Чип тунинг за 1.8 TDCi 100ps
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
- Status: Извън линия
Чип тунинг за 1.8 TDCi 100ps
Модификациите на двигателя 1.8 Duratorq TDCi са 2 - 100 и 115 к.с. Чудничко ми е дали разликата между тях е основно в софтуера и дали към моите 100 кончета може да се добавят още няколко за по-истинско усещане на пътя
Предполагам чип-тунинга е възможен вариант за новите дизелчета, които все пак си имат електронно управление на подаването на горивото.
Всякакви идеи и предложения са добре дошли.

Всякакви идеи и предложения са добре дошли.
- veno
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 02 юни 2006, 23:56
- Модел на автомобила: Focus Millenium 1.6, 100bhp, '00
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
http://www.superchips.co.uk/models.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Избери си от дясно автомобила, това което показва е че със чип може да му вдигнеш 31 коня, което хич не е малко, но цената му е малко дебела на чипа 499 паунда. Може да потърсиш от някъде по-ефтин, въпреки че superchips са класика в жанра.
Избери си от дясно автомобила, това което показва е че със чип може да му вдигнеш 31 коня, което хич не е малко, но цената му е малко дебела на чипа 499 паунда. Може да потърсиш от някъде по-ефтин, въпреки че superchips са класика в жанра.
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Да в проспийд могат да те чипосат, а освен това имат и динотест, чрез който ще могат да ти покажат реалното увеличение на параметрите. Хубавото на чип-тунинга, е че подобрява харектеристиките на двг и дори в реалност сваля разхода на гориво с 0.5 до 1л. /колата е доста по-жизнена още в ниските и средни обороти, което позволява в ежедневието да се кара с по-малко натискане на газта/, но рязко се повишават изискванията към консумативите /масло, гориво и др./. Но важно е да се знае, че преди да се пристъпи към чипосване всичко в колата трябва да е ок /тоест вс. проблеми да са отстранени/, защото в противен случай нищо не се прави!
При чиптунинга доста се подобряват нещата, но не очаквай чудеса - драстични промени не могат да се постигнат без ъпгрейт на хардуера /нова турбина, нов кулър, нови по-яки клапани, спортни валове, бутала, сегменти и т.н./, който за съжаление е свръх скъп!
При чиптунинга доста се подобряват нещата, но не очаквай чудеса - драстични промени не могат да се постигнат без ъпгрейт на хардуера /нова турбина, нов кулър, нови по-яки клапани, спортни валове, бутала, сегменти и т.н./, който за съжаление е свръх скъп!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 юли 2006, 12:15
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 100ps
- Status: Извън линия
Нямам го проблема с гаранцията
, масълцето е ясно, че по принцип никак не вреди да е качествено, но виж с горивото не виждам какво мога да направя. Засега си бухам Евро Дизелче от ОМВ и освен по-честичко да сменям горивния филтър...
Колата е на 30000 км, което по принцип предполага, че е в добро състояние, макар че като я взех правеше добри димни завеси, които експертите от МотоПфое отсъдиха категорично, че били нормални за този двигател - да бе да. Беше карана най-вече в града и сега след като я поизпънах на извънградско почти изчезна пушилката, но все пак има малко колкото да ме дразни.
Иначе чудеса не очаквам, просто ми харесва идеята за цялостна по-добра работа на двигателя. Честно казано сумичката ми се вижда малко соленка - 1000 лв, но предполагам по-евтините варианти както винаги ще излязат по-скъпи. Май ще почвам да събирам пачката

Колата е на 30000 км, което по принцип предполага, че е в добро състояние, макар че като я взех правеше добри димни завеси, които експертите от МотоПфое отсъдиха категорично, че били нормални за този двигател - да бе да. Беше карана най-вече в града и сега след като я поизпънах на извънградско почти изчезна пушилката, но все пак има малко колкото да ме дразни.
Иначе чудеса не очаквам, просто ми харесва идеята за цялостна по-добра работа на двигателя. Честно казано сумичката ми се вижда малко соленка - 1000 лв, но предполагам по-евтините варианти както винаги ще излязат по-скъпи. Май ще почвам да събирам пачката

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Да при посочените от теб условия един нов чип доста би ти подобрил удоволствието от шофирането и стига да не юркаш злобно моторчето няма да имаш проблеми - дори при ежедневно движение реално за около 1-1.5г. ще си избие парите от горепосочената икономия. Основния плюс на чип тунинга е не толкова покриването на по-високите показатели, колкото оптимизирането на кривата на въртящия момент - тоест разполагаш с повече реална мощност още в много ниски режими, което води до едно някакси олекване на автомобила и ти позволява почти да не натискаш педала и да преминаваш на по-горна предавка по-рано /тоест реално пази и мотора/. Това горното много добре си проличава при пътища от типа "София-Боровец"!
Инае не трябва да се забравя, че това са все пак дизелови мотори, а те поради конструктивните си особености /по-тежки части, по-висок вибрационен фонд и по-големите вътрешни натоварвания/ не обичат юркането - те са направени за едно плавно, приятно и комфортно шофиране, но пазещи в себе си достатъчно резервна мощ за да осигурят сигурно изпреварвани или бързо измъкване от натоварено кръстовище.
Колкото до евтините чипове /човек трябва много да внимава кой, какво и защо му ровичка в електрониката, защото тя по принцип е много чувствителна и евентуални повреди биха стрували доста пари и нерви/ - трябва да си уверен, че има квалифицирани работници сервиза в който ще си правиш тунинга и ще ти монтират качествен продукт с изяснен произход и гарантирано качество - а тези продукти не са евтини за жалост.
Инае не трябва да се забравя, че това са все пак дизелови мотори, а те поради конструктивните си особености /по-тежки части, по-висок вибрационен фонд и по-големите вътрешни натоварвания/ не обичат юркането - те са направени за едно плавно, приятно и комфортно шофиране, но пазещи в себе си достатъчно резервна мощ за да осигурят сигурно изпреварвани или бързо измъкване от натоварено кръстовище.
Колкото до евтините чипове /човек трябва много да внимава кой, какво и защо му ровичка в електрониката, защото тя по принцип е много чувствителна и евентуални повреди биха стрували доста пари и нерви/ - трябва да си уверен, че има квалифицирани работници сервиза в който ще си правиш тунинга и ще ти монтират качествен продукт с изяснен произход и гарантирано качество - а тези продукти не са евтини за жалост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост