КЛАПАНИ НА ФИЕСТА
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 17 юли 2006, 21:10
- Модел на автомобила: ФОРД ФИЕСТА
- Status: Извън линия
КЛАПАНИ НА ФИЕСТА
ЗДРАВЕЙТЕ,КОЛЕГИ.АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КАКЪВ ЛУФТ ТРЯБВА ДА ИМАТ КЛАПАНИТЕ НА ФИЕСТАТА МОЛЯ ДА МИ КАЖЕ
ТРИМА МАЙСТОРИ ГИ ПРАВЯТ-ВСЕКИ РАЗЛИЧНО-НО КЛАПАНИТЕ СИ ЧУКАТ.КОЛАТА Е ФИЕСТА 06.95Г,1.3 МИ.НОМЕР НА ДВИГАТЕЛ Е WFOBXXGAFBSY12306.НЯМАМ ИДЕЯ ЗАЩО,НО ВСЕ МИ ГО ИСКАТ
МОЛЯ 



-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: клапани
Темите за ФИЕСТАSlavo написа:колега каде да открия темата за тракането на клапаните
Тракане на клапани-CVH
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 10 апр 2007, 23:32
- Модел на автомобила: ФИЕСТА 1.1 1996г.
- Местоположение: СОФИЯ
- Status: Извън линия
Опс
Отдавна не ми се беше случвало.
Изтрих му текста.
тва е vin VS6BXXWPFBTR08802
Фиестата е 1,1 февруари 1996
Човека пита за луфта на клапаните колко трябва да е.
Всмукателни 0.22 mm
Изпускателни 0.32 mm
на студено
Обаче не бързай, щото нещо не съм сигурен.
Нека някой потвърди.
Всичко горе съм го писал АЗ paci
Като не гледам

Отдавна не ми се беше случвало.
Изтрих му текста.
тва е vin VS6BXXWPFBTR08802
Фиестата е 1,1 февруари 1996
Човека пита за луфта на клапаните колко трябва да е.
Всмукателни 0.22 mm
Изпускателни 0.32 mm
на студено
Обаче не бързай, щото нещо не съм сигурен.
Нека някой потвърди.
Всичко горе съм го писал АЗ paci

Като не гледам

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 28 дек 2006, 14:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.1 карбуратор '89
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: КЛАПАНИ НА ФИЕСТА
Здравей , колега!
Относно клапаните искам да ти кажа че и 150 майстори да ти я правят , пак ще си тракат и не защото Фиеста е калпава кола , а защото всички майстори се проявяват като такива.
Как да си решиш проблема : Обърни внимание на кобилиците (чукчета им казват някои) предполагам (сигурен съм) че са износени в зоните в които контактуват с клапаните (едно вкопаване се получава) , та точно това вкопаване е причина да тракат.Настроеното разстояние е няколко пъти по голямо от необходимото - обуславя се от ширината на хлабиномерните пластини , те лягат върху цялата площ на кобилиците , но не и върху контактната зона с клапана - в резултат износването на кобилиците се пренебрегва , а действителната хлабина е в пъти по-голяма от необходимата.
Необходимо е да се шлайфат кобилиците(става и на шмиргел ако си сръчен) или нови , но не мисля че е необходимо.Не ги слушай да ти обясняват за цементации и повърхностни слоеве и тем подобни.След като са износени веднъж на 0.2 - 0.3мм всички повърхностни обработки са си отишли отдавна.Шлайфането няма да предизвика счупване.Единствено ще се съкрати периода през който трябва да се регулират (едва ли те притеснява , по datasheet е на 15000 км)
Споделеното е на база личен опит и наблюдения и да - върши работа.
P.S.: Не очаквай този мотор да работи съвсем безшумно , но след процедурата ще е доста по-тих (няма да те дразни).
Поздрави!
Относно клапаните искам да ти кажа че и 150 майстори да ти я правят , пак ще си тракат и не защото Фиеста е калпава кола , а защото всички майстори се проявяват като такива.
Как да си решиш проблема : Обърни внимание на кобилиците (чукчета им казват някои) предполагам (сигурен съм) че са износени в зоните в които контактуват с клапаните (едно вкопаване се получава) , та точно това вкопаване е причина да тракат.Настроеното разстояние е няколко пъти по голямо от необходимото - обуславя се от ширината на хлабиномерните пластини , те лягат върху цялата площ на кобилиците , но не и върху контактната зона с клапана - в резултат износването на кобилиците се пренебрегва , а действителната хлабина е в пъти по-голяма от необходимата.
Необходимо е да се шлайфат кобилиците(става и на шмиргел ако си сръчен) или нови , но не мисля че е необходимо.Не ги слушай да ти обясняват за цементации и повърхностни слоеве и тем подобни.След като са износени веднъж на 0.2 - 0.3мм всички повърхностни обработки са си отишли отдавна.Шлайфането няма да предизвика счупване.Единствено ще се съкрати периода през който трябва да се регулират (едва ли те притеснява , по datasheet е на 15000 км)
Споделеното е на база личен опит и наблюдения и да - върши работа.
P.S.: Не очаквай този мотор да работи съвсем безшумно , но след процедурата ще е доста по-тих (няма да те дразни).
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта