ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 23 яну 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 GL
- Status: Извън линия
ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Колеги интересуваме къде се свързва датчика за вакуума при газов инжекцион БСМ. Между двигателя и дросел клапата или между дросел клапата и въздушния филтър. При мене май не е свързан но не сигурно.Ако някой ме светне ще съм много благодарен.
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Здравей вакум имаш само между дросела и и главата (смукателни клапани), погледни от къде взема вакум сервото за спирачките и ще ти стане ясно.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 23 яну 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 GL
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Благодаря колега.Това е така за вакума ама като натиснеш педала и се отвори дросел клапата и вакума стига до въздушния филтър. Ако стига е правилния израз.За това не съм сигурен как трябва да е свързан този датчик.Кога трябва да сработи при отворена дросел клапа или при затворена.
- energy76us
- потребител
- Мнения: 119
- Регистриран: 01 дек 2007, 12:45
- Модел на автомобила: FORD Mondeo MK I- 1.8 16v Zetec
, FORD Fiesta 1.4 16v zetec s Ford Focus MK I 1.6 benzin - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Колега попитай във форума на bsm-bg.com
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Всички вакуми, за каквото и да е, винаги се вземат СЛЕД ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 23 яну 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 GL
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Хубаво да питам в форума на БСМ ама 1 месец чакам да ми одобрят регистрацията.
Не всички вакуми са преди дросела.Вакума който отваря втората камера при някой карбове е след дросел капата.
Не всички вакуми са преди дросела.Вакума който отваря втората камера при някой карбове е след дросел капата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Посоката е по посока на движение на сместа (въздуха при пълен инджекцион), след дросела означава между дросела и двигателя. Вакума за отваряне на втората клапа на карбуратора пак идва отзад.
На газовия инджекцион също се взема след дроселовата клапа.
На газовия инджекцион също се взема след дроселовата клапа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
За този "вакуум" ти трябва налягането в колекторите, т.е. след дроселовта клапа. Количеството впръскана газ се определя от диференциалното налягане (налягането в колекторите минус налягането на пропан-бутана след изпарителя), дебита на инжектора (константа от размера му) и времето за което е отворен инжектора.
П.С. Хубаво си тръгнал сам да си слагаш газовата, но имай предвид че след това някой трябва да ти направи и подпише прегледа. Обикновено се дърпат, ако монтажа на е извършен от доверен сервиз и може да се каже че са прави. Един приятелски съвет - нека да ти проверят цялата инсталация с онези пиукащите детектори за изтичане на газ.
П.С. Хубаво си тръгнал сам да си слагаш газовата, но имай предвид че след това някой трябва да ти направи и подпише прегледа. Обикновено се дърпат, ако монтажа на е извършен от доверен сервиз и може да се каже че са прави. Един приятелски съвет - нека да ти проверят цялата инсталация с онези пиукащите детектори за изтичане на газ.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
И сапунената пяна върши същата работа не по-зле.
За легализацията, може би не трябва да го коментирам, но в Б-я всичко е възможно.
За легализацията, може би не трябва да го коментирам, но в Б-я всичко е възможно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 23 яну 2011, 17:55
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 GL
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Въпроса с вакуума вече датчика взима този вакуум от колекторите м-у дросела и двигателя. Зададох въпроса защото се бях заблудил че не свързан там и газовия инжекцион правеше проблеми.Проблема се оказа счупено бутало на газова дюза.Газовия инж. е монтиран на колата на един приятел - Сеат Ибиза 1.6. Моя газов инжекцион е в процес на монтаж.Купих комплект на БСМ без бутилка защото на сиерата ми бутилката е на 2 г.и е редовна. Относно това дали ще ми заверят бутилката и газовата надявам се да я заверят.Монтажа съм то направил или ще го донаправя по-добре от половината сервизи. Едва ли някой ще отхлабва резервоар за да прекара тръбата както аз го направих.Такива монтажи съм виждал че съм се чудил как хората им дават пари на тия хора.Виждал съм клапан за газ монтиран на алтернатора на Гопф ,тръба прекарана в нишата на задна дясна гума на Мондео 1 и други но тия бяха най-фрапиращите.Не искам да обиждам никой но където и да съм правел коли после винаги съм доизкусорявал.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ВАКУУМ ЗА ГАЗ. ИНЖЕКЦИОН
Споделям напълно твоето мнение.sierr4otoo написа:......Монтажа съм то направил или ще го донаправя по-добре от половината сервизи. Едва ли някой ще отхлабва резервоар за да прекара тръбата както аз го направих.Такива монтажи съм виждал че съм се чудил как хората им дават пари на тия хора.Виждал съм клапан за газ монтиран на алтернатора на Гопф ,тръба прекарана в нишата на задна дясна гума на Мондео 1 и други но тия бяха най-фрапиращите.Не искам да обиждам никой но където и да съм правел коли после винаги съм доизкусорявал.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта