Тампон на носач ли е?
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ей това с тампоните и аз го имах този проблем; най - сигурната диагностика е следната - караш с над 50-60км/ч., пускаш волана и натискаш спирачката; ако са тиздрави тампоните колата си продължава направо; ако обаче някой е дал фира предницата рязко се дръпва на ляво или на дясно /абе направо става страшно и гледайте да н експериментирате в натоварено движ., за д не стане фал/. Метод 2 - вдигаш предницата на крик и започваш да клатиш в посока напред - назад гумата с ръце и ако има луфт - кофти.
А това с тракането в едното колело в завой и/или по неравности може да се дължи и на съсипани биалетки /на мен ми е тръгнала тази на лявото колело и издава много гадни звуци/.
А това с тракането в едното колело в завой и/или по неравности може да се дължи и на съсипани биалетки /на мен ми е тръгнала тази на лявото колело и издава много гадни звуци/.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
аз сменях в д & н в овча купел, шарнир десен, тампони (втулки на носачи, бяха се изяли и тропаше). оказа се че има шарнири с три болта и с два болта (както е показано в microcat). по каталог на моя автомобил трябва да е с три болта но реално е с два болта, а самия носач си има логото форд и съответните номера. има разлика в частите на еднаквите модели.
120 лева ми излезна всичко, шарнира струваше около 34 лева (lemfoerder), работата общо беше около 30 лева, болтове за шарнира, тампоните бяха към 10 лева средна цена. (някой ако държи точните цени ще ги добавя допълнително. оказа се че в младост шарнира струваше към 40 лева - "гаранция не може да ти дадем на тези пътища, най много 6 месеца дори и толкова му е много" "имаме с гаранция но те са по скъпи", съответно в другия сервиз този скъпия модел с гаранцията се оказа по евтино. и провериха какво става - колегата нещо се е объркал. сега спря да тропа. тампоните струват като в МП не е голяма разликата.
на едното място си тествах амортисьорите, казаха всичко е наред. в другия сервиз тръгнали са вече. смениха ми и две крушки понеже били изгоряли включително с начислен труд, понеже съм щял да излезна и да ме спрат полицаиите и после да се върна да им се карам на тези от сервиза, дори единия приемчик разпалено ми обясни как изпреварвал такива с неработещи светлини и ги засичал и им казвал да си ги сменят .... в интерес на истината не ми светеше осветлението за задния номер, другите си работеха.
и между другото в МП смяната на дискове и накладки е към 40 лева работата, на едно място 70 ми поискаха. предните дискове са на цени като по другите магазини. така че не режат постоянно глави там първо проверете и след това недоволствайте ако има основание.
успех
120 лева ми излезна всичко, шарнира струваше около 34 лева (lemfoerder), работата общо беше около 30 лева, болтове за шарнира, тампоните бяха към 10 лева средна цена. (някой ако държи точните цени ще ги добавя допълнително. оказа се че в младост шарнира струваше към 40 лева - "гаранция не може да ти дадем на тези пътища, най много 6 месеца дори и толкова му е много" "имаме с гаранция но те са по скъпи", съответно в другия сервиз този скъпия модел с гаранцията се оказа по евтино. и провериха какво става - колегата нещо се е объркал. сега спря да тропа. тампоните струват като в МП не е голяма разликата.
на едното място си тествах амортисьорите, казаха всичко е наред. в другия сервиз тръгнали са вече. смениха ми и две крушки понеже били изгоряли включително с начислен труд, понеже съм щял да излезна и да ме спрат полицаиите и после да се върна да им се карам на тези от сервиза, дори единия приемчик разпалено ми обясни как изпреварвал такива с неработещи светлини и ги засичал и им казвал да си ги сменят .... в интерес на истината не ми светеше осветлението за задния номер, другите си работеха.
и между другото в МП смяната на дискове и накладки е към 40 лева работата, на едно място 70 ми поискаха. предните дискове са на цени като по другите магазини. така че не режат постоянно глави там първо проверете и след това недоволствайте ако има основание.
успех


- gin
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 28 май 2005, 13:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе сега всичко е супер, вози още по добре, обаче... тъпия проблем си стои, се оказва... Примерно, срез на асфалта с дълбочина 1см и ширина 2 педи, ляв завой с 20км/ч и дааан. Кво ли е това чудо...
След смяната на тампоните я разходих по един лунен пейзаж да я тествам, и изглеждаше наред. Ама такива резки дупчици от дясно не ще да ги вземе кротко. Ама че работа.
След смяната на тампоните я разходих по един лунен пейзаж да я тествам, и изглеждаше наред. Ама такива резки дупчици от дясно не ще да ги вземе кротко. Ама че работа.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами карай така!
Не бой се приятел,и аз имам същия проблем.както и да карам все чувам потропване най-вече вдясно.Закарах я на сервиз,там едно момче я погледна,каза че тампони са отишли,десния амортисиор е изпуснал и след 230 лева дадени от мен трябваше да е окей.Обаче:на тръгване от сервиза чувам абсолютно същите потропвания и побеснявам.Правя проверка:всичко наистина е сменено и както трябва.А сега де?И си карам така,надувам СД плеъра да не ме дразни и газ.Не знам какво друго да измисля,колата си е префектна отпред.Чакам съвети,ако има:)
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
re
Да,всичко ми е наред по предницата.Днес обаче се загледаг и ми се струва че потропват пластмасовите кори които са под калниците,допират се до престилката и май те потропват.Утре ако имам време ще видя дали със щипки или с нещо друго да ги направя така,че да не допирата или да не мърдат много и пак ще кажа тука.Ама май това ще излезе.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: re
След пълен оглед и последвала смяна на 3 тампона (2 на стабилизиращата щанга и на десен носач големия) пак остана луфт и потропване като на биалетка на малки неравности.
При нормален оглед не се хваща нищо.
Днес спецялно за това ходих при моя човек и той я оглежда доста щото той я гледа той сменява и аз се връщам с оплакване. Огледа го правим вече 3 и повече седмици след смяната на тампоните но все нямам време да ида.
Чувах луфта и потропването от дясно но се оказа тампон на макферсона от ляво.
Ще го сменя но искам да сменя и двата ( и десния) и ако всичко е ОК ще ви пиша но незнам кога ще е
.... щото некви цифри над 100 пари ... може и по-ефтино ама не ми се занимава всеки месец да ходя да гледам, че тва дето сме сменили предния месец пак е за смяна.
Всъщност какво се питаше в тази тема ?
Щото покрай въпроса в темата има и други въпроси.
Абе деа знам оправай те се не съм ви писал за крушките на стопа
При нормален оглед не се хваща нищо.
Днес спецялно за това ходих при моя човек и той я оглежда доста щото той я гледа той сменява и аз се връщам с оплакване. Огледа го правим вече 3 и повече седмици след смяната на тампоните но все нямам време да ида.
Чувах луфта и потропването от дясно но се оказа тампон на макферсона от ляво.
Ще го сменя но искам да сменя и двата ( и десния) и ако всичко е ОК ще ви пиша но незнам кога ще е

Всъщност какво се питаше в тази тема ?
Щото покрай въпроса в темата има и други въпроси.
Абе деа знам оправай те се не съм ви писал за крушките на стопа

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 11 мар 2006, 11:42
- Модел на автомобила: Eskort 1.4 CVH 92 хечбек
- Местоположение: Sofiq,Suha reka
- Контакти:
- Status: Извън линия
относно тампоните
давай братче и казвай,че и на мен ми писна с това потропване!СЛожих едни гумички между корите и престилката и апк потропва!Вече писва,ще си надувам СД-то,затова давай и каквото откриеш пиши да го зменям и за.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта