въпрос за кола след 2000г.) заради условията, и покрай мен са минавали голфове с 140. Ти не бери грижа, аз мога да изглеждам тъп ама не съм простспоред мен не е толкова важно колко бързо караш, а по-важното е КАК!


Изяж бобър - спаси дърво!
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
Калояне, не си прав батка...
Като чета какво си писал и тук и по другите теми, ще каже човек че не познавам никой от клуба...
Ти си идвал на среща на клуба (за пътуване говоря) 1 път... аз съм ходил малко повече... ами повярвай ми... никога не съм карал с под 120-130... кога си видял някой да кара с 80 по магистралата... това са изолирани случаи, и съм сигурен че си имат причина да го правят... както ти си си избрал да караш бързо, така те са си избрали да карат бавно...
Освен това да не забравяме, че има и коли които не могат да насмогват на високи скорости, ускорения и баири примерно... ми естественно, че трябва да се съобразяваме и с тях... има пък хора, които искат да имат твоя разход на 100 за цялото им пътуване...
Незнам какво лошо видя и в това, че мрънкам за след 5000 оборота... ами колата ми е на над 260 000 км... със масло за смяна... (поне последните пъти като сме се виждали) естественно е да не я изнасилвам... а и 5 пъти ти казах, това че ти пържиш двигателя до критични обороти, някой ден ще ти изиграе лоша шега... или на тоя който я купи... та ти дори нямаш оборотомер... не можеш да кажеш до къде и до колко я настъпваш... ами я си представи че като се "гонихме" по бул."Акад. Гешов" нагоре, си я карал на 6-7000+ оборота... ми извинявай, ама тоя двигател си има живот
сега ако кажеш, че това му е полезно

Да не говорим, че с твоя стил на каране сравнен с моя "пенсионерски" стил, както и не само към моя ами и на други споменати колеги, та сравнени ти едва ли печелиш повече от 2-3-5 минути в рамките на софия
За извънградско да не говорим... не мисля че би могъл да развиеш значително по-високи скорости по магистралата за Априлци да речем... струва ли ми се, че на места с теб се движехме с над 160-170... (за незнаещите на националната среща той се вози в моята кола) е колко повече... 200? 240? не благодаря... с тази кола не... мисля, че за мен на оптималното каране е това което направихме към Априлци... даже с малки изключения, когато се уливахме откъм скорост...
Само за финал... тръгването с въртене на гуми и спирането със свирене, не те прави състезател...
поздрави,.
la4o
P.S Ти са да не си се впечатлил от тва, че дръпна с много Ники
с джипката де... 
Като чета какво си писал и тук и по другите теми, ще каже човек че не познавам никой от клуба...
Ти си идвал на среща на клуба (за пътуване говоря) 1 път... аз съм ходил малко повече... ами повярвай ми... никога не съм карал с под 120-130... кога си видял някой да кара с 80 по магистралата... това са изолирани случаи, и съм сигурен че си имат причина да го правят... както ти си си избрал да караш бързо, така те са си избрали да карат бавно...
Освен това да не забравяме, че има и коли които не могат да насмогват на високи скорости, ускорения и баири примерно... ми естественно, че трябва да се съобразяваме и с тях... има пък хора, които искат да имат твоя разход на 100 за цялото им пътуване...
Незнам какво лошо видя и в това, че мрънкам за след 5000 оборота... ами колата ми е на над 260 000 км... със масло за смяна... (поне последните пъти като сме се виждали) естественно е да не я изнасилвам... а и 5 пъти ти казах, това че ти пържиш двигателя до критични обороти, някой ден ще ти изиграе лоша шега... или на тоя който я купи... та ти дори нямаш оборотомер... не можеш да кажеш до къде и до колко я настъпваш... ами я си представи че като се "гонихме" по бул."Акад. Гешов" нагоре, си я карал на 6-7000+ оборота... ми извинявай, ама тоя двигател си има живот




Да не говорим, че с твоя стил на каране сравнен с моя "пенсионерски" стил, както и не само към моя ами и на други споменати колеги, та сравнени ти едва ли печелиш повече от 2-3-5 минути в рамките на софия

За извънградско да не говорим... не мисля че би могъл да развиеш значително по-високи скорости по магистралата за Априлци да речем... струва ли ми се, че на места с теб се движехме с над 160-170... (за незнаещите на националната среща той се вози в моята кола) е колко повече... 200? 240? не благодаря... с тази кола не... мисля, че за мен на оптималното каране е това което направихме към Априлци... даже с малки изключения, когато се уливахме откъм скорост...
Само за финал... тръгването с въртене на гуми и спирането със свирене, не те прави състезател...

поздрави,.
la4o
P.S Ти са да не си се впечатлил от тва, че дръпна с много Ники


- MasterBo
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 21 фев 2006, 08:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i / 93
Ford Fiesta 1.4 16v / 2008
Ford Focus 2.0 TDCI / 2007 - Местоположение: Pleven / Plovdiv
- Status: Извън линия
Колеги, не познавам никой от вас лично и не мога да изказвам мнение за вашият стил на шофиране, но ще ви кажа какво съм остановил по лично наблюдение на шофьорите в Плевен.
Тези които се правят на рацери, са почти абонирани за автосервизите
По голямата част от тях карат колата на тати, съответно не знаят какво е главоболието от ремонтите и парите които трябва да дадеш. Друга част от тях си изкарват колите само за разходка и гледат да покажат какви са състезатели.
Пък и в това натоварено движение има ли смисъл да рискуваш? Хората са казали "бързай бавно". Колко случаи вече има на блъснати пешеходци и на загинали рацери.
Другата страна на въпроса е с разхода на гориво.
Аз често пътувам Плевен - Габрово (110км приблизително). Ако се движа нормално стигам за час и половина. Ако бързам - стигам за час и 15 минути.
Е, какъв е смисъла? За 15 минути да рискувам да се претрепя някъде от рисковани маневри и висока скорост по завоите? При нормално движение имам разход 7-7.5л/100км газ а като бързам 9-10л/100км ?
За градски условия от 9.5-10л/100 скача на 11.5-12л/100км.
Някои от вас ще кажат "Какво са два литра газ отгоре, нали са няма два лева?".
Е да, ама аз например правя 100км градско за около два дена... абе нямам какво да кажа повече освен:
Който иска висока скорост да излиза на магистралата и да натиска колкото може, само да гледа като се пребива да не пребие някои друг.
Тези които се правят на рацери, са почти абонирани за автосервизите

По голямата част от тях карат колата на тати, съответно не знаят какво е главоболието от ремонтите и парите които трябва да дадеш. Друга част от тях си изкарват колите само за разходка и гледат да покажат какви са състезатели.
Пък и в това натоварено движение има ли смисъл да рискуваш? Хората са казали "бързай бавно". Колко случаи вече има на блъснати пешеходци и на загинали рацери.
Другата страна на въпроса е с разхода на гориво.
Аз често пътувам Плевен - Габрово (110км приблизително). Ако се движа нормално стигам за час и половина. Ако бързам - стигам за час и 15 минути.
Е, какъв е смисъла? За 15 минути да рискувам да се претрепя някъде от рисковани маневри и висока скорост по завоите? При нормално движение имам разход 7-7.5л/100км газ а като бързам 9-10л/100км ?
За градски условия от 9.5-10л/100 скача на 11.5-12л/100км.
Някои от вас ще кажат "Какво са два литра газ отгоре, нали са няма два лева?".
Е да, ама аз например правя 100км градско за около два дена... абе нямам какво да кажа повече освен:
Който иска висока скорост да излиза на магистралата и да натиска колкото може, само да гледа като се пребива да не пребие някои друг.
-=* Brain Powered by SlackWare *=-
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
KickingKing,аз знам как върви 1.6EFI но нее там въпроса.Ако колата ми беше на 3г и на 50 000 км ще я карам по съвсем друг начин.Но на тези години и километри вероятността да издържи мотора на критично натоварване е доста по-малко от тази да блокира ДВГ-то.
Второ:Колата съм я взел на старо на 8г.,е аз как мога да съм сигурен стария собственик какъв мизерник е бил и как е карал и поддържал колата 8г.
И трето:Тази кола смятам да я карам поне още 3-4г. и не мисля да играя на руска ролетка с нея.
Не че не я изпъваам от време на време,но в границитре на нормалното(4000-4500об) колкото да се почистят инжекторите.
А за пробухване на сажди и други такива които спомена,се бъркаш май с двутактовите двигатели.При тях наистина требва да се настъпват от време на време за изгаряне на недоизгорялото масло,което полепва по стените на изпускателната система.
Второ:Колата съм я взел на старо на 8г.,е аз как мога да съм сигурен стария собственик какъв мизерник е бил и как е карал и поддържал колата 8г.
И трето:Тази кола смятам да я карам поне още 3-4г. и не мисля да играя на руска ролетка с нея.
Не че не я изпъваам от време на време,но в границитре на нормалното(4000-4500об) колкото да се почистят инжекторите.
А за пробухване на сажди и други такива които спомена,се бъркаш май с двутактовите двигатели.При тях наистина требва да се настъпват от време на време за изгаряне на недоизгорялото масло,което полепва по стените на изпускателната система.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абсолютно точно казано, мен също ме перат сачмите понякога и карам като луд, но е добре че взех да го правя много рядко и то само по магистралата. През уикенда пътувах от Варна до Шумен и обратно, и какво на отиване 150 км/ч средна скорост защото закъснявахме за софра (адски глупаво от моя страна). В неделя по спокойно 110-120 км/ч средно и разликата бе не повече от 8-10 мин. За разход няма да говоря щото на отиване смля 1/5 от резервоара за 93-4 кмMasterBo написа:Колеги, не познавам никой от вас лично и не мога да изказвам мнение за вашият стил на шофиране, но ще ви кажа какво съм остановил по лично наблюдение на шофьорите в Плевен.
Тези които се правят на рацери, са почти абонирани за автосервизите
По голямата част от тях карат колата на тати, съответно не знаят какво е главоболието от ремонтите и парите които трябва да дадеш. Друга част от тях си изкарват колите само за разходка и гледат да покажат какви са състезатели.
Пък и в това натоварено движение има ли смисъл да рискуваш? Хората са казали "бързай бавно". Колко случаи вече има на блъснати пешеходци и на загинали рацери.
Другата страна на въпроса е с разхода на гориво.
Аз често пътувам Плевен - Габрово (110км приблизително). Ако се движа нормално стигам за час и половина. Ако бързам - стигам за час и 15 минути.
Е, какъв е смисъла? За 15 минути да рискувам да се претрепя някъде от рисковани маневри и висока скорост по завоите? При нормално движение имам разход 7-7.5л/100км газ а като бързам 9-10л/100км ?
За градски условия от 9.5-10л/100 скача на 11.5-12л/100км.
Някои от вас ще кажат "Какво са два литра газ отгоре, нали са няма два лева?".
Е да, ама аз например правя 100км градско за около два дена... абе нямам какво да кажа повече освен:
Който иска висока скорост да излиза на магистралата и да натиска колкото може, само да гледа като се пребива да не пребие някои друг.

Нека мислим не само за себе си,ами и за другите в колата както и за останалите участници в движението. Нека не се избиваме по улиците

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Не е въпроса дали е много здрав, а защо да го сменям като работи. Просто някой неща си имат експлоатационен цикъл и не е нужно да му скъсявам живота, а моя е на 188 000 км и е още оригиналния.KickingKing написа:nikolovvd колега ако от това ти беше заминал съединителя, аз моя трябва да го сменям 60 пъти на ден... Не бъркай - съединителя е здрава, част и трябва да се потрудиш за да я прецакаш. Дори да изпържиш на 1ва с 50 на ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛ пак няма да успееш да го прецакаш от един път.
Аз обаче смятам, че му е време за смяна, защото си возя семейството и не ми се ще да се прибирам от някъде с влак. Освен това колкото и яка част да е като напънат 125 коня да ускорят 2 тона не е същото като да ускоряваш 1 тон, а материала е един и същ.
- jasonsmith
- потребител
- Мнения: 338
- Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Дъртия си го карах .. даже се занасях няколко пъти ... обвинявах колата щото усещах, че нещо не е наред, но след като настигам другите в завоите и ги изпреварвам при излизането начи ...
Сега с тази си трайкам щото не жали бензина
3 последователни засичания под 7 градско 100% смятайте как я карам
На Деянчо му правих показно на Априлци с неговата и му казах повече да не ми смърди, че много му горела щото той е проблема за разхода.
Е случва се и да ....
Оня ден един Пасат TDI ми скъса нервите а аз него
Прави се на рацер прави се и накрая се лепна зад една жигула и аз рекох да ги изпреварвам щото караха бавно. До преди това не съм и правил опити да се правя на рацер и да му се лепя на бронята или да го изпреварвам. Подадох мигача и предприех изпреварване, щом стигнах до задните врати той настъпа и се изнесе да изпреварва добре, че широко и се отдалечих. Мислих, че не ме е видял и ще ме види и ще се прибере, обаче НЕ ... ааа викам няма да стане, тръгнал съм да изпреварвам, мястото широко и няма насреща коли, върнах една предавака ииии ... Абе нарочно го направи оня но не знае какво има под капака на тази грозна фиеста
В града е луда
извън града вече може да ми се перчи тоя Пасат.
Сега с тази си трайкам щото не жали бензина

3 последователни засичания под 7 градско 100% смятайте как я карам

Е случва се и да ....
Оня ден един Пасат TDI ми скъса нервите а аз него




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта