Смяна на средно и крайно гърне
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юли 2010, 16:30
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Смяна на средно и крайно гърне
Днес смених средно и крайно гърне. Бяха се "разпърдяли". Оказа се, че заглушителите в гърнетата са се разпаднали. С интерес установих, че това са оригиналните гърнета на MOTORKRAFT. Колата е Форд Ескорт '95 1,6 16V 66kW. Въпросът ми е - На колко хиляди километра е нормално да се случи това? Просто искам със сигурност да знам колко е язден преди да премине в мои ръце. Благодаря ви предварително.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Смяна на средно и крайно гърне
Средния пробег на кола карана в "Бяла държава" (Германия, Австрия, Италия) е от 20 000 до 50 000 на година. не се самозаблуждавай, и моето средно гърне е оргинално а е 92г.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на средно и крайно гърне
Моите всички са оригиналните барабар с катализатора и е сглобена около 20.10.1993г.
edit: на 157000 реални е
edit: на 157000 реални е
Последна промяна от opex на 30 авг 2011, 18:33, променено общо 1 път.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 22 юли 2010, 16:30
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V
- Status: Извън линия
Re: Смяна на средно и крайно гърне
Благодаря Ви за отговорите.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта