Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Здравейте,
колата е Мондео '94г 1,8 ТД... Проблема й е, че първото палене за деня, независимо дали е сутрин или по друго време на деня е много трудно... Пали може би от 25-30тото въртяне и вади толкова мн черен пушек от ауспуха, че целия квартал разбира, че паля колата
След това пали без ядове... само първото е проблемно...
Сложих еднопосочен клапан м/у филтъра и ГНП-то, също така и прозрачни маркучи, но въздух няма в системата, филтрите са сменяни скоро... След много ровичкане под предния капак намерих някакво временно решение, но не знам докъде ще изкара.
На прикачената снимка съм посочил един елемент от ГНП-то... Е, като откача буксата на кабелчетата, които влизат в него колата пали веднага... Пъхна ли буксата - пак не пали...
Въпроса ми е какъв е този елемент? На мен ми прилича на някакъв клапан, ама знам ли!!! Мога ли да си карам така или да мисля как да оправям нещата???

колата е Мондео '94г 1,8 ТД... Проблема й е, че първото палене за деня, независимо дали е сутрин или по друго време на деня е много трудно... Пали може би от 25-30тото въртяне и вади толкова мн черен пушек от ауспуха, че целия квартал разбира, че паля колата

Сложих еднопосочен клапан м/у филтъра и ГНП-то, също така и прозрачни маркучи, но въздух няма в системата, филтрите са сменяни скоро... След много ровичкане под предния капак намерих някакво временно решение, но не знам докъде ще изкара.
На прикачената снимка съм посочил един елемент от ГНП-то... Е, като откача буксата на кабелчетата, които влизат в него колата пали веднага... Пъхна ли буксата - пак не пали...
Въпроса ми е какъв е този елемент? На мен ми прилича на някакъв клапан, ама знам ли!!! Мога ли да си карам така или да мисля как да оправям нещата???

Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Електрически клапан за промяна на ъгъла на впръскване. Различен е от моя, интересна работа.
- tonyfireman
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 10 юли 2010, 17:43
- Модел на автомобила: Ford Escort хечбек 1,8 D 95'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Не знам дали ще помогна, но като реших да сменя профилактично подгревните свещи на чепела установих, че от старите 4 само една работеше. сега пали като симсонче. Преди въртеше много - 2-3 подгрева и 8-9 завъртания (не съм стигал 25). За тоя клапан - запознатите колеги да се изкажат. Успех.
Черната перла
- msotiroff
- потребител
- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD - Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Имаше една изгоряла подгревна свещ, която смених на момента, но трудното първо палене си остана, пък и не мисля, че проблема е в свещите, защото тези номера ги прави дори при темперетури от +10 градусаtonyfireman написа:Не знам дали ще помогна, но като реших да сменя профилактично подгревните свещи на чепела установих, че от старите 4 само една работеше. сега пали като симсонче. Преди въртеше много - 2-3 подгрева и 8-9 завъртания (не съм стигал 25). За тоя клапан - запознатите колеги да се изкажат. Успех.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
- Rasho
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 19 апр 2008, 22:25
- Модел на автомобила: Ford fiesta 1.4i 94g.
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Имах същия проблем с Форд-Фиеста 1,8D-97 година.Първоначално независимо от външната температура,нямаше палене.Почнах от компресията-сигменти и глава-Не се получи....След което дюзите на стенд и друга-качвана на стенд ГНП.Резултата беше 800лева назад и същия ефект.Сега колата се продава на части
Дано не съм те разочаровал 




Всеки човек умира,но не всеки живее!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно първо палене на Мондео 1,8ТД
Ето какво направих аз, когато имах сходен с твоя проблем:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
И ако ме послушаш няма да сбъркаш.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=43301
И ако ме послушаш няма да сбъркаш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта