Върти яко,но не пали !?!?!?
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Върти яко,но не пали !?!?!?
Вече ме ядоса тая кочина ...един път върти и пали на следващия път не иска..дайте варианти кое може да спира колата да запали, а понякога да успява .Явно не е счупено нещо защото 1 път иска 1 път не 

-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Релето на бензиновата помпа.На галаксито май беше 13 номер.От студени спойки,някой път не искаше да запали.И то когато си поиска,топла,студена току що угасена.Без никаква логика.Намери го кое е ,отвори го и припои всичко наново.Другото е комутатор-а,но ако е той мисля че няма да имаш искра на свещите.Когато не иска да запали заслушай се подкачва ли помпата.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Е, за мен пък явно е счупено нещо, щом не пали.
И може да е:
-тръгнал да заминава датчик за позиция на колянов вал
-не стига ток до бобината
-не стига бензин до инжекторите
-зацапани/прецакани датчици като маф, ЕСТ, ламбда ((в случай, че трябва да подаваш газ докато палиш, макар че точно на едно Скорпио преди години си спомням, че педала на газта не се докосва (то така е и зададено в управлението на тоя комп) и се държи спирачка за да запали, явно някаква защита, вярно че беше и автоматик оригинално, но преправено на ръчни скорости..))
-хлабава връзка някъде
Коя година е Скорпиото?
И може да е:
-тръгнал да заминава датчик за позиция на колянов вал
-не стига ток до бобината
-не стига бензин до инжекторите
-зацапани/прецакани датчици като маф, ЕСТ, ламбда ((в случай, че трябва да подаваш газ докато палиш, макар че точно на едно Скорпио преди години си спомням, че педала на газта не се докосва (то така е и зададено в управлението на тоя комп) и се държи спирачка за да запали, явно някаква защита, вярно че беше и автоматик оригинално, но преправено на ръчни скорости..))
-хлабава връзка някъде
Коя година е Скорпиото?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
За да не стига ток до бобината проблем е комутатора.За да не стига бензин до инжекторите проблема е бензиновата помпа,нея е прекъсва само краш бутона и релето за което писах.MAF и ламбда може да ги откачи и колата ще си пали,разхода ще е друг тогава.Ако е датчика на коленов вал,тои или работи или не работи.Ако се е скапал няма да пали от време на време.Най добре човека да се заслуша когато колата не пали дали подкачва бензиновата помпа.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Комутатора ако е заминал няма да пали или въобще, или ще пали на студен двигатели и ще гасне колата като загрее и после няма палене, докато не изтине.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Що си мисля че комуатора е вграден в ЕКУ-то и то прекъсва запалването.
По скоро разните датчици на хол можете да проверите.
По скоро разните датчици на хол можете да проверите.
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Благодаря за отговорите скорпиото е 95 година .Сега събота ще го качат на компютър и трябва да си покаже какво е .Ще ми обесниш ли това реле къде трябва да се намира и как изглежда ако имам достъп до него да го погледна ?
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Тестваха я днес обаче не точно с фордовско устройство показа,че няма грешки и ми казаха,че проблема е някъде където няма датчици и къде не хваща устройството.Остава да ми кажете това реле къде може да се намира при скорпиото,и да го видим в какво състояние е ..
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Не знам на Скорпио-то къде е релето.При мен на Галакси-то си е където са бушоните,открихме го като на работеща кола майстора(приятел и съученик ми е) вадеше наред.След като установи кое е,го разклати както си работеше колата и тя прекъсна.Свали го,огледа го с лупа и каза че има студени спойки.Презапои всичко наред и каза че мога да съм спокоен вече.Това се случи 2008г. ноември месец,досега никога вече колата не е направила проблем.И моя автомобил въртеше на стартер но не запалеше.Интересното е че съм с газов инжекцион и когато не палеше на бензин съм пробвал аварийно палене на газ и пак не палеше.
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 17 фев 2009, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0i
- Status: Извън линия
Re: Върти яко,но не пали !?!?!?
Хубава информация ама като незнам къде може да се намира това реле може би няма да е на достъпно място ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта