КЛАПАНИ НА ФИЕСТА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
mitni
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 юли 2006, 21:10
Модел на автомобила: ФОРД ФИЕСТА
Status: Извън линия

КЛАПАНИ НА ФИЕСТА

Мнение от mitni » 17 юли 2006, 21:28

ЗДРАВЕЙТЕ,КОЛЕГИ.АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КАКЪВ ЛУФТ ТРЯБВА ДА ИМАТ КЛАПАНИТЕ НА ФИЕСТАТА МОЛЯ ДА МИ КАЖЕ :?: ТРИМА МАЙСТОРИ ГИ ПРАВЯТ-ВСЕКИ РАЗЛИЧНО-НО КЛАПАНИТЕ СИ ЧУКАТ.КОЛАТА Е ФИЕСТА 06.95Г,1.3 МИ.НОМЕР НА ДВИГАТЕЛ Е WFOBXXGAFBSY12306.НЯМАМ ИДЕЯ ЗАЩО,НО ВСЕ МИ ГО ИСКАТ :lol: МОЛЯ :!:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 юли 2006, 21:45

Всмукателни 0.20 mm
Изпускателни 0.30 mm
Данни от Autodata ако не съм ти объркал мотора.
Иначе за тракането на клапаните има важна тема.
Кажи на "майсторите" да я прочетат :twisted:

mitni
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 17 юли 2006, 21:10
Модел на автомобила: ФОРД ФИЕСТА
Status: Извън линия

Мнение от mitni » 17 юли 2006, 22:53

МЕРСИ МНОГО :D

Slavo
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 17 яну 2006, 14:39
Модел на автомобила: Ford Fiesta MI 1.3
Местоположение: гр.СЕПТЕМВРИ
Status: Извън линия

клапани

Мнение от Slavo » 23 фев 2007, 11:22

колега каде да открия темата за тракането на клапаните

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: клапани

Мнение от petkoff_pl » 23 фев 2007, 12:10

Slavo написа:колега каде да открия темата за тракането на клапаните
Темите за ФИЕСТА
Тракане на клапани-CVH

toni_03
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 10 апр 2007, 23:32
Модел на автомобила: ФИЕСТА 1.1 1996г.
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от toni_03 » 10 апр 2007, 23:51

Опс :oops:
Отдавна не ми се беше случвало.
Изтрих му текста.

тва е vin VS6BXXWPFBTR08802
Фиестата е 1,1 февруари 1996
Човека пита за луфта на клапаните колко трябва да е.

Всмукателни 0.22 mm
Изпускателни 0.32 mm
на студено

Обаче не бързай, щото нещо не съм сигурен.
Нека някой потвърди.

Всичко горе съм го писал АЗ paci :oops:
Като не гледам :cry:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 апр 2007, 00:01

Ако чакаш да светне за ново? има :) ... ама да са знам в новобранеца :twisted:

toni_03
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 10 апр 2007, 23:32
Модел на автомобила: ФИЕСТА 1.1 1996г.
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от toni_03 » 11 апр 2007, 00:03

Чакам чакам !

dioxid
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 дек 2006, 14:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 карбуратор '89
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: КЛАПАНИ НА ФИЕСТА

Мнение от dioxid » 11 апр 2007, 12:09

Здравей , колега!
Относно клапаните искам да ти кажа че и 150 майстори да ти я правят , пак ще си тракат и не защото Фиеста е калпава кола , а защото всички майстори се проявяват като такива.
Как да си решиш проблема : Обърни внимание на кобилиците (чукчета им казват някои) предполагам (сигурен съм) че са износени в зоните в които контактуват с клапаните (едно вкопаване се получава) , та точно това вкопаване е причина да тракат.Настроеното разстояние е няколко пъти по голямо от необходимото - обуславя се от ширината на хлабиномерните пластини , те лягат върху цялата площ на кобилиците , но не и върху контактната зона с клапана - в резултат износването на кобилиците се пренебрегва , а действителната хлабина е в пъти по-голяма от необходимата.
Необходимо е да се шлайфат кобилиците(става и на шмиргел ако си сръчен) или нови , но не мисля че е необходимо.Не ги слушай да ти обясняват за цементации и повърхностни слоеве и тем подобни.След като са износени веднъж на 0.2 - 0.3мм всички повърхностни обработки са си отишли отдавна.Шлайфането няма да предизвика счупване.Единствено ще се съкрати периода през който трябва да се регулират (едва ли те притеснява , по datasheet е на 15000 км)
Споделеното е на база личен опит и наблюдения и да - върши работа.

P.S.: Не очаквай този мотор да работи съвсем безшумно , но след процедурата ще е доста по-тих (няма да те дразни).

Поздрави!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта