Искам такъв бутон
- ganador
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
- Местоположение: Montana
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам такъв бутон
Последна промяна от ganador на 17 ное 2011, 22:42, променено общо 1 път.
Нашата чаша на търпение - най-пълната чаша в света!


- tonyfireman
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 10 юли 2010, 17:43
- Модел на автомобила: Ford Escort хечбек 1,8 D 95'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
Такива бутони обикновено се слагат на колите след 2008.Едва ли в моргите има такива .tonyfireman написа:Търси нещо на старо от моргите
Едно време като се развали ключа и слагаха бутон за стартера.Даваш контакт ,натискаш бутона и стартера върти.
Но аз като гледам тук нещата са по интелигентни.Бутона се натиска еднократно за контакт,втори път за запалване и когато колата запали се прекъсва веригата към стартера електронно,не механично с пръста.Тоест има електронен фактор следящ кога двигателя е запалил за да прекъсне веригата.
Иначе не виждам нещо сложно да го направиш механично по първия начин.Стига да те задоволява резултата.
http://ffclub.ru/topic/254947/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

....който разбира руски
http://www.a-pik.ru/catalog/acc/161/engine-start-new" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gattuso
- потребител
- Мнения: 430
- Регистриран: 28 окт 2009, 17:33
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
На скоро карах едно Рено Меган 2005г. пали се с такъв бутон и до колкото знам е фабричен
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 03 сеп 2011, 14:57
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK 3 ' 04
Ford Focus II `08 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
При Рено Лагуна 2, модела е след 2002г. фабрично е със почти същия бутон (да не кажа точно същия).
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 28 фев 2012, 21:18
- Модел на автомобила: Transit FT430
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
Меган 2003 (ако не се лъжа, служебен е) е с подобен бутон, само че с еднократно натискане. Включването на радио и др. консуматори става с поставянето на ключа-карта, а с натискане на бутона включва запалването и веднага върти стартер. Донякаде интересно, лично на мен ми е все едно дали ще пъхам карта И натискам бутон или ще пъхам ключ и ще го въртя
.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ganador
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 04 мар 2005, 13:24
- Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-S '00 г.
- Местоположение: Montana
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Искам такъв бутон
Значи, не е точно това. Системата, която визирам, работи по-различно. Стандартния ключ не участва. С първото натискане на бутона = позиция 1 на ключа, тръгва радиото напр.
С второ натискане е = на контакт, светкат лампите по таблото и т.н. С трето по ред натискане се стартира мотора, като има 2 режима - автомат и ръчен. При автоматичния се следят оборотите на двигателя и ако запали нормално се блокира стартера. Със задържане на бутона над 2-3 сек. мотора изгасва. При ръчен режим, при трето натискане на бутона, стартера върти докато се държи бутона. И обобщението, гъзарийка, но трябва да си носиш имобилайзера и да е около волана при стартиране. Трябва да се махне ключалката на волана, демек да няма заключването му. Да, ама - не, пак трябва да си нося ключа за да си отварям резервоара или предния капак, което направо си обезсмисля гъзарийката на фона на тая криза и цената на това устройство. Така че, вече не искам "такъв бутон" и ще си паля със стария ключ.
М/у другото, все още искам сгъваем ключ, но за сега немога да напъхам платката на алармата в кутията на сгъваемия.
С второ натискане е = на контакт, светкат лампите по таблото и т.н. С трето по ред натискане се стартира мотора, като има 2 режима - автомат и ръчен. При автоматичния се следят оборотите на двигателя и ако запали нормално се блокира стартера. Със задържане на бутона над 2-3 сек. мотора изгасва. При ръчен режим, при трето натискане на бутона, стартера върти докато се държи бутона. И обобщението, гъзарийка, но трябва да си носиш имобилайзера и да е около волана при стартиране. Трябва да се махне ключалката на волана, демек да няма заключването му. Да, ама - не, пак трябва да си нося ключа за да си отварям резервоара или предния капак, което направо си обезсмисля гъзарийката на фона на тая криза и цената на това устройство. Така че, вече не искам "такъв бутон" и ще си паля със стария ключ.
М/у другото, все още искам сгъваем ключ, но за сега немога да напъхам платката на алармата в кутията на сгъваемия.
Нашата чаша на търпение - най-пълната чаша в света!


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта