Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д

Мнение от geo_g » 27 юни 2006, 17:03

Здравейте.
Дайте идея какво да го правя "Ескорт 1.8Д" при първоначално палене(студен двигател) ми пали на 6,7 секунда (имам и друг дизел който пали на 1/2 оборот) Колата е на 120хил. км. смених свещи въпреки, че са перфектни, масло филтри и т.н, като запали работи стабилно, не трака, масло до тук 3 хиляди км. не е пипнато. Водих я на майстор хвален дизелжджия - погледна, послуша и накрая отсече, че било нормално за Форд да пали по-трудно, не искам да вярвам на този фолклор.
Благодаря преварително,

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 27 юни 2006, 19:33

Ами какъв ти е проблема. Щом пали. Я си представи, че можеше и въобще да не запали :( . А на колко хил километра ти е мотора? Компресията мерил ли си скоро?

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

проблем

Мнение от geo_g » 27 юни 2006, 20:36

По-горе пише какъв ми е проблема и на колко хиляди е мотора.
А компресията е перфектна.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 27 юни 2006, 22:12

Имаше подобна тема - потърси я с търсачката....

Според мен подобен проблем може да се получи ако горивната система не е херметична и засмуква въздух ...

Ако не си сменял мъркучетата за обраната нафта на дузите - смени ги (1-2 лв) ...


Ето я:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0

май - проблема е в помпата (не е хепиенд)!

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 юни 2006, 00:16

Темата посочена по горе е от мен.Тя стана направо одисея ама ми писна да ходя по майстори. Закарах колата в мото пфое където цял ден правиха диагностика,Викнаха и преподавател да я погледне че те неможаха да диагностицират проблема.Той каза че е от авансатор на ГНП -то.Тъй като в мото пфое повече от това не можаха да ми помогнат ме свързаха със сервиз който може.Отидох в посочения сервиз и оставих колата за ремонт.Ремонт на ГНП-то.Обаче: когато отидох да си я пребера ми казаха че колата пак си пали така и че са проверявали компресията и тя била 23. и затова било така.Налагало се ремонт на двигателя.Прибрах се аз.На другия ден се съветвах с друг човек който има сервиз не е за дизел но му имам доверие.Обясних му как седят нещата.Той ме посъветва да си проверя пак компресията.И ако излезе от компресия ще ми направи ремонтчето.Смяна на сегменти и припасване на клапани.
Това е за моя проблем който колегата ти е посочил.Не съм го довършил защото все още нямям точен отговор.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 28 юни 2006, 10:30

Колега "Georgiev" наистина е добре да си провериш пак компресията щото това 23 което са ти казали е доста зле че чак не ми се вярва :roll:
Моята пали също доста бавно(5-7сек.) дори когато е топло времето!
И аз така като теб се чудех какво е това след като всичко ми е сменено - свещи, маркучета,перфектен стартер(проверен), филтри, работи иначе доста добре(само леко е по-шумна първата 1/2мин.).
Накрая отидох да си премеря компресията и излезе 28-30-29-30 и разбрах че и компресията ми не е толкова добра и че бавното палене е от това. Сега карам така не правя нищо. Само дето незнам дали когато е студена трябва да се включва някакъв си авансатор и да повишава оборотите щото моята ги повишава много малко, т.е. почти неосезаемо.
"А компресията е перфектна."
Колега "geo_g" по какво съдиш че компресията ти е "перфектна"! Ако си я мерил кажи числата и да разберем всички ние тук и да ти помогнем :wink:

ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

ТРУДНО ПАЛЕНЕ

Мнение от ПАЦО » 28 юни 2006, 17:24

КОЛЕГА ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ.СМЕНИХА МИ РЕМЪКА НА ПОМПАТА,НАПРАВИХА ЦЕНТРОВКА НА ПОМПАТА ,РЕГУЛИРАХА АВАНСА И ПАЛИ ПЕРФЕКТНО.
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 28 юни 2006, 18:18

Компресия от 32 до 34 не ги помня точно техникът имаше съмнения и я мери отново след моя смяна на масло. Абсолютно същите числа.

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 28 юни 2006, 23:48

А каква е вероятноста това по трудно палене да се дължи на запушен катализатор.Виждъл съм такъв ефект на форд 1.4 моноинжекция той изобщо спря да пали .Възможно ли е и при дизела да се е получило отчасти това.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 29 юни 2006, 01:24

А каква е вероятноста това по трудно палене да се дължи на запушен катализатор
Според мен е малко вероятно да пали трудно от запушен катаизатор! Той ако е много запушен по-скоро ще спре да пали! По скоро май трябва да се замислим колега за една центровка на ГНП-то :roll:
Компресия от 32 до 34 не ги помня точно техникът имаше съмнения и я мери отново след моя смяна на масло. Абсолютно същите числа.
Това наистина е добра компресия, обаче според мпоите познания колегата "ПАЦО" е объркал нещо числата:
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
Доколкото знам компресия около 24-25 вече клони към зле при дизелите! Ако греша някой друг да ме поправи. А пък и толкова голяма граница от 32-33(мн.добра компресия) до 21-22(слаба компресия) нещо ми се струва доста голяма.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 29 юни 2006, 08:16

Компресия, 20, 25, 30, и т.н. и на мен ми се струва невъзможна разлика, освен да е в различни мерни единици.
Благодаря на всички отзовали се по темата и според мен от всичко казано до тук трябва да си търся техник дизелджия за ГНП. С две думи дайте идея за такъв в София.

ПАЦО
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 17 май 2006, 16:20
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
Местоположение: София
Status: Извън линия

КОМПРЕСИЯ

Мнение от ПАЦО » 29 юни 2006, 08:18

ЛИЧНО ГЛЕДАХ МАНОМЕТЪРА ПРИ ИЗМЕРВАНЕТО НА КОМПРЕСИЯТА.ДРУГ Е ВЪПРОСА КОЛКО ВЕРЕН Е БИЛ.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 29 юни 2006, 09:45

Не са големи разликите.
Моят 1.6Д беше на 18.5 ; 19 ; 19; 20 bar и дори лятото палеше по бавно и щом паднеше на +4С отказваше тотално :?
След употебата на една руска добавка палеше и на -20С
КОмпресията се беше повишила с 7-8 bar

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 29 юни 2006, 10:50

Относно компресията, за турбодизел тя е 24, за обикновен дизел 30-35.Проблема с паленето може да е от много неща.Премери си напрежението на свещите, ако е 8-9V лошо, трябва да е 10,8 - 11,5.Може клапана на помпата да изпуска леко.Аз имах такъв проблем с едно Рено Трафик.Сложих му допълнителен клапан и започна да пали от четвърт оборот.Друг проблем е обогатитела.Много "майстори" го пренебрегват и веднага се хващат за помпата.

Потребителски аватар
methodboy
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от methodboy » 30 юни 2006, 10:35

А какво ще кажете за променена центровка при смяна на ангренажен ремък. Преди имах и Escort като му смених горивния филтър тогава започна да пали трудно, явно беше нещо филтъра не беше както трябва. А този майстор дето казва, че Ford 1,8 дизела пали трудно да дойде да се запознае с моя Ford, 94 набор и пали само докато си помислиш да завъртиш ключа. А лично аз си мисля че не е направена правилно центровката.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 юни 2006, 23:20

А, когато запали има ли лека нестабилност в работата? - въпроса ми е, че над горивния филтър има помпичка за ръчно подкачване на горивото, която представлява една менбрана и два клапана - та ? е, че тази гумена мембрана с времето се прокъсва и се получават миниатурни дупчици и от там гълта по-малко въздух. Лошото в този случай е, че в един момент тази мемблана се прокъсва повече и оставаш на място. Нои ако е това причината, решението е много просто купува се репеър кит, който струва около 20-25лв. и с него за около половин час се отстранява проблема.

Общо взето за да не пали дизела причините са: лоша херметизация на горивната система, стари или менте свещи, проблем с клапана за горивото, лошо гориво или неизправност в ГНП.

Значи ако ти е лоша компресията, това лесно се установява по разхода на маслото и синкавия дим от аспуха; и не възможността на колата да потегли и да се движи на първа и после поне на втора скорост без да се пипа педала на газта.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 30 юни 2006, 23:31

А колкото до това дали са добри дизели 1.8, мога да посоча, че това ми е втория автомобил с този двг и смея да твърдя /особено за мондито/, че е много добър мотор с добри експлотационни качества, с задоволителен разход, тих и спокоен, доста надежен и безпроблемен; а колкото до това че пали трудно това го казват хора, които никога не са имали такъв автомобил, още повече, че е с възможно най-добрите ГНП - "Лукас", докато дори повечето френски дизели са с бош - ужасии.


След като намериш проблема и го отстраниш, така ще се влюбиш в този мотор, че и следващата ти кола ще е с него /аз вече си мечтая за турнео конект/

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 02 юли 2006, 01:50

Снощи в 2 часа (в бурята) вдигнаха комшията с 1.8D да дърпа една Мазда ли беше или Мицубиши, че закъсала в една локва. На това му казвам железен автомобил и двигател.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 18 юли 2006, 18:31

Вече пали на 2-ра секунда. Част от проблема е неточно отчитане на датчика за подгревни свещи. Изгасва по-бързо от времето за достигане на работна температура на свещите. Изчаквам още 5 секунди преди да завъртя стартера. Разбрах го на шега от приятел скаран с всякакви техники.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 18 юли 2006, 20:38

Мм, мой съвет е въобще не гледай индикатора на таблото, чакай да чуеш изключването на релето /чува се едно цък/ и след това като врътнеш пали ок! и на моето монди лампичката гасне подозрително бързо и аз въобще не се съобразявам с нея при първото палене за деня особено пък зимата!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта