ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Абе човек къде си се наврял чак там да снимаш?
Снимай на помпата жилата,от там става ясно кое работи и кое не.Направи същия видео материал но искам да снимаш от самото начало до края само и единствено втората рейка и ако може по близък план.Искам да видя при подаване на контакт какво става,при форсиране какво става и при празен ход какво става,и къде е положението на рейката.После ще коментирам!
Весели празници!
Снимай на помпата жилата,от там става ясно кое работи и кое не.Направи същия видео материал но искам да снимаш от самото начало до края само и единствено втората рейка и ако може по близък план.Искам да видя при подаване на контакт какво става,при форсиране какво става и при празен ход какво става,и къде е положението на рейката.После ще коментирам!
Весели празници!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Като сложа моторчето ,ще направя видео.Може би утре или в понеделник.Весело посрещане на новата година.
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
http://youtu.be/nN7QeyG6M_w" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; http://youtu.be/y4ROWClvFBs" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; На първото видео,жилото е натегнато за да може моторчето да го опъне.Започнал съм да снимам,когато колата е на контакт и жилото вече е опънато.Когато загрее,не го връща в начално положение,нито се влияе като се включва и изключва климатика.На второто видео съм отпуснал жилото и по този начин моторчето не може да го обтегне.При студен двигател,оборотите са малко ниски,но когато загрее всичко си идва на мястото.Мисля,че моторчето нещо не е наред и по-нататък ще го сменя .Няма да ви мъча повече с моите проблеми,защото и на мене започна да ми писва от мен самия.
- kazama1
- потребител
- Мнения: 177
- Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Според мен изобщо не работи,виж моя за сравнение.
http://vbox7.com/play:447f8b5a" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vbox7.com/play:447f8b5a" onclick="window.open(this.href);return false;
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
И аз така мисля.Няма го това движение на втората рейка,при форсиране на мотора и не връща като загрее.За това съм охлабил жилото, иначе оборотите остават високи.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Направи следния опит.Откачи въпросното жило от помпата и се опитай да го изтеглиш все едно искаш да го извадиш от бронята му.Ей ти да не вземеш да дърпаш силно и на истина да го извадиш,само създай усилие в тази посока.После обаче ще трябва да имаш и помошник да ти подаде контакт.После ти ще форсираш директно от помпата като държиш жилото изтеглено.Трябва да се разбере дали се създава някакво движение.Мен ми се стори на първия клип че премърда веднъж и ако е така значи може и да го накараме да тръгне.Направи и този опит и сподели какво си констатирал.
1.Откачаш и изтегляш на ръка жилото.
2.Подаване на контакт-трябва да си направи тест със изтегляне и връщане.
3.При форсиране трябва да изтегля и връща.
4.При включване на климатика трябва да изтегли.
На компа е зададено да се опита да подържа обороти на празен ход.Настрой си твоите като жилото е откачено и колата е загряла .В този момент оборотите трябва да са колкото са по предписание,без да има включени консуматори!Ако не са ги регулирай от рейката(малкото болче със глава 8мм.и контра гайка пак 8мм.)Друго не пипай.Значи жилото откачено от рейката рейката,тя си е в крайно ляво положение,настройваме оборотите(от винта с глава 8мм.) на 900 мисля че бяха ако греша ме поправи ,на този компютър нямам ауто дата.Следва закачане на жилото и проверка на това какво сме направили.
На топло на празен ход оборотите трябва да са колкото сме ги настроили а жилото да не се изтегля защото няма нужда.Ако е нужно се променя дължината му.При подаване на газ и други нужди трябва да изтегля.
Успех!
1.Откачаш и изтегляш на ръка жилото.
2.Подаване на контакт-трябва да си направи тест със изтегляне и връщане.
3.При форсиране трябва да изтегля и връща.
4.При включване на климатика трябва да изтегли.
На компа е зададено да се опита да подържа обороти на празен ход.Настрой си твоите като жилото е откачено и колата е загряла .В този момент оборотите трябва да са колкото са по предписание,без да има включени консуматори!Ако не са ги регулирай от рейката(малкото болче със глава 8мм.и контра гайка пак 8мм.)Друго не пипай.Значи жилото откачено от рейката рейката,тя си е в крайно ляво положение,настройваме оборотите(от винта с глава 8мм.) на 900 мисля че бяха ако греша ме поправи ,на този компютър нямам ауто дата.Следва закачане на жилото и проверка на това какво сме направили.
На топло на празен ход оборотите трябва да са колкото сме ги настроили а жилото да не се изтегля защото няма нужда.Ако е нужно се променя дължината му.При подаване на газ и други нужди трябва да изтегля.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Оборотите съм ги регулирал на загрят двигател ,точно от въпросното болтче.Моторчето при подаване на контакт,както се вижда се прибира,при запалване изтегля жилото за студен старт,изфорсирвам веднъж,въпросната рейка се помръдва и при повторно форсиране или включване на климатик,не функционира и си остава в положение на студен старт и след като загрее мотора се сещаш какво става-високи обороти и последващо ръчно охлабване.Ще направя опита и ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Kолега, не е ясно нещо. При контакт "се прибира" - къде се прибира? Ако приемем, че жилото стърчи от бронята, и се прибира в нея, излиза моторчето за повишаване на оборотите да изтегля жилото и рейката. В следващия момент, при палене моторчето пак казваш, че "изтегля жилото" - е то нали вече е изтеглено след като си подал контакт?
Защо не провериш първо дали към моторчето отива сигнал да повиши оборотите? Ако постоянно има такъв - значи няма да се занимаваш с него и ремонта му. Ако сигнал отива само когато трябва, а моторчето въпреки това винаги издърпва жилото и рейката и повишава оборотите - поправи контактите вътре в механизма и пробвай пак как ще работи.
Сигнал за повишаване на оборотите трябва да има преди палене, при пуснат климатик, включване на задна (за някои коли), студен двигател (някои коли само), рязко отнемане на газ при липса на изправно амортисьорче на рейката на помпата, или друго рязко понижаване на оборотите под някакви зададени минимални на празен ход (не знам колко са, може би около 750).
Защо не провериш първо дали към моторчето отива сигнал да повиши оборотите? Ако постоянно има такъв - значи няма да се занимаваш с него и ремонта му. Ако сигнал отива само когато трябва, а моторчето въпреки това винаги издърпва жилото и рейката и повишава оборотите - поправи контактите вътре в механизма и пробвай пак как ще работи.
Сигнал за повишаване на оборотите трябва да има преди палене, при пуснат климатик, включване на задна (за някои коли), студен двигател (някои коли само), рязко отнемане на газ при липса на изправно амортисьорче на рейката на помпата, или друго рязко понижаване на оборотите под някакви зададени минимални на празен ход (не знам колко са, може би около 750).
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Тук мисля че редно едно уточнение,има разлика между МК1 МК2.Помпите са различни и реакцията на това устройство за принудителен повишен празен ход са различни.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Здравейте,колеги!Разглобих моторчето и установих,че ел.моторчето си върти.Има проблем със зацепването на зъбчатките на редукторчето спрямо зъбчатката на ел.моторето.Проблемът е в това ,че остта с резбата която избутва жилото е разширила отвора на самият редуктор от който излиза и така при определено положение на същата няма зацепване на по-горе описаните зъбчатки.Отворих редуктора и сложих една обикновенна шайбичка със същият размер за да обере луфта на остта.Утре ще направя проба и ще пиша.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Имаш ли наблюдения или нещо намерено каква е раликата в реакцията? При Мк2 (моето) доколкото разбирам от ровене из нета, ако газта се върне по-бързо от задено в ЕКУ, моторчето се задейства. Това става ако няма работещо амортисьорче на рейката на помпата.specialista написа:Тук мисля че редно едно уточнение,има разлика между МК1 МК2.Помпите са различни и реакцията на това устройство за принудителен повишен празен ход са различни.
Успех!
Останалите известни ми реакции са повишени обороти при заден, студен двигател и палене, или климатик.
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Не мога да ти отговоря със сигурност,но съм сигурен че при изфорсиране,се задействаше втората рейка.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Разликата е че при МК1 има допълнително термопатрон който се грижи да опъне ( със трето жило)
малката рейка за студен старт!Т.с. функцията за повишаване на оборотите че на мотора му е студено,
не са на моторчето!Там реагира мисля че беше само при форсиране и вклюване на климатика.
При МК2 има прогрес разчита се само на електрониката за всичко!
Поздрави!
малката рейка за студен старт!Т.с. функцията за повишаване на оборотите че на мотора му е студено,
не са на моторчето!Там реагира мисля че беше само при форсиране и вклюване на климатика.
При МК2 има прогрес разчита се само на електрониката за всичко!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- чарли74
- потребител
- Мнения: 127
- Регистриран: 01 май 2009, 13:59
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8td ghia,98
- Местоположение: ИСПАНИЯ
- Status: Извън линия
Re: ВЪПРОС КЪМ СПЕЦИАЛИСТА
Моторчето го закрепих за момента,като му залепих една шайбичка там от където излиза оста с резбата.Благодаря за отзивчивостта!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта