Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Палене на 6,7 секунда Ескорт 1.8Д
Здравейте.
Дайте идея какво да го правя "Ескорт 1.8Д" при първоначално палене(студен двигател) ми пали на 6,7 секунда (имам и друг дизел който пали на 1/2 оборот) Колата е на 120хил. км. смених свещи въпреки, че са перфектни, масло филтри и т.н, като запали работи стабилно, не трака, масло до тук 3 хиляди км. не е пипнато. Водих я на майстор хвален дизелжджия - погледна, послуша и накрая отсече, че било нормално за Форд да пали по-трудно, не искам да вярвам на този фолклор.
Благодаря преварително,
Дайте идея какво да го правя "Ескорт 1.8Д" при първоначално палене(студен двигател) ми пали на 6,7 секунда (имам и друг дизел който пали на 1/2 оборот) Колата е на 120хил. км. смених свещи въпреки, че са перфектни, масло филтри и т.н, като запали работи стабилно, не трака, масло до тук 3 хиляди км. не е пипнато. Водих я на майстор хвален дизелжджия - погледна, послуша и накрая отсече, че било нормално за Форд да пали по-трудно, не искам да вярвам на този фолклор.
Благодаря преварително,
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Имаше подобна тема - потърси я с търсачката....
Според мен подобен проблем може да се получи ако горивната система не е херметична и засмуква въздух ...
Ако не си сменял мъркучетата за обраната нафта на дузите - смени ги (1-2 лв) ...
Ето я:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0
май - проблема е в помпата (не е хепиенд)!
Според мен подобен проблем може да се получи ако горивната система не е херметична и засмуква въздух ...
Ако не си сменял мъркучетата за обраната нафта на дузите - смени ги (1-2 лв) ...
Ето я:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... sc&start=0
май - проблема е в помпата (не е хепиенд)!
- Georgiev
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Темата посочена по горе е от мен.Тя стана направо одисея ама ми писна да ходя по майстори. Закарах колата в мото пфое където цял ден правиха диагностика,Викнаха и преподавател да я погледне че те неможаха да диагностицират проблема.Той каза че е от авансатор на ГНП -то.Тъй като в мото пфое повече от това не можаха да ми помогнат ме свързаха със сервиз който може.Отидох в посочения сервиз и оставих колата за ремонт.Ремонт на ГНП-то.Обаче: когато отидох да си я пребера ми казаха че колата пак си пали така и че са проверявали компресията и тя била 23. и затова било така.Налагало се ремонт на двигателя.Прибрах се аз.На другия ден се съветвах с друг човек който има сервиз не е за дизел но му имам доверие.Обясних му как седят нещата.Той ме посъветва да си проверя пак компресията.И ако излезе от компресия ще ми направи ремонтчето.Смяна на сегменти и припасване на клапани.
Това е за моя проблем който колегата ти е посочил.Не съм го довършил защото все още нямям точен отговор.
Това е за моя проблем който колегата ти е посочил.Не съм го довършил защото все още нямям точен отговор.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега "Georgiev" наистина е добре да си провериш пак компресията щото това 23 което са ти казали е доста зле че чак не ми се вярва
Моята пали също доста бавно(5-7сек.) дори когато е топло времето!
И аз така като теб се чудех какво е това след като всичко ми е сменено - свещи, маркучета,перфектен стартер(проверен), филтри, работи иначе доста добре(само леко е по-шумна първата 1/2мин.).
Накрая отидох да си премеря компресията и излезе 28-30-29-30 и разбрах че и компресията ми не е толкова добра и че бавното палене е от това. Сега карам така не правя нищо. Само дето незнам дали когато е студена трябва да се включва някакъв си авансатор и да повишава оборотите щото моята ги повишава много малко, т.е. почти неосезаемо.
"А компресията е перфектна."
Колега "geo_g" по какво съдиш че компресията ти е "перфектна"! Ако си я мерил кажи числата и да разберем всички ние тук и да ти помогнем

Моята пали също доста бавно(5-7сек.) дори когато е топло времето!
И аз така като теб се чудех какво е това след като всичко ми е сменено - свещи, маркучета,перфектен стартер(проверен), филтри, работи иначе доста добре(само леко е по-шумна първата 1/2мин.).
Накрая отидох да си премеря компресията и излезе 28-30-29-30 и разбрах че и компресията ми не е толкова добра и че бавното палене е от това. Сега карам така не правя нищо. Само дето незнам дали когато е студена трябва да се включва някакъв си авансатор и да повишава оборотите щото моята ги повишава много малко, т.е. почти неосезаемо.
"А компресията е перфектна."
Колега "geo_g" по какво съдиш че компресията ти е "перфектна"! Ако си я мерил кажи числата и да разберем всички ние тук и да ти помогнем

-
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 17 май 2006, 16:20
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8Д
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ТРУДНО ПАЛЕНЕ
КОЛЕГА ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ.СМЕНИХА МИ РЕМЪКА НА ПОМПАТА,НАПРАВИХА ЦЕНТРОВКА НА ПОМПАТА ,РЕГУЛИРАХА АВАНСА И ПАЛИ ПЕРФЕКТНО.
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен е малко вероятно да пали трудно от запушен катаизатор! Той ако е много запушен по-скоро ще спре да пали! По скоро май трябва да се замислим колега за една центровка на ГНП-тоА каква е вероятноста това по трудно палене да се дължи на запушен катализатор

Това наистина е добра компресия, обаче според мпоите познания колегата "ПАЦО" е объркал нещо числата:Компресия от 32 до 34 не ги помня точно техникът имаше съмнения и я мери отново след моя смяна на масло. Абсолютно същите числа.
Доколкото знам компресия около 24-25 вече клони към зле при дизелите! Ако греша някой друг да ме поправи. А пък и толкова голяма граница от 32-33(мн.добра компресия) до 21-22(слаба компресия) нещо ми се струва доста голяма.МОЯТА Е 21.5/22 .МАИСТОРА МИ КАЗА.ЧЕ 20 Е ФАТАЛНАТА ГРАНИЦА.ЗИМАТА НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно компресията, за турбодизел тя е 24, за обикновен дизел 30-35.Проблема с паленето може да е от много неща.Премери си напрежението на свещите, ако е 8-9V лошо, трябва да е 10,8 - 11,5.Може клапана на помпата да изпуска леко.Аз имах такъв проблем с едно Рено Трафик.Сложих му допълнителен клапан и започна да пали от четвърт оборот.Друг проблем е обогатитела.Много "майстори" го пренебрегват и веднага се хващат за помпата.
- methodboy
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 13 юни 2006, 00:22
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 D TCI '94 CLX; Mondeo 2.0 DOCH 16V GHIA; Cougar 2.0 DOCH 16V, Jeep Cherokee '99 2.5TD Limited
- Местоположение: Варна, Разград, София и Лондон
- Контакти:
- Status: Извън линия
А какво ще кажете за променена центровка при смяна на ангренажен ремък. Преди имах и Escort като му смених горивния филтър тогава започна да пали трудно, явно беше нещо филтъра не беше както трябва. А този майстор дето казва, че Ford 1,8 дизела пали трудно да дойде да се запознае с моя Ford, 94 набор и пали само докато си помислиш да завъртиш ключа. А лично аз си мисля че не е направена правилно центровката.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
А, когато запали има ли лека нестабилност в работата? - въпроса ми е, че над горивния филтър има помпичка за ръчно подкачване на горивото, която представлява една менбрана и два клапана - та ? е, че тази гумена мембрана с времето се прокъсва и се получават миниатурни дупчици и от там гълта по-малко въздух. Лошото в този случай е, че в един момент тази мемблана се прокъсва повече и оставаш на място. Нои ако е това причината, решението е много просто купува се репеър кит, който струва около 20-25лв. и с него за около половин час се отстранява проблема.
Общо взето за да не пали дизела причините са: лоша херметизация на горивната система, стари или менте свещи, проблем с клапана за горивото, лошо гориво или неизправност в ГНП.
Значи ако ти е лоша компресията, това лесно се установява по разхода на маслото и синкавия дим от аспуха; и не възможността на колата да потегли и да се движи на първа и после поне на втора скорост без да се пипа педала на газта.
Общо взето за да не пали дизела причините са: лоша херметизация на горивната система, стари или менте свещи, проблем с клапана за горивото, лошо гориво или неизправност в ГНП.
Значи ако ти е лоша компресията, това лесно се установява по разхода на маслото и синкавия дим от аспуха; и не възможността на колата да потегли и да се движи на първа и после поне на втора скорост без да се пипа педала на газта.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
А колкото до това дали са добри дизели 1.8, мога да посоча, че това ми е втория автомобил с този двг и смея да твърдя /особено за мондито/, че е много добър мотор с добри експлотационни качества, с задоволителен разход, тих и спокоен, доста надежен и безпроблемен; а колкото до това че пали трудно това го казват хора, които никога не са имали такъв автомобил, още повече, че е с възможно най-добрите ГНП - "Лукас", докато дори повечето френски дизели са с бош - ужасии.
След като намериш проблема и го отстраниш, така ще се влюбиш в този мотор, че и следващата ти кола ще е с него /аз вече си мечтая за турнео конект/
След като намериш проблема и го отстраниш, така ще се влюбиш в този мотор, че и следващата ти кола ще е с него /аз вече си мечтая за турнео конект/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта